
Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
Имам проблем със загуба на ток до акумулатора. Някой път колата показва - 14.20, друг път показва - 13.5 - с нормално включени консумативи, измереното напрежение което излиза от алтернатора си е заковано на 14.20, което вече на 100% ме убеди, че имам загуба.(поне ако не греша). След като се порових из интернет, в ауди форума има цяла тема как се окисляват масите и номера минава с дублаж. Аз пък намерих тема на стар колега, който със същият пасат е имал същият проблем и е минал само с чистене на масите. Писах на колегата, но той все още не е отговорил. Тъй като, горе долу имам някакви познания по техническата част на автомобила, ако някой знае къде се намират МАСИТЕ на този пасат, да сподели за да ги оправя, а пък и други колеги да знаят. 

Последна промяна от Steels на Съб 30 яну 2016 11:08, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Проблем със зареждане на акумулатора - Passat B6 2.0TDI BKP
Със или без Старт-стоп система е Пасата? Да не би да е бил оригинално с AGM акумулатор?
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Проблем със зареждане на акумулатора - Passat B6 2.0TDI BKP
Без стар-стоп система е.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем със зареждане на акумулатора - Passat B6 2.0TDI BKP
Тези загуби всъщност са лош контакт, открива се лесно с мултицет като се мери пада на напрежение на всяка снадка. Обаче не мисля, че ти знаеш какво да мериш. Също така не мисля, че можеш да си пуснеш дублиращи жици. Потърси читав жичкаджия да ти оправи колата, тя не е от най подходящите да се учиш на Направи си Сам.
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Проблем със зареждане на акумулатора - Passat B6 2.0TDI BKP
Да, аз точно това имах предвид. Мислех че ще мога сам, но да вече съм говорим с едни момчета, другата седмица ще я закарам :).
- Piqndurnik
- Мнения: 573
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Проблем със зареждане на акумулатора - Passat B6 2.0TDI BKP
Май се вкарваш сам във филми. Напрежението изглежда наред. Може подгряване да се включва, а може и уреда ти да не е читав.
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора
На три различни места ходих, всички ми потвърдиха, че зареждането не е както трябва, но само едно момче се сети да види от алтернатора какъв ток излиза. Понякога падаше и под 13.3 с фарове и вентилатор, а алтернатора си показва 14.2 - 14.00. Реших да оправя тока, защото колата не се кара много, а ако се кара е в града и на 7-ми ден не палена, всичко в нея пресвятква(нощува в подземен гараж). От там където купих акумулатора преди година ми казаха, че е леко изтощен дозаредиха го, но ме посъветваха и да си оправя зареждането :). Това е причината да търся проблема.
- Piqndurnik
- Мнения: 573
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора
Зареждането на разреден акумулатор също е голяма консумация. Пробвай да измериш след като си заредил акумулатора и си покарал около час извънградско.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора
Съвременен автомобил, при това дизел, не би трябвало да има проблем да поддържа 14-14.4 V при каквито и да е консуматори, ако ел. инсталацията му е изправна. Аз имам дизел, като го запаля сутрин, освен че възстановява заряда на акумулатора, захранва съпътстващия подгрев след запалване, ами имам и подгрев на антифриза (още 60А), напрежението не пада под14-14.2 V, генераторът ми е 120A.
Към автора на темата - ако наистина имаш описаните по-горе подскоци и промени на напрежението (13.5 е много ниско, особенно за зимата), значи действително имаш проблем.
Към автора на темата - ако наистина имаш описаните по-горе подскоци и промени на напрежението (13.5 е много ниско, особенно за зимата), значи действително имаш проблем.
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора
Да, със сигурност си имам проблем с токовете,защото от скоро ми се появява и тази грешка при - Auxiliary heater
01408 - Undervoltage cut-off (fixed value)
Possible causes of fault
- Voltage falling below specified minimum voltage during additional heater operation.
Contact resistance in wiring to -J162.
Battery not sufficiently charged or defective.
Fixed value for undervoltage cut-off was entered too high.
Fault remedy
- Check alternator and voltage regulator.
Другата седмица, като закарам колата,ще пиша какво е станало :).
01408 - Undervoltage cut-off (fixed value)
Possible causes of fault
- Voltage falling below specified minimum voltage during additional heater operation.
Contact resistance in wiring to -J162.
Battery not sufficiently charged or defective.
Fixed value for undervoltage cut-off was entered too high.
Fault remedy
- Check alternator and voltage regulator.
Другата седмица, като закарам колата,ще пиша какво е станало :).
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора
Най-вероятно промените на напрежението се дължат именно на това. Компа прави опит да включи подгрева и напрежението рязко пада, след това компа го изключва защото "вижда" че нещо не е на ред. След изключването консумацията спада и напрежението се връща в нормални граници, вероятно следва нов опит за включване и т.н.
Трябва да се установи дали генераторът (четки, регулатор, диоди) е дефектен, или е нещо по инсталацията.
Трябва да се установи дали генераторът (четки, регулатор, диоди) е дефектен, или е нещо по инсталацията.
- Steels
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
Проблема е отстранен. Всички колеги, които имат проблем с оборотите, ако им скачат до 1000 и после сами си падат на 800, също да си проверят масите и алтернатора. Проблема при мен беше, че масите не правят добър контакт и клемите им трябваше да се презапоят. В червено съм оградил кабела, който беше презапоен и оправен.
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
Здравейте.Използвам темата за да пиша понеже имам подобен проблем с моя Пасат 5,5 1,9ТДИ 131кс.Напрежението измерено при зареден акумулатор на клемите му е 13,6-13,8волта,ако преместя плюса на мултицета директно на алтернатора показва 14,2волта.Минуса отново си е на клемата на акумулатора.Това нормално ли е според вас?Алтернатора е 120А.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19703
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
Не, не е!
Имаш 3 възможни позиции - клема на акумулатора, свръзка на клеми на стартера, клема на алтернатора.
Разкачаш + на алтернатора и го оставяш висящ.
Разкачаш клемата на генератора, с фина шкурка я зачистваш до блясък, мацваш я с малко вазелин (от аптеката) или медна грес (чувал съм съвети и за пчелен мед, амааа...) и я оставяш настрани.
Хващаш гайката, която държи клемата и с шкурката лъсваш и нея от страни, дето опира до клемата.
Стягаш стабилно клемата с вече почистената гайка.
Същото правиш и с двете клеми и гайката, дето са на стартера.
След това, с малко по-едва шкурка обработваш и обувката на акумулатора(ако е оловна) или с по-фината ако е бронзова.
Всичко стягаш здраво, до 1 идея преди скъсване/счупване.
Купуваш 1 бира, викваш на жената/гаджето да изпържи картофки и отпразнуваш добре свършената работа!
Имаш 3 възможни позиции - клема на акумулатора, свръзка на клеми на стартера, клема на алтернатора.
Разкачаш + на алтернатора и го оставяш висящ.
Разкачаш клемата на генератора, с фина шкурка я зачистваш до блясък, мацваш я с малко вазелин (от аптеката) или медна грес (чувал съм съвети и за пчелен мед, амааа...) и я оставяш настрани.
Хващаш гайката, която държи клемата и с шкурката лъсваш и нея от страни, дето опира до клемата.
Стягаш стабилно клемата с вече почистената гайка.
Същото правиш и с двете клеми и гайката, дето са на стартера.
След това, с малко по-едва шкурка обработваш и обувката на акумулатора(ако е оловна) или с по-фината ако е бронзова.
Всичко стягаш здраво, до 1 идея преди скъсване/счупване.
Купуваш 1 бира, викваш на жената/гаджето да изпържи картофки и отпразнуваш добре свършената работа!
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Passat B6 2.0TDI BKP проблем със зареждане на акумулатора - РЕШЕНО
Ясно.Ще изчакам някой пролетен ден да го свърша това.Благодаря за изчерпателното мнение ;)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 53 госта