Здравейте,четох темите из форума и не намерих тема за успешна смяна на оригиналния двумасов съединител с едномасов,ако някой го е правил нека сподели,а аз намерих това в ибеи http://www.ebay.co.uk/itm/VW-PASSAT-130 ... KIT-/36150 и една фирма в София,която преработва двумасови в едномасови маховици
http://www.module-bg.com/projects.htm от фирмата ми казват че от техните маховици рекламация няма,ставали и за теглене на авто платформа
Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Здравей колега!
Аз сложих такъв съединител, но после чипнах колата.
Много ми хареса как въврви с него, много по-директна беше, но след 15 000 км започна да буксува съединителя.
Просто не издържа феродовия диск и си върнах стария съединител.
Колата ми харесваше повече как върви в ниските обороти, даже беше и по-икономична.
Просто си бях променил стила на каране, като сменях предавките на по-високи обороти, понеже го няма демпфера и има малко повече вибрации.
Ако намеря решение да си накова по-здрав материал на феродовия диск, пак ще го върна!

Аз сложих такъв съединител, но после чипнах колата.
Много ми хареса как въврви с него, много по-директна беше, но след 15 000 км започна да буксува съединителя.
Просто не издържа феродовия диск и си върнах стария съединител.
Колата ми харесваше повече как върви в ниските обороти, даже беше и по-икономична.
Просто си бях променил стила на каране, като сменях предавките на по-високи обороти, понеже го няма демпфера и има малко повече вибрации.
Ако намеря решение да си накова по-здрав материал на феродовия диск, пак ще го върна!

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Колега SladurVW обясни ми малко повече за съединителя,откъде взе маховика и другите дискове,феродовия диск с пружини ли е?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Аз сложих такъв съединител, но после чипнах колата. ---- До 400 + Нм /210 коня стоковия съединител си е ОК
Много ми хареса как въврви с него, много по-директна беше, но след 15 000 км започна да буксува съединителя. ---- Марка, модел ???
Колата ми харесваше повече как върви в ниските обороти, даже беше и по-икономична.------
Просто си бях променил стила на каране, като сменях предавките на по-високи обороти, понеже го няма демпфера и има малко повече вибрации. ----- Тя вибрации преди като ги няма . Сега според теб къде отиват ? Скоростната кутия едва ли и е много кеф така .
Ако намеря решение да си накова по-здрав материал на феродовия диск, пак ще го върна! ------ Има решение . Нов съединител или ако пък "много" си чипнал 210++ коня sachs performance . Там вече няма боксуване :) . Притискател с феродов си идва комплект . Това с наковаването не знам какви успехи ще имаш с него . Нооо все пак невъзможни неща няма !!! Сподели за резултатите . Предполагам ще зарадваш много хора
Много ми хареса как въврви с него, много по-директна беше, но след 15 000 км започна да буксува съединителя. ---- Марка, модел ???
Колата ми харесваше повече как върви в ниските обороти, даже беше и по-икономична.------

Просто си бях променил стила на каране, като сменях предавките на по-високи обороти, понеже го няма демпфера и има малко повече вибрации. ----- Тя вибрации преди като ги няма . Сега според теб къде отиват ? Скоростната кутия едва ли и е много кеф така .
Ако намеря решение да си накова по-здрав материал на феродовия диск, пак ще го върна! ------ Има решение . Нов съединител или ако пък "много" си чипнал 210++ коня sachs performance . Там вече няма боксуване :) . Притискател с феродов си идва комплект . Това с наковаването не знам какви успехи ще имаш с него . Нооо все пак невъзможни неща няма !!! Сподели за резултатите . Предполагам ще зарадваш много хора

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Имам каравана с 2 оси тежаща 1 тон,преди я теглех с пасат 1z,но сега с този денфер ако я закача какво ще се случи,не остана коли след 2000г с едномасови съединители,със стария пасат за 5 години само един феродов диск съм сменил като всяка година на балкан и на море съм ходил с нея,колата си я харесвам не желая да я сменям с друга непълнолетна на 700к км само заради един маховик или някав тромав джип,трябва да имам решение щото сезона идва
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Решението ти е да сложиш читав комплект съединител и маховик , като гледаш да навъртиш няколко хил. километра преди закачиш караваната, за да улегне феродото. Не случайно почти не останаха коли с плътен маховик, просто демпферния маховик е много по-добро решение, особено когато се налага да се теглят каравани и ремаркета и т.н.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Не разбрах какъв съединител предлагаш,денфер или едномасов?
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
hvp800 написа: просто демпферния маховик е много по-добро решение, .
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
papi_sparco написа:Имам каравана с 2 оси тежаща 1 тон,преди я теглех с пасат 1z,но сега с този денфер ако я закача какво ще се случи,не остана коли след 2000г с едномасови съединители,със стария пасат за 5 години само един феродов диск съм сменил като всяка година на балкан и на море съм ходил с нея,колата си я харесвам не желая да я сменям с друга непълнолетна на 700к км само заради един маховик или някав тромав джип,трябва да имам решение щото сезона идва
Сам си отговори .
Ако се абстрахираш от форуми умници , предразсъдъци , "майстори " и се вгледаш в числата , много бързо би осъзнал , че демферния маховик е много по - "корав" от едно масовия . Това с плътния маховик са много погрешно разбрани мисли . Всички тия вибрации трябва да е погасят от нещо .... иначе всичкото напрежение отива в скоростната кутия . Нали не мислиш , че от VW са мнооого тъпи и са се "набутали " с цифра пари за скъпи части и то при положение , че има значително по - евини .
Един здрав и качествен съединител би ти служил вярно дълго време . Било то със и без каравана .
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
еее,това е правилен пост на място.НИКОГА съединителя с твърд маховик няма да издържи по-голям въртящ момент от демферния,просто физични закони,ама ,който не е учил навреме става мазохист,за да спести някой лев.отделно какво се случва със зъбните колела в ск. кутия.поздрави.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
[quote="ivel"]еее,това е правилен пост на място.НИКОГА съединителя с твърд маховик няма да издържи по-голям въртящ момент от демферния,просто физични закони,ама ,който не е учил навреме става мазохист . - сигурен ли си ? :) Феродов диск , притискателен диск , марка , модел . , маховик , материал . След комбинация от тия фактори , чак тогава можем да говорим за Nm .
Мисля си , проблема са вибрациите . Често срещано мнение е : аз съм с такъв и карам - мерси
: аз нямам проблем - Ти нямаш , колата ти има
: много съм доволен - от кое по точно си много доволен ?
Слагайте си само и единствено демферен маховик . Той е достатъчно издържлив и ще ви служи вярно дълго време . На запад тачат много повече "караванинга" от колкото нас . Не съм чул някой да сменя съединител , защото си е купил каравана . Или му е дошло времето или караваната не е точно каравана .
Поздрави .
Мисля си , проблема са вибрациите . Често срещано мнение е : аз съм с такъв и карам - мерси
: аз нямам проблем - Ти нямаш , колата ти има
: много съм доволен - от кое по точно си много доволен ?

Слагайте си само и единствено демферен маховик . Той е достатъчно издържлив и ще ви служи вярно дълго време . На запад тачат много повече "караванинга" от колкото нас . Не съм чул някой да сменя съединител , защото си е купил каравана . Или му е дошло времето или караваната не е точно каравана .

Поздрави .
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Колега katastrofiks ,да те питам като натовариш пружините на денфера с тази 1тон каравана отзад,колко време ще издържат преди да омекнат а ето и малко факти,разходи се до Враца и Карлово и погледни с какви леки коли теглят авто платформите,отговорът е Шаран и Пасат тди 90-110кс а тези автомобили са с какви маховици...е маи те не са мазохисти
Последна промяна от papi_sparco на Пон 02 май 2016 22:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Хайде сега сега господин katastrofiks тъй като си учил много а другите сме пасли патки на село - извини ме , но това не е излизало от моите уста !!!!!!! Уважавам мнението на всеки един участник във темата . Някой хора са прави , други грешат . За това е форум : да си помагаме .
да те питам като натовариш пружините на денфера с тази 1тон каравана отзад - Дай да не спорим . Ще загубиш . Отваряш предния капак и на табелката пише .. допустима маса с ,ремарке ,каравана , там каквото се сетиш .... еди си колко тона ( най - голямото число ) . Производителя казва дали може или не . От форумния " майстор " ама всичко можеш да чуеш . Производителя проектира , другите ремонтират .
,разходи се до Враца и Карлово и погледни с какви леки коли теглят авто платформите - Благодаря за информацията и предложената разходка , но за жалост ще ти откажа . Не мога . Пих една малка ракия . Утре сутрин със сигурност няма да съм пил , но обещавам пак няма да ида
.
отговорът е Шаран и Пасат тди 90-110кс а тези автомобили са с какви маховици... - И Рибата и Пасата 110 са с демфери
. И с тия двете машини не искаш да те виждат на запад как теглиш платформа с кола отгоре и . Тука давам бонус отговор - Мнооого е скъпо . Виж каравана по - е евтино . За предложения от теб вид транспорт се ползват бусове . Понеже се оформя спор , да не и бусовете да са с демфер ? Пак бонус - ДА . Е то сега туй гадното нещо го слагат навсякъде . Ми може пък да не е чак толкова гадно . Те производителите преминават на 2 съединителя при леките коли ти още на едно масов маховик си за циклил .
е маи те не са мазохисти[/quote] - Не, не са . Много им е добре даже . На нас , не ни е . Когато колата се разхлопа я продава и си взима друга . Тези не са от тия които нямат избор . Повечето много мразят да дават пари за поддръжка .
Ся се сетих за сходна тъпотия с разходката до Карлово и маховика , мозъка и ходенето на училище . Слушай ще се хареса на всички . Тука при нас виетнамките са много проходими , ама са големи боклуци . Само 5 тона и слагам , а тя се чупи постоянно . Нищо че производителя и е дал 2 .
Тая тема ще се превърне в тема спор . От това няма полза никой . Много правилно съм изчерпал всички отговори . Останалото се нарича : никому нужно чесане на език /пръсти . Безсмислица .
1 .Няма как да сложиш друг съединител освен демферен , поради вибрациите които ще се предадат на кутията .
2 . На Всички ПД мотори ( 131 влиза точно тук ) съединителя носи на много по - голямо натоварване от 110(AFN ... .) и едно масов 90 ( 1z , ahu ) .
3 . Две причини за приплъзване на съедините след чип : Съединителя си е бил тръгнал или е бил менте .
Поздрави !!!
да те питам като натовариш пружините на денфера с тази 1тон каравана отзад - Дай да не спорим . Ще загубиш . Отваряш предния капак и на табелката пише .. допустима маса с ,ремарке ,каравана , там каквото се сетиш .... еди си колко тона ( най - голямото число ) . Производителя казва дали може или не . От форумния " майстор " ама всичко можеш да чуеш . Производителя проектира , другите ремонтират .
,разходи се до Враца и Карлово и погледни с какви леки коли теглят авто платформите - Благодаря за информацията и предложената разходка , но за жалост ще ти откажа . Не мога . Пих една малка ракия . Утре сутрин със сигурност няма да съм пил , но обещавам пак няма да ида

отговорът е Шаран и Пасат тди 90-110кс а тези автомобили са с какви маховици... - И Рибата и Пасата 110 са с демфери

е маи те не са мазохисти[/quote] - Не, не са . Много им е добре даже . На нас , не ни е . Когато колата се разхлопа я продава и си взима друга . Тези не са от тия които нямат избор . Повечето много мразят да дават пари за поддръжка .
Ся се сетих за сходна тъпотия с разходката до Карлово и маховика , мозъка и ходенето на училище . Слушай ще се хареса на всички . Тука при нас виетнамките са много проходими , ама са големи боклуци . Само 5 тона и слагам , а тя се чупи постоянно . Нищо че производителя и е дал 2 .
Тая тема ще се превърне в тема спор . От това няма полза никой . Много правилно съм изчерпал всички отговори . Останалото се нарича : никому нужно чесане на език /пръсти . Безсмислица .
1 .Няма как да сложиш друг съединител освен демферен , поради вибрациите които ще се предадат на кутията .
2 . На Всички ПД мотори ( 131 влиза точно тук ) съединителя носи на много по - голямо натоварване от 110(AFN ... .) и едно масов 90 ( 1z , ahu ) .
3 . Две причини за приплъзване на съедините след чип : Съединителя си е бил тръгнал или е бил менте .
Поздрави !!!
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 15 ное 2014 22:11
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9 tdi 131 едномасов маховик
Така и аз бях слушал един друг ..... като теб и свалям скоростите на един г4 AGR,защото имаше едно тресене на празен ход и какво да видя-едномасов съединител с хлопащи пружини на феродовия диск,но прочети малко има доста теми за маховиците на 90-110к,а относно Шараните и Пасатите във Враца и др. споделям само факти а и ако не знаеш са Спринтерите които теглят 3 коли и за тях се продават едномасови комплекти ,че не ги виждам хората да дават по 1000лв по два пъти в годината за маховици-превоза на коли им е бизнес и да те информирам че и в големия талон е записана максималната маса на състав от превозни средства за твое инфо за пасат 131 е 3650кг а за голф 131-3085,защо така бе колега да не би демферите да са различни ?
Последна промяна от papi_sparco на Пон 02 май 2016 22:41, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AFN98 и 30 госта