Здравейте, имам съмнения че тандем помпата ми е за ремонт. В темата съм показал замерване на вакума от тандем помпата към серв0 усилвателя на спирачките. Причина "1" да го направя е че "понякога" не ми достига спирачно усилие съпроводено със втвърдяване на педала на спирачката. Причина "2" е леко разклатеният щуцер за вакум от помпата . Причина "3" омазняване под корпусът на помпата.
Tестът направих като вързах вакум метър от "0 до -1 " Bar на гуменият преходен щуцер преди серво усилвателят на спирачките.Не него има допълнителен отвод за малко маркуче около 5мм което не знам къде отива , та го откачих и на негово място вързах вакум метъра. На прикачените снимки се вижда.
Ще поястня как със процедирал по време на теста ,ето ги и клиповете.
При нормалана работа на двигателя без натискане на спирачката сотйността на вакумът стои - 0.8 до - 0.9 . Натискам рязко спирачката отива до - 0.7 , чакам секунда, отпускам педалът , стрелката отскача до - 0,45. След една секунда пак натискам рязко и стрелката до - 0.4 , след секунда отпускам до - 0,2 ... и така до като педалът вече съвсем се втвърдява. Направи ми впечатление е че бавно си наваксва вакумът до - 0.8
Другото е стрелката имаше големи пулсации докато не пипнах щуцера от тандем помпата.
Когато изгася двигателят ако не натисна спирачката от - 0,8 до стойност 0 стрелката отива за около 3 до 4 мин.
С едно натискане и отпускане на педалът вече няма вакум.
Искам да си кажете мненията след като погледнете клиповете, според поведението на стойността на вакумът.Трябва ли веднага да се захвана с ремонта на помпата?
Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа
преди да отваряш помпата смени ли всички вакуум маркучи?
Виж добре сферата за вакуума и щуцера към нея-може да има пукнатина. А също и щуцерите към клапаните.
Добре е да направиш теста колко държи вакуум след изгасяне на дв. с изолирани гореописаните компоненти.
Виж добре сферата за вакуума и щуцера към нея-може да има пукнатина. А също и щуцерите към клапаните.
Добре е да направиш теста колко държи вакуум след изгасяне на дв. с изолирани гореописаните компоненти.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа
Здравей колега, поради липса на читави спирачки на бората, и на мен ми се наложи да оправям щуцера на тандема.
Ето, може да погледнеш какво съм правил тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
Ето, може да погледнеш какво съм правил тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 24 авг 2014 18:22
- Автомобил: VW Passat B5 1.9
- Двигател: ATJ PD 115Hp
Re: Passat B5, ATJ , PD - замерване на тандем помпа
Scarchu написа:Здравей колега, поради липса на читави спирачки на бората, и на мен ми се наложи да оправям щуцера на тандема.
Ето, може да погледнеш какво съм правил тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
Благодаря за подробната тема ,колега

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта