
моята уж я водят късата а 3та свършва на 155
Колега не си прав,за отсечка са важни три неща,двигател-скорости и килограми и да се инвестира в кутия не е никак погрешно и най вече на АБФ който е с ужасна кутия.От G60 кутия категорично не а само от 9А а което каза колегата от дизел абсолчтно не стават първо защото ще станат още по дълги и второ защото на АБФа скоростите са с жила(не че няма да пасне кутията ама трябва друг маховик притискател и феродов диск+лостова система)А що се однася за старта абсолютно не съм съгласен че АБФа няма старт и точно с дългата си 1ва наказва лошоVeilSide написа:Колега, има доста изписано по темата използвай търсачката. Кутиите, които могат да се трансплантират без проблем са тези от двигатели 9А или Г60. Те се с по-големи предавателни числа на първите скорости. Лично според мен е глупаво. Онези от Волфсбург не са я сложили случайно. Има доста други неща, за които си струва да инвестираш.
Не не си прав става идеално понеже на АБФа е по къса 4тата отколкото от 9Ато и попринцип на оригиналната кутия на АБФ 3та и 4та са много близки и няма да се спъне много ако се сложи по къса 3таgroup® написа:rusiq_24 написа:...
Трябва си и друга 4-та иначе от 3-та на 4-та ще умреш жестоко в някакви ниски обороти. И аз си мислех само до 3та ама ...
Dasti написа:а става ли 6 степенна от Голф4?
DOHC написа:Dasti написа:а става ли 6 степенна от Голф4?
И аз съм мераклия на една такава.Някой по-разбиращ ще каже ли дали са наужни много преправяния, за да се постави?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта