Пак проблеми с оборотите...:(

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Пак проблеми с оборотите...:(

Мнениеот Prodriver » Пет 13 апр 2007 0:45


На празен ход в последно време ги закрепи кам 950 оборота-в спряло положение на място,преди се вдигаха от 1000 до кам 1250 оборота.Но в движение като изключа от скорост ги държи високи-кам 1100.Пак на място като пусна климатика почват да се качват от 1000 до кам 1250.Моля,даите савет от какво може да е?От моторчето за празния ход ли?От какво? :dontknow: Днес я бях оставил на "маистор"уж да ми я оправи,но промяна няма никаква,само дето ми взе 30лв.но за това не ми се говори,че достатъчно съм изнервен от това. :evil:




Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 15 апр 2007 19:47


майстра каза ли ти дали има грешки от комп. диагностика


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 15 апр 2007 19:48


Този модел двигател са така :), просто не зная дали има някой който си е купил кола с този мотор и да няма проблем с дросела :), а цената му е 700лж


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Нед 15 апр 2007 19:49


Пиши ако откриеш проблема и как си се справил


Потребителски аватар
Manolov
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 16:02
Автомобил: Seat Inka
Двигател: 1Y
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Manolov » Нед 15 апр 2007 19:53


Пробвай да изчистиш клапата със спрей за карбуратори и парцал, но с повече старание.Правил съм го на голф и става дано и при теб да помогне, че верно адаптивния дросел беше мноого скъп.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пет 27 апр 2007 11:24


Диагнозата е потвърдена-заминало си е моторчето за празния ход.Закарах я при друг майстор и тои каза,че е от това и не може да се оправи и трябва ново моторче,което е заедно с дросела и струва в Unitrade 715лв. :shock :screwy Каза,че мога да карам така засега без проблем,щял да ми се вдигне малко разхода на празен ход,но ще дойде момент в който ще се прецака съвсем и тогава,трябва да се смени 100% :(


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пет 27 апр 2007 11:32


Започни отсега да събираш пари. До тогава не се знае, може и да си ги събрал. Поне ако го вземеш от Юнитрейд ти дават гаранция. Мисля, че беше най-малко 3 години. :wink:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 27 апр 2007 11:35


Еми колега почвай да спестяваш от закуски ...
ДеБ* тез чарколяци скъпи !!! Ама нема начин искаш да се возиш трябва инвестираш. На запад народа нови катализатори слага след 100к ние тука ги режеме и им се смеем ама до когали.
Дано по-скоро дигнат и заплатите че те цените нема да чакат.


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пет 27 апр 2007 12:29


Много ми е интерсено, сега нали искат 2009 година да минаваме към еврото. Ама как? Дали ще стане така, применро получаваш заплата 1000 лева и ще стане 500 евро и едно кисело мляко ще стане от 1 лев в 1 евро, или ще си получаваш 1000 само че евро?! Ако е първия вариант лошо ни се пише. Повярвайте ми господата на "Горното равнище" още не знаят как ще стане, но са гласуали, че 2009та трябва да стане.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пет 27 апр 2007 12:48


Колега сигурно ли е , че е изгоряло моторчето, понякога е клеясало и с почистване и смазване се оправя, понякога пък са заминали 4етките и се подменят с подобни и всичко се оправя за няколко лева :). Ако пък е заминало си вземи 2ра употреба дросел за 100-150лв и прехвърли моторчето само. Ако отваряш обаче много внимателно да не разместиш палците на TPS-а, че не може да се оправи повече :). Дано съм бил полезен


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пет 27 апр 2007 22:36


Колега flameman5 мисля,че не е изгоряло моторчето,работи си,но така ми казаха,че трябвало ново не даржи равни обороти по инерция и на място с пуснат климатик.Аз като го отварях(не беше отваряно преди това имаше като пломба на капака)вътре изглеждаше като чисто ново и непокътнато и маше някакви зъбчатки върху нещо като платка с 2 като писти мисля бяха с четки дето се трият в тях.
Откаде мога да купя такива четки?И ако го напраскам моторчето с контактен спрей,дали ще му стане нещо?Иначе дросела е идеално почистен.Не знам какво да правя вече? :dontknow:


arseslav
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

за дроселова клапа

Мнениеот arseslav » Съб 28 апр 2007 12:07


дроселова клапа цяла на vdo квато ти е оригиналната от директен представител е към 350 -400 лв.от опит знам сменях преди три месеца на същия модел


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Съб 28 апр 2007 13:43


Това дето го гледаш с четките и пистите ти е TPS-а, моторчето за празния ход е отстрани в един цилиндричен корпус /малък/ най-обикновено електромоторче, което се командва от компа. Не съм отварял на Полото моторчето за пр. ход. Аз имах проблем точно с тези четки дето си ги видял, но на Рено 19 съм отварял и с едно почистване се оправи



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта