обаче ... от известно време почна да погубва по малко и виждах на 1 място мокро покрай двигателя и реших да изчакам да стане повече че да може да се види - след 6 месеца стана, видях откъде изпуска - от маркуча който е връзка между главата и охладителното казанче - едно малко тънко маркуче - скобата го беше срязала от стискане - реших как ще спра да капе като го извадя подготвих всичко извадих го и .. не капна и грам капка

гледам там където влиза в главата - дупката толкова плътно запълнена с кал че игла не може да влезе - извадих "клизмата"


по едно време текна

положението вътре в маркуча обаче беше като в тънките черва на наркоман - половината маркуч беше задръстен с твърда кал


взех една тел, после 1 дълга отверка и след 10 минути борба и от маркуча вече имаше проводимост.
Въпроси :
Защо точно този маркуч е задръстен от цялата система в колата?
Вярно че е тънко място, ама радиатора е още по тънко, отделно маркуча от радиатора до разширителния съд е също тънък, ама в него кал няма
