Омасляване на тръбите за интеркулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
analitik
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Омасляване на тръбите за интеркулера

Мнениеот analitik » Съб 14 апр 2007 9:07


Здравейте, Колеги,
Имам следния проблем с Голф 3 1.9 ТДИ 1Z, има омасляване на въздуховодите за интеркулера. Има омасляване и в долната лява част на бронята, там където е отвора за интеркулера. Незнам дали го обясних добре, но се надявам, че се сещате за какво става дума. Маслото, с което карам е Мobil 10W40 и го сменям редовно на 7 000 км.
Каква може да е причината, двигателят е на 115 000км.
Предварително Ви благодаря!




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 14 апр 2007 9:43


Ами то причината за такова омасляване може да е само една-турбинката вече не е първа младост и пуска масълце по тръбата :wink: А това че двигателя е на 115 000 нали не го вярваш найстина :!: Просто почвай да следиш по-внимателно нивото на маслото и ако вземе да гори повечко от нормалното ще трябва да се рециклира/смени турбото!


analitik
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот analitik » Съб 14 апр 2007 9:59


Стиви, благодаря за бързия отоговор! И аз се опасявах, че може да е турбото, но тайничко се надявах, че не е. :-) Имаш ли представа колко струва рециклиране на турбината, колко време отнема и къде може да се направи? В интерес на истината мислех, че двигателят е на реални 115 000км, защото го взех от много добър приятел, а той ме увери, че е така. Иначе като я настъпя не пуши, съвсем малко. Миналата година на прегледа майсторите се учудиха, че не пуши и машинката едвам отчете някакви газове! Аз също се изненадах, но фактът си е факт! :-) Благодаря!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 14 апр 2007 11:02


Отгоре има едно надписче "търсене" натискаш го и ползваш ключови думи като "турбо" и "рециклиране" мисля ,че ще намериш доста за четене :wink:


analitik
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот analitik » Съб 14 апр 2007 11:28


:) Благодаря много!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 14 апр 2007 12:05


Недей се втурва да рециклираш да не плачеш после.Ако не гори повече от 1л. масло на смяна изобщо недей се занимава,а дори и да гори може пак да не е от турбото.Нормално е да омаслява по малко.Иначе ТДИ няма никви проблеми с газоанализатора-аз със избушен катализатор/препоръчвам го и на теб/минах безпалтения преглед в СБА :) Иначе темата ти е не за Голф раздела а за дизелови защото тоя мотор не е само за Голф ,а и не е само за ФВ.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 14 апр 2007 12:31


Stivi написа:Просто почвай да следиш по-внимателно нивото на маслото и ако вземе да гори повечко от нормалното ще трябва да се рециклира/смени турбото!


И аз не съм казал веднага да сваля турбото а да засили "мониторинга" на маслото като начало :wink: Просто не бях уточнил какво значи "повечко от нормалното" !


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Съб 14 апр 2007 17:52


Причината за наличие на масло в трабите на турбото може да е филтера който е за картените газове или така наречения камшафт клапан.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 14 апр 2007 19:06


klenbuterol написа:Причината за наличие на масло в трабите на турбото може да е филтера който е за картените газове или така наречения камшафт клапан.
и къде е това нещо?


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Съб 14 апр 2007 20:33


SMEL написа:
klenbuterol написа:Причината за наличие на масло в трабите на турбото може да е филтера който е за картените газове или така наречения камшафт клапан.
и къде е това нещо?
Точно там където е котенцето от аватара ти :twisted: ...баси на капака на клапаните е онова черното кръглото там :P


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 14 апр 2007 21:57


itan75 написа:
SMEL написа:
klenbuterol написа:Причината за наличие на масло в трабите на турбото може да е филтера който е за картените газове или така наречения камшафт клапан.
и къде е това нещо?
Точно там където е котенцето от аватара ти :twisted: ...баси на капака на клапаните е онова черното кръглото там :P
Нервен ли си?Сигурно познавам ДВГ доста по добре отколкото си мислиш-ама доста хора се чудят какво точно е КАМШФТ КЛАПАН. Съжалявам за ОФ...и че разкисвам темата на колегата.Може модераторите да ми изтрият мнението.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Съб 14 апр 2007 21:58


Да,кръглото черно нещо което на капака на клапаните. Той е един от основните виновници за маслото в трабите. То ако турбото вкара масло в двигателя, той се изфорсира и става лошо. Лично на мойта кола се обедих, че този филтер е сдал багажа и като го оправих нещата се нормализираха.

Камшафт ако не се лъжа означава разпределитен вал.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 14 апр 2007 22:02


прав си- форсира се като маслото попадне в смукателните колектори и се възпламени в цилиндрите заедно с горивото-не само се форсира ами не гасне и всичко става дроб-сърма.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Съб 14 апр 2007 22:08


Съвет от мен тръгне ли да се изфорсита двигателя, вкарваш 5 скорост и натискаш спирчката. А за този филтер като почне да пропуска маслко в трабите, от там на татък това е една от основните причини ( и ЕГР-то ) за задръстване на входящия колектор.


analitik
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот analitik » Нед 15 апр 2007 8:50


Колеги, благодаря на всички Ви за помощта! :) Бях се притеснил и бях готов да тръгна по сервизите, сега разбирам, че не е необходимо. Сега ми остава само да превърна старите ел. стъкла, които вече престанаха да функционират :) (до колкото разбрах, това е хроничен проблем на Голф 3) в механични. Надявам се, че няма да се изръся здраво!? :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev, владислав и 44 госта