Проблем с датчик на Хол - РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Проблем с датчик на Хол - РЕШЕН

Мнениеот golfer » Вто 13 юли 2004 10:24


силно изненадан и озадачен искам да споделя проблема който имам. :?
става дума за GOLF 2 EZ 1,6 карбуратор 2E2
вече 4-5 пъти се случва колата да гасне безпричинно :(
искам да уточня :
прави го на газ и на бензин
/филтрите са чисти,горивопроводите също/
при високи и при ниски обороти
/свещите са BOSCH на около 15000км капачката и палеца също/
при висока и при ниска скорост
/въздушния филтър е на около 1500 км/
прави го при сухо време
/кабелите не са пробили/
единствената електроника е касетофона и GSM-а :D
дайте някъкви идеи /бобина,датчик на Хол?/ :?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

...

Мнениеот golfer » Вто 27 юли 2004 10:54


ЕПИЛОГ не одисеята:
всичките "безпричинни" загасвания станаха все по-чести и по-продължителни от което последваха бутане,дърпане и причиняване на задръствания по софииските кръстовища! Embarassed
гасне и след престой/времетраене-по преценка на голфа/пали и върви все едно ,че нищо не е било!
ходих на диагностика и нищо!даже пари не ми взеха.ходих и при разни "електичари" и никой не може да установи проблема защото колата РАБОТЕШЕ перфектно!
запознат съм със системата на запалване:комутатор,датчик на хол,бобина,делко,дистибуторна капачка,кабели,свещи!
нямаше ток от бобината !ясно беше,че проблема е някъде там!обаче загасването се случваше на най-гадните места и в неподходящо време на денонощието!
в следствие на голям стаж в употребяването на стари возила имам в колата цял арсенал от инструменти,резервни части ,уреди и литература. Wink по метода на елиминирането и по съвети от моя майстор /по телефона/
1 смених кабела от бобината- не
2 проверих изправността на всички кабели -ок
3 елиминирах имобилайзера на алармата -никакъв ефект
4 бобината може да има изгаряне на лака на намотките и в следствие на работа и прегряване да направи късо и да не дава високо напрежение.проверих съпротивлението на първична и вторична намотка - ок!
5 99,9% от случаите комутатора изгаря и не работи повече.но !
на полеви условия можех да проверя единствено дали получава ток и дали дава напрежение на датчика на Хол и на бобината .
УСТАНОВИХ ПРИЧИНАТА:
датчика на Хол не подаваше импулс към комутатора!
вчера я откарах при моя майстор ,оставихме я да работи и след около 2 часа УГАСНА ! Very Happy
последва проверка на цялата система. наистина беше ДАТЧИКА НА ХОЛ .
купих си делко втора употреба BOSCH за 60 лева капачка и палец BOSCH 30 лева /защото старото беше VALEO/ и готово!
излишни ядове за нищо!но като не можеше да се разбере причината а икономически не ми беше изгодно да сменям всички елементи та се поизмъчих. Sad
минало забравено. Cool Very Happy Cool
п.с. на никой да не се случва !но дано да съм бил полезен поне за обща култура.


Потребителски аватар
dtt
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
Автомобил: Golf 2
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dtt » Нед 06 мар 2005 18:29


Здравейте, аз съм общо взето отскоро в отбора на VW - 03.05.2004. На тази паметна дата се сдобих с GOLF 2, 1.6 карбуратор.
До вчера (05.03.2005) сутринта не съм имал сериозни проблеми, докато не реши да не запали. Нито на газ, нито на бензин! Предните 2 дена му завъртях ~600 км. Нямаше признаци да се разваля нещо ;-). Като цяло, докато въртя да запали не мъцва изобщо и започва да мирише на бензин. Тоци! Свалих 2 свещи, на първи и втори, подпрях ги на радиатора и като въртя отвътре - има искра. На единия малко ме съмнява че прескача, но другата свещ си цъкаше редовно. Взех от един колега комутатора (не знам какво става като изгори, но съм чувал, че това гори често). С неговия комутатор пак същото. Тук слагам малко уточнение. Кабелите, капачката и палеца са нови - смених ги на Иванов ден, че работеше на 3 цилиндъра. Свещите са идеални и не ги смених тогава.
От цялата ел. инсталация по запалването, не съм проверил само бобината и датчика на Хол.
Как мога да разбера къде точно ми е проблема?
Какво трябва да е съпротивлението на намотките на бобината?
Как се проверява датчика на Хол?
Пропускам ли нещо друго?

Бих я завел на лекар, но не знам как, нито къде?
Някой имал ли е такъв проблем?


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

RE:

Мнениеот tyo » Нед 06 мар 2005 19:05





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта