проблем с динамика на голф2 1,6
проблем с динамика на голф2 1,6
голфчето е 1,6 карбуратор на карбуратора пише само 2Е, та на въпроса изгуби му се мощноста,стана един тромав започна трудно да пали ако някои може да даде съвет каде да потърся проблема ще съм му много благодарен
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Погледни тази снимка:
това е карборатор 2Е2.
А за ремонт и по-точна справка ето ти човекаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
това е карборатор 2Е2.
А за ремонт и по-точна справка ето ти човекаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Колега на голф-2 1,6 се монтират карбуратори Пиербург 2Е2 и 2ЕЕ който е с електронно управление,демек с компютър.Причините за големия разход и мудното му поведение са много,но така виртуално не мога да дам точно определение.Ако го пипна този карбуратор ще го направя боинг
,но за съжаление нямам клонинг в Варна.
Поздрави



Поздрави


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
първо да благодаря на всички за отговорите,но да ви кажа какво останових,като отхлабя карбуратора и го поразмърдам и после го стегна колата се оправя но после пак става мудна,а филтъра го сменях преди около 2 седмици, но проблема ми се появи преди 2-3 дни,така че него го изклучвам от заподозрените,казаха ми за някакъв тампон прд карбуратора ще погледна него и ще кажа какъв е резултата,още веднъж благодаря за отговорите
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hristian37 написа:колега проблема може да е от 100 неща - пиши гори ли ти много,какво гориво използваш пуши ли черно, правил ли си нещо. Единственото което се сещам е да си видиш тампона под карборатора. А за 2Е използвай търсачката има поне 10 теми. Успех
това чете ли го???
Последна промяна от hristian37 на Пет 13 апр 2007 12:43, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Чак сега погледнах че си от Варна ети ти един човек който мойе да ти помогне.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35653&highlight=

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35653&highlight=

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
lambi написа:току що погледнах тампона,здрав есмених всички маркучета за вакумите по карборатора но няма ефект,единственото нещо което ми направи впечетление е че тампона е с малко по различна шарка върху която ляга карбуратора,и за по сигурно му сложих малко силикон
голема грешка.Като съвет го приеми.По карбуратора силикон не се слага.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: devildriver, Google [Bot] и 70 госта