Здравейте, колеги. Карам въпросното поло 50 коня, 97 г. Двигателя май замина. Няма мощ, пърпори странно, има теч на масло от главата (точно където е захванато динамото и над масления филтър. Карах я на майстор, той каза, че е за основен ремон. Интересното е, че мотора има компресия между 10-11 на всичките цилиндри и си държи нормален разход от 7.5л гас/градск, какъвто винаги ми е бил. Дайте съвет има ли смидъл да се прави тоя мотор, колко ще струва и може ли да се сложи друг мотор от поло и кой ще е най-добре(ще трябва ли нова инсталация, скорости, окачване)?
Благодаря
Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 май 2015 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Благодаря
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
При нов двигател ще ти трябва инсталацията компютъра,настроика на имобилаизера по твоя ключ, инжектори,дросел а и кутия като се види кода на същата дали са взаимно заменяеми без смяна, с този теч може да се разминеш само с шлайф и нова гарнитура на главата ,болтове на главата и гумички на клапаните .
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 май 2015 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Благодаря. Като цена можеш ли да кажеш колко горе-долу ще излезне? По принцип гумички и гарнитура-капак ги смених мин месец.
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Това не е основен ремонт, ако стигнеш до колянов вал забрави за ремонт .Премери нямагането на маслото преди да пипаш каквото и да е било.Ако има пад на налягане друг блок с вала и си прехвърляш твоите чаркове.
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
и само толкова?Карах я на майстор, той каза, че е за основен ремон.
много меродавно
спокойно може да прежалиш 50-на лева за още мнения по въпроса
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Прав си колега ако се стигне до блок и евентуално колянов вал шлайф на цилиндри ремонтни лагери и така нататък имах в предвид частичен а не основен ремонт освен изброените по горе нови биелни лагери и сегменти.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Забелязал съм че двигатели 1.1 , 1.3.......1.4 дизел сълзи масло точно от там. Явно си е производствен дефект. Стария ми Голф 2 1.3 бензин също сълзеше оттам , но майстора ми каза , че не е рентабилно да се прави ремонт , защото пак щяло да протече. Доливах по около 1л. на 10хил.км и си биех капата в земята. Сега Полото ми 1.4 дизел също оттам сълзи.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 май 2015 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Колата се " бои" от извънградско каране. За 50-70км извънградско, скорост около 90-100 сваля маслото от средата на пръчката до малко под минимум. В момента я карам само градско ( доливам на около 300-400 км) понеже нямам избор. Явно ще трябва да търся нов автомобил.
Благодаря за помощта.
Благодаря за помощта.
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Основен ремонт на този мотор с всичко ново е около 1700лв.... Цялата кола струва 2000лв..
Re: Поло 6n1 1.0 AER-основен ремонт?
Тази цифра е за нов зглобен блок с вал нали?Че за този миксер не се продават части за основен.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта