Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Ceco_kz
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 24 авг 2014 18:22
Автомобил: VW Passat B5 1.9
Двигател: ATJ PD 115Hp

Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа

Мнениеот Ceco_kz » Вто 10 ное 2015 12:50


Здравейте, имам съмнения че тандем помпата ми е за ремонт. В темата съм показал замерване на вакума от тандем помпата към серв0 усилвателя на спирачките. Причина "1" да го направя е че "понякога" не ми достига спирачно усилие съпроводено със втвърдяване на педала на спирачката. Причина "2" е леко разклатеният щуцер за вакум от помпата . Причина "3" омазняване под корпусът на помпата.

Tестът направих като вързах вакум метър от "0 до -1 " Bar на гуменият преходен щуцер преди серво усилвателят на спирачките.Не него има допълнителен отвод за малко маркуче около 5мм което не знам къде отива , та го откачих и на негово място вързах вакум метъра. На прикачените снимки се вижда.
_B095967.JPG
_B095967.JPG (72.54 KиБ) Видяна 4089 пъти
_B095960.JPG
_B095960.JPG (54.65 KиБ) Видяна 4089 пъти
_B095957.JPG

Ще поястня как със процедирал по време на теста ,ето ги и клиповете.





При нормалана работа на двигателя без натискане на спирачката сотйността на вакумът стои - 0.8 до - 0.9 . Натискам рязко спирачката отива до - 0.7 , чакам секунда, отпускам педалът , стрелката отскача до - 0,45. След една секунда пак натискам рязко и стрелката до - 0.4 , след секунда отпускам до - 0,2 ... и така до като педалът вече съвсем се втвърдява. Направи ми впечатление е че бавно си наваксва вакумът до - 0.8

Другото е стрелката имаше големи пулсации докато не пипнах щуцера от тандем помпата.

Когато изгася двигателят ако не натисна спирачката от - 0,8 до стойност 0 стрелката отива за около 3 до 4 мин.
С едно натискане и отпускане на педалът вече няма вакум.


Искам да си кажете мненията след като погледнете клиповете, според поведението на стойността на вакумът.Трябва ли веднага да се захвана с ремонта на помпата?




gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа

Мнениеот gancho » Вто 10 ное 2015 15:26


преди да отваряш помпата смени ли всички вакуум маркучи?
Виж добре сферата за вакуума и щуцера към нея-може да има пукнатина. А също и щуцерите към клапаните.
Добре е да направиш теста колко държи вакуум след изгасяне на дв. с изолирани гореописаните компоненти.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа

Мнениеот Scarchu » Нед 15 ное 2015 11:02


Здравей колега, поради липса на читави спирачки на бората, и на мен ми се наложи да оправям щуцера на тандема.
Ето, може да погледнеш какво съм правил тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268


Ceco_kz
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 24 авг 2014 18:22
Автомобил: VW Passat B5 1.9
Двигател: ATJ PD 115Hp

Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа

Мнениеот Ceco_kz » Вто 17 ное 2015 19:13


Scarchu написа:Здравей колега, поради липса на читави спирачки на бората, и на мен ми се наложи да оправям щуцера на тандема.
Ето, може да погледнеш какво съм правил тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268


Благодаря за подробната тема ,колега :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта