Здравейте, Колеги,
Имам следния проблем с Голф 3 1.9 ТДИ 1Z, има омасляване на въздуховодите за интеркулера. Има омасляване и в долната лява част на бронята, там където е отвора за интеркулера. Незнам дали го обясних добре, но се надявам, че се сещате за какво става дума. Маслото, с което карам е Мobil 10W40 и го сменям редовно на 7 000 км.
Каква може да е причината, двигателят е на 115 000км.
Предварително Ви благодаря!



Омасляване на тръбите за интеркулера
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ами то причината за такова омасляване може да е само една-турбинката вече не е първа младост и пуска масълце по тръбата
А това че двигателя е на 115 000 нали не го вярваш найстина
Просто почвай да следиш по-внимателно нивото на маслото и ако вземе да гори повечко от нормалното ще трябва да се рециклира/смени турбото!


Стиви, благодаря за бързия отоговор! И аз се опасявах, че може да е турбото, но тайничко се надявах, че не е.
Имаш ли представа колко струва рециклиране на турбината, колко време отнема и къде може да се направи? В интерес на истината мислех, че двигателят е на реални 115 000км, защото го взех от много добър приятел, а той ме увери, че е така. Иначе като я настъпя не пуши, съвсем малко. Миналата година на прегледа майсторите се учудиха, че не пуши и машинката едвам отчете някакви газове! Аз също се изненадах, но фактът си е факт!
Благодаря!


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Недей се втурва да рециклираш да не плачеш после.Ако не гори повече от 1л. масло на смяна изобщо недей се занимава,а дори и да гори може пак да не е от турбото.Нормално е да омаслява по малко.Иначе ТДИ няма никви проблеми с газоанализатора-аз със избушен катализатор/препоръчвам го и на теб/минах безпалтения преглед в СБА
Иначе темата ти е не за Голф раздела а за дизелови защото тоя мотор не е само за Голф ,а и не е само за ФВ.

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Stivi написа:Просто почвай да следиш по-внимателно нивото на маслото и ако вземе да гори повечко от нормалното ще трябва да се рециклира/смени турбото!
И аз не съм казал веднага да сваля турбото а да засили "мониторинга" на маслото като начало

-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Нервен ли си?Сигурно познавам ДВГ доста по добре отколкото си мислиш-ама доста хора се чудят какво точно е КАМШФТ КЛАПАН. Съжалявам за ОФ...и че разкисвам темата на колегата.Може модераторите да ми изтрият мнението.itan75 написа:Точно там където е котенцето от аватара тиSMEL написа:и къде е това нещо?klenbuterol написа:Причината за наличие на масло в трабите на турбото може да е филтера който е за картените газове или така наречения камшафт клапан....баси на капака на клапаните е онова черното кръглото там
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да,кръглото черно нещо което на капака на клапаните. Той е един от основните виновници за маслото в трабите. То ако турбото вкара масло в двигателя, той се изфорсира и става лошо. Лично на мойта кола се обедих, че този филтер е сдал багажа и като го оправих нещата се нормализираха.
Камшафт ако не се лъжа означава разпределитен вал.
Камшафт ако не се лъжа означава разпределитен вал.
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, благодаря на всички Ви за помощта!
Бях се притеснил и бях готов да тръгна по сервизите, сега разбирам, че не е необходимо. Сега ми остава само да превърна старите ел. стъкла, които вече престанаха да функционират
(до колкото разбрах, това е хроничен проблем на Голф 3) в механични. Надявам се, че няма да се изръся здраво!? 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev, владислав и 44 госта