климатик- проблем

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
remax
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

климатик- проблем

Мнениеот remax » Нед 15 апр 2007 20:29


Здравейте, ето го и 2рия въпрос за деня :?
при включване на климатика от АC копчето нишо не става копчето си свети ама не изстудява, а и не се чува компресора да жужи или нещо подобно :roll: . Помагайте, от каво може да е (климатика не е проверяван за газ и т.н.)




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Нед 15 апр 2007 20:48


Възможно е ако няма фреон компресора да не вклучва, вид защита.
Иди някъде да го проверят


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пон 16 апр 2007 8:51


А пуснал ли си врътката поне на 1ва степен :? . Извинявай за отговора, ама така един приятел на неговата кола беше пуснал климата обаче врътката на 0 и естествено лампата си светеше, ама климатик нямаше, та му казах да го пусне поне на 1ва скоросст и той си тръгна.


Потребителски аватар
remax
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот remax » Пон 16 апр 2007 8:59


да , пробвал съм на всички степени и нищо не става :(


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пон 16 апр 2007 9:05


Може системата да е пробита някаде и фреона да е изтекъл. Отиди в някой сервиз да проверят системата и ако се наложи да ти напълнят с фреон. Мисля, че някъде около 50 лева ще струва.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 16 апр 2007 9:41


и в никакъв случай не давай да ти пълнят климатика с манометри.
има си специална машина която мери ТЕГЛОТО на фреона. в повечето коли се оказа че е 600-700 грама.
аз лично ходих в ИМПАС56 и съм доволен.


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Пон 16 апр 2007 17:17


nii написа:и в никакъв случай не давай да ти пълнят климатика с манометри.

Кой ти каза това? Сигурно "пичовете" в ИМПАС. Сигурно и една торба пари са ти взели за какви ли не проби и тестове. На мен са ми ДОПЪЛВАЛИ климатика без да източват нищо от него за да го мерят колко тежи и разни такива, а по манометър. Климатика си тръгна, и след това 2-3 години си работеше без проблем. Мога да кажа на който го интересува, къде си разбират от работата, без да те товарят с излишни разходи на ЛС.


Потребителски аватар
remax
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот remax » Пон 16 апр 2007 19:55


ако може да ми кажете във Враца къде да отида да ми погледнат климатика, че във София съм много зле :oops:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 16 апр 2007 21:36


budimir написа:
nii написа:и в никакъв случай не давай да ти пълнят климатика с манометри.

Кой ти каза това? Сигурно "пичовете" в ИМПАС. Сигурно и една торба пари са ти взели за какви ли не проби и тестове. На мен са ми ДОПЪЛВАЛИ климатика без да източват нищо от него за да го мерят колко тежи и разни такива, а по манометър. Климатика си тръгна, и след това 2-3 години си работеше без проблем. Мога да кажа на който го интересува, къде си разбират от работата, без да те товарят с излишни разходи на ЛС.

не, аз си бях внушил че не изстудява като хората. отидох при едни пичове с манометри; така го нагласиха, че след това климатика забиваше от високо налягане.
пичовете в импас ми казаха от вратата - в тая кола по каталог трябва да има 625 грама фреон, я да видим колко е.
оказа се че е 1300грама, и в момента в който компресора тръгне, налягането отива над 24 бара и датчика изключва компресора, и ми пуска перката на радиатора за 1 час да си върти...
тия в импас нищо не казаха, само ми показаха дисплея на машината, сам да си правя изводите...
след като вкараха обратно 625 грама измериха с термометър колко е температурата на духалките - 8-9 градуса, ок, хайде със здраве, климатика ми сега е пушка...

допълнителна информация по техническите въпроси - http://www.renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=21295


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 24 апр 2007 14:11


И в колата СТАНА ЗИМА :)....

Отидох в сервиза към който ме опъти колегата budimir, за което много му благодаря!

Майстора си закачи машината изтегли фреона 550г некъде беше. Допълни го до 750 колкото е по книжка.
Прегледа ми климатика и ми смени филтара на купето.
Цената на удоволсвието ми излезе 56лв. А в колата настъпи люта зима :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 24 апр 2007 15:46


ми дай адрес нещо контакт ... тва онова...


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 24 апр 2007 18:49


budimir написа:....
Името на този сервиз немога да ти кажа, но ще се опитам да ти обясня.
От цариградско, завиваш по околовръсното надясно в посока Панчарево. Малко след това, точно на разклона за Лозен, отдясно е сервиза.
Успех


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 25 апр 2007 9:17


BaHko написа:А пуснал ли си врътката поне на 1ва степен :? . Извинявай за отговора, ама така един приятел на неговата кола беше пуснал климата обаче врътката на 0 и естествено лампата си светеше, ама климатик нямаше, та му казах да го пусне поне на 1ва скоросст и той си тръгна.


Ako врътката е на нула лампата на копчето за климатика НЕ трябва да свети! Светва след като си пуснеш климатика т.е. дадеш на по-горна степен!!!
ДО REMAX!

Във Враца иди в първият сервиз за климатици или хладилници и си го напълни. Мене в Русе ми го пълни един познат и го мери с манометрите, които ползва при пълненето на климатици и хладилници. Преди да заредиш с фреон обаче ги помоли да ти напълнят системата с азот и покарай така 10-на дни БЕЗ ДА ПУСКАШ КЛИМАТИКА! След това иди пак и да закачат манометрите и да видят дали ти е паднало налягането. Нормалното налягане, на което ще ти напълнят системата, е 10 бара. Ако е паднало много налягането ти значи имаш теч по ситемата и трябва да се търси и да се отстрани. Ако е паднало с 0.2 0.3 бара най-много можеш да пълниш и да караш. Ако нямаш спад в налягането - свиркай си и слагай фреона. Едно зареждане ще ти струва около 60-70 лв. Успех и пиши какво е станало.


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Сря 25 апр 2007 9:30


Ako врътката е на нула лампата на копчето за климатика НЕ трябва да свети! Светва след като си пуснеш климатика т.е. дадеш на по-горна степен!!!


При мен си свети и когато е на нула. А като включа на 1ва степен си тръгва :hmmmm


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 25 апр 2007 9:32


Гледал съм поне на още 8 полото и сеати с климатик, на никое не свети. Ама тва не е повод за спор според мен или за дебат. Ако си работи - свиркай си.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта