За Пасат Б5.5
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
За Пасат Б5.5
искам да попитам за двигател 1.9ТДИ (131)PS какви километри са нормални.В смисъл двигателя да не е продухан вече.Защото казват че дизелака се продухва по-барзо
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Кое да му е нормалното ? Колата и двигателят не се плашат от каране, а от кофти поддържане и издевателства. Може и преди 100 000 км да не става за нищо, а може и след 300 000 км да е като нов. А за по-бързото сдухване са те поизлъгали - дизлеът има много по-голям ресурс от бензиновия (разбира се, при правилна експлоатация).
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Здравейте.Преди малко се регистрирах тук,а и преди десетина дни се сдобих с Пасат 3BG комби.Въпросът ми е следния-влизам в колата,затварям вратата,давам контакт и се появява съобщение в червен цвят ,придружено с писукане-service jetzt.След запалване на колата ,съобщението изчезва.Да кажа,че все още не съм сменял масла ,филтри и ремъци,щото все още чакам да ги доставят.Пасата е 2002г.,130 коня,помпа-дюза,автоматик-типтроник.За какво може да се отнася това съобщение?Колата е и с фабричен ксенон,обаче единия свети нормално,другия/от страната на шофьора/светва в синьо и след няколко секунди избелява/заминал ли си е или?/.Благодаря Ви за отговорите предварително.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
gomor, първо -
второ - поздравления за колата. Съобщението, което виждаш когато даваш на контакт, е да ти каже, че е време за смяна на масло, филтри и т.н. консумативи. Само че ако ги сменяш ти (или някой, който не е толкова навътре), трябва да се "занули" - има много писано из форума, потърси. За ксенона не съм запознат, ама май е нещо в блока за запалването му според мен.

второ - поздравления за колата. Съобщението, което виждаш когато даваш на контакт, е да ти каже, че е време за смяна на масло, филтри и т.н. консумативи. Само че ако ги сменяш ти (или някой, който не е толкова навътре), трябва да се "занули" - има много писано из форума, потърси. За ксенона не съм запознат, ама май е нещо в блока за запалването му според мен.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Такаа,маслои филтри са сменени.Съобщенийцето пак си се появи,но попрочетох из форума за зануляването...Не знам дали съм се справил добре,но съобщението вече не се появява.Сега следва въпроса-някога ще се появи ли пак,да речем да ме предупреди за следващата смяна на масло?ИЛи повече след зануляването няма да се появява?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
gomor, това съобщение се настройва на колко км да се появява (ако не е бутано нещо, мисля че е на 15 000 км). Ти сега си го занулил - ама след 15 000 км пак ще дойде (ако не пипаш нищо по зануляването) - живот и здраве след 15 000 км ще имаш възможност пак да го видиш. Ако искаш да ти се появява след 10 000 км примерно - търсиш някой разбиращ с VAG-COM да го оправи.
Ефекта на ксенона е удивителен особено като се си страдаме фабрично от лоши фарове но има едно нещо което спира доста хора живота на една крушка е около 300 часа и както караме със светнати фарове то минимум два комплекта годишно.gomor написа:Колата е и с фабричен ксенон,обаче единия свети нормално,другия/от страната на шофьора/светва в синьо и след няколко секунди избелява/заминал ли си е или?/.Благодаря Ви за отговорите предварително.
Цени...ами от 300$ долара до 1200-1300лева....в зависимост от къде го замаш и най-вече какво ти предлагат....Ксенона е много прецизна технология и разликите между ефтин и скъп и очевидна и също така ефтиното излиза скъпо, защото крушките горят често при ефтините системи...нормално една ксенонова крушка издържа много дълго време....все пак струва около 400лева
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта