проблем с динамика на голф2 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с динамика на голф2 1,6

Мнениеот lambi » Чет 12 апр 2007 15:25


голфчето е 1,6 карбуратор на карбуратора пише само 2Е, та на въпроса изгуби му се мощноста,стана един тромав започна трудно да пали ако някои може да даде съвет каде да потърся проблема ще съм му много благодарен




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 12 апр 2007 15:48


колега проблема може да е от 100 неща - пиши гори ли ти много,какво гориво използваш пуши ли черно, правил ли си нещо. Единственото което се сещам е да си видиш тампона под карборатора. А за 2Е използвай търсачката има поне 10 теми. Успех


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Чет 12 апр 2007 16:02


драстично качва разхода,не пуши карам я на газ,и в суматохата да попитам имали някаде жиглиор за ниските обороти,по колата съм сменил миналата седмица въздушен и на газовия глапан филтър,дистрибуторна капачка,мисля че е това


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 12 апр 2007 16:11


2Е: :lol:


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Чет 12 апр 2007 16:17


колега огледал съм го целия,само това пи6е на него,ако има на някакво друго нясто да пише кажи ще погледна та да го знам и аз какъв е точно


Потребителски аватар
slavi777
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: EZ 1990
Местоположение: София

Мнениеот slavi777 » Чет 12 апр 2007 20:31


Колега щом си сменил възд.филтър задължително трябва да се пипне изпарителя.Ако не разбираш по добре отиди на газаджия.Аз на мойта като смених филтъра избягаха и обороти и динамика и всичко.Закарах я на газаджия за 10лв. я оправи.Така че според мен е от филтъра.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 12 апр 2007 20:56


Погледни тази снимка:
Изображение
това е карборатор 2Е2.
А за ремонт и по-точна справка ето ти човекаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 13 апр 2007 5:28


Колега на голф-2 1,6 се монтират карбуратори Пиербург 2Е2 и 2ЕЕ който е с електронно управление,демек с компютър.Причините за големия разход и мудното му поведение са много,но така виртуално не мога да дам точно определение.Ако го пипна този карбуратор ще го направя боинг :lol: :lol: ,но за съжаление нямам клонинг в Варна.
Поздрави :wink: :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 13 апр 2007 10:18


аз не разбрах тези проблеми и на газ и на бензин ли ги прави само на газ ли, карбуратора какъв е(снимки), буквите на мотора. Колега хубаво е да опишеш всичките проблеми, колкото по подробно толкова по-вероятно има да получиш отговор - щото кристалните топки не всичко виждат :idea:


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Пет 13 апр 2007 12:05


първо да благодаря на всички за отговорите,но да ви кажа какво останових,като отхлабя карбуратора и го поразмърдам и после го стегна колата се оправя но после пак става мудна,а филтъра го сменях преди около 2 седмици, но проблема ми се появи преди 2-3 дни,така че него го изклучвам от заподозрените,казаха ми за някакъв тампон прд карбуратора ще погледна него и ще кажа какъв е резултата,още веднъж благодаря за отговорите


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Пет 13 апр 2007 12:07


не искам да звучи като реклама ама досега сам сменил около 14 автомобила и да ви кажа честно никои не е вървял така добре както голфчето преди да се прецака де


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 13 апр 2007 12:41


hristian37 написа:колега проблема може да е от 100 неща - пиши гори ли ти много,какво гориво използваш пуши ли черно, правил ли си нещо. Единственото което се сещам е да си видиш тампона под карборатора. А за 2Е използвай търсачката има поне 10 теми. Успех


това чете ли го???

Последна промяна от hristian37 на Пет 13 апр 2007 12:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 13 апр 2007 12:41


Чак сега погледнах че си от Варна ети ти един човек който мойе да ти помогне.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35653&highlight=
:D


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Пет 13 апр 2007 15:02


току що погледнах тампона,здрав есмених всички маркучета за вакумите по карборатора но няма ефект,единственото нещо което ми направи впечетление е че тампона е с малко по различна шарка върху която ляга карбуратора,и за по сигурно му сложих малко силикон


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 13 апр 2007 15:57


lambi написа:току що погледнах тампона,здрав есмених всички маркучета за вакумите по карборатора но няма ефект,единственото нещо което ми направи впечетление е че тампона е с малко по различна шарка върху която ляга карбуратора,и за по сигурно му сложих малко силикон

голема грешка.Като съвет го приеми.По карбуратора силикон не се слага.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: devildriver, Google [Bot] и 70 госта