Питане за Голф 4 1.6SR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Питане за Голф 4 1.6SR

Мнениеот Stambetu » Сря 18 апр 2007 17:52


здравейте от мен :) искам да попитам знае ли някои нещо повече за този Мотор 1.6 SR?понеже от скоро съм собственик на такава колица с такъв мотор.като бях на сервиза да и сменя консумативите там пичовете ми казаха че двигателя не е 16v,пак си е 101 коня ама не е винтилиран.вярно ли е това и ако е така разхода ми на гориво по голям ли ще е от този със 16 клапана. Благодаря ви Предварително!




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9271
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 18 апр 2007 18:02


Изображение1.6SR

Здравей :wink:




Потребителски аватар
saint
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saint » Сря 18 апр 2007 18:19


Колега здрасти, честито за колата!!!Аз имам същата 100 коня си е и не е винтилирана. Отностно разхода ако си я взел с идеята че ще е икономична малко си сбъркал.На мен ми харчи средно 9, 9.3 градско и пада до 6 извън градско. Ако имаш нещо друго питай




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9520
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 18 апр 2007 18:58


saint написа:Колега здрасти, честито за колата!!!Аз имам същата 100 коня си е и не е винтилирана. Отностно разхода ако си я взел с идеята че ще е икономична малко си сбъркал.На мен ми харчи средно 9, 9.3 градско и пада до 6 извън градско. Ако имаш нещо друго питай


е тва си е добър разход бе.....9/100 идеално е...на мен ABD-то с повече натискане ми вдига на 9....

Все още търся някой който кара такава на газ...




Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Чет 19 апр 2007 20:23


ами чудно ми е как ги докарва тези коне без да е винтилка?понеже не разбирам много от двигатели:).И до колко хиляди оборота е икономична(защото двама пича които имат същия мотор казват че примерно на 140 му е по икономична отколкото на 110-120)




Потребителски аватар
edition
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Чет 19 апр 2007 20:59


Здравей, колега при мен относно горенето при 80-90 км/ч ми гори 10л , а при 140 км/ч пада на 8.5л
Г3 2.0/115 к.с.




Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пет 20 апр 2007 12:15


1.6-16V е 105 к.с. ако гори по-малко/в което се съмнявам/разликата ще е незначителна,а и имай предвид,че трябва да се кара с мин.98 октана за да постигне параметрите зададени от производителя като мощност и разход на горивои в този случай незначителната икономия се компенсира от по-скъпия бензин и по-скъпата подръжка .Твоя мотор е по-удачния избор според мен, на базата на добре изпитания в Г3 1.6 - 8V мотор с многоточков инжекцион .Няма какво да го мислиш толкова,карай си колицата и си свиркай,кончетата си на място и като ти потрябват са готови да ги впрегнеш :wink: няма връзка между мощността на мотора и броя на клапаните,така че не виждам какво те учудва в стоте конски сили на твоя мотор.Ако е това,че при Г3 1.6 Mi/моноинж./са по 75 к.с. при теб разликата се получава от по-високата степен на сгъстяване на твоя мотор и по-ефикасното управление на пълненето на мотора най-общо казано,а иначе са доста начините за вадене на мощност от даден мотор.Честит автомобил със здраве и безаварийно да го караш ! :)
http://www.doppel-wobber.de/-Тук може да прочетеш някои работи за автомобила си ,които предполагам,че ще са ти интересни .




Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Пет 20 апр 2007 12:31


колеги моята 4-ка е 1,6 101 к.с SR мотора и мога да ви кажа че като я юркам градско говоря в порядъка на 4500-5000 оборота ми дърпа 10-11 без да се замисли на извън градско при нормално каране като стара баба със 80-100 ми дава около 5.5-6.0 а ако я жуля със 170-180 както направих миналата седмица почти през цялата магистрала ми даде 8.0 а това са данни при напълване на резервоара догоре.а и също така и дроселовата клапа неми е в ред иначе мисля че като сложа новата още повече ще се оправи.я да каже колегата на 120 км/ч на колко оборота ти върви на 5-та че аз сменях скорости и нещо много високи ми се виждат 3200 някъде,а сечудех дали има разлика в скоростта при смяна на джантите щото зимните сами 15-ки а летните 17-ки и при 180 км/ч оборотомера ми седи на 5500 а зимата като бях с 15-ките пак на 180 км/ч доколкото си спомням май седеше на 5200 дали е така или несъм видял като хората.




Потребителски аватар
lazarlachev
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazarlachev » Пет 20 апр 2007 13:00


:welcome_to_group пожелавам ти много километри с тази колица




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5861
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 21 апр 2007 6:59


Съседът ми има 3-ка с такъв двигател....Взе я преди 3 месеца!
Колата изглежда като кукла ,на дотам с предимствата...Нито динамика нито икономия....Да ме прощавате,но аз с моя 1.8 ABS и 90 те к.с. на газ имам повече динамика отколкото той с неговите 101 к.с. и на бензин.Да не говорим,че на няколко места категорично отказаха да се занимават с газифицирането на този двигател поради риско от неудачи...(пластмасови колектори,пълен инжекцион и т.н.)
Просто не знам къде са ги скрили тези 101 коня,защото по вървежа и мощността не се различава много от 1.6 75 к.с ????Моят 1.8 АBS гори средно 10/100 газ градско и 7.5-8/100 извънградско при 120-130 км/ч-неговият 1.6 не пада под 11/100 градско и то бензин и 7/100 бензин извънградско при същия режим а каране.......Ега ти усъвършенствания двигател!!!!!
Ако някога си сменям златният 1.8 ABS(поне в близките 10 години не смятам да го правя),то в никакъв случай не бих взел Голф с такъв двигател.Лично мнение разбира се....може и да е от немотивирани предубеждения!




Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Нед 22 апр 2007 18:00


DIABLO 666 написа:колеги моята 4-ка е 1,6 101 к.с SR мотора и мога да ви кажа че като я юркам градско говоря в порядъка на 4500-5000 оборота ми дърпа 10-11 без да се замисли на извън градско при нормално каране като стара баба със 80-100 ми дава около 5.5-6.0 а ако я жуля със 170-180 както направих миналата седмица почти през цялата магистрала ми даде 8.0 а това са данни при напълване на резервоара догоре.а и също така и дроселовата клапа неми е в ред иначе мисля че като сложа новата още повече ще се оправи.я да каже колегата на 120 км/ч на колко оборота ти върви на 5-та че аз сменях скорости и нещо много високи ми се виждат 3200 някъде,а сечудех дали има разлика в скоростта при смяна на джантите щото зимните сами 15-ки а летните 17-ки и при 180 км/ч оборотомера ми седи на 5500 а зимата като бях с 15-ките пак на 180 км/ч доколкото си спомням май седеше на 5200 дали е така или несъм видял като хората.


аз на 120км/ч съм точно с 3500 оборота :wink:




andro_
Мнения: 5340
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 22 апр 2007 18:25


joker написа:Съседът ми има 3-ка с такъв двигател....Взе я преди 3 месеца!
Колата изглежда като кукла ,на дотам с предимствата...Нито динамика нито икономия....Да ме прощавате,но аз с моя 1.8 ABS и 90 те к.с. на газ имам повече динамика отколкото той с неговите 101 к.с. и на бензин.Да не говорим,че на няколко места категорично отказаха да се занимават с газифицирането на този двигател поради риско от неудачи...(пластмасови колектори,пълен инжекцион и т.н.)

Чакай,чакай...пластмасови колектори,1.6и,101 к.с. и Г3 не се връзват.
Да не е АЕЕ с 75 к.с.?
AEK/AFT със 101 к.с. са с метални колектори.
Освен да е с AKS,но това е по-нов AFT.
1.6i на Г3 и Г4 са различни мотори :wink: .
Относно прословутата динамика на 1.8АБС,сравнена с AEK/AFT...аз ще кажа че са на кантар.Карах и АБС,карам и мойта,голяма разлика няма.

Иначе: Колкото по-голям обем,толкова по-добре!




snooperchi
Мнения: 294
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Пет 24 авг 2007 0:11


Таа може ли да запитам нещо.. :) така и така е питане за тоя мотор :) интересува ме .. 1.6SR с/у 1.9TDI 110hp.. и 2те чки кое ще е по-бързо... при включен климатик/климатроник особедно.. че ми е много чудно.. ясно че 110 е по-голямо от 101.. НО ВСЕ ПАК :)




andro_
Мнения: 5340
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 24 авг 2007 6:49


snooperchi написа:Таа може ли да запитам нещо.. :) така и така е питане за тоя мотор :) интересува ме .. 1.6SR с/у 1.9TDI 110hp.. и 2те чки кое ще е по-бързо... при включен климатик/климатроник особедно.. че ми е много чудно.. ясно че 110 е по-голямо от 101.. НО ВСЕ ПАК :)

Дизелът е по-добрият,както и да го смятаме.




Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Пет 24 авг 2007 10:09


дизела направо ще ме остави замислен :D





Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anrus, Berjo, flame84, gadniqt, gogata66, MK3Shift и 13 госта