Досега не съм забелязал, че лампата ми за маслото след като включа на контакт светва за миг и веднага загасва ПРЕДИ ОЩЕ ДА СЪМ ЗАПАЛИЛ, съответно след това не знам дали изобщо работи алармата за проблеми с масленото налягане. Опитах се да тествам датчика, който се намира на маслената помпа с омметър и на около 2000 оборота той сработва, но другия, зеления, които е на блока на двигателя отстрани не дава контакт при никакви обороти. Може и да е развален, но пък лампата не трябва ли да свети ПОСТОЯННО при това положение?
Колата е от подписа.

Лампа за налягането на маслото - решено!
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Лампа за налягането на маслото - решено!
Последна промяна от zdravko на Пет 04 май 2007 13:02, променено общо 1 път.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
vaskoto1 написа:изключи тоя дето не дава сигнал и вдигни над 2к оборота за няколко секунди-ще разбереш дали работи веднага.
Изключих го, запалих, вдигнах обороти и...НИЩО! Явно, че преди да я купя колата някой нещо е преправил, защото е светело постоянно предполагам заради скапания датчик...или пък дали нямам налягане?!?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
виж сега-идеята е следната:
имаш система от 2 датчика с контролен модул и лампа.
единия е нормално затворен-високото бял датчик на конзолата на филтъра.
другия е нормално отворен-син/сив/кафяв/черен (наляганията са различни) на главата отстрани или пак на конзолата по отгоре.
модула и лампата са в таблото.
какво става?
когато запалиш-променяш нормалното състояние и на 2 та датчика-модула трябва да прочете една маса от нормално отворения и да прочете липса на маса от нормално затворения.
преди запалване има селф-тест за тебе за да видиш дали лампата не е изгоряла-датчиците се четат известно време след запалването и когато се открия аномалия-за нея се сигнализира с лампа или зумер след малко-не веднага-може да е малка временна неизправност-защо да вдигаме аларма веднага?
границата на таблото, екзистенцминимума на налягането на маслото е 2 бара при 2000 оборота. над тази граница на оборотите-неполучаване/получаване на сигнал от някой от датчиците води до светкане на лампа и зумер за бекъп на лампата.
тва е-много вероятно търсиш под вола теле ама докато не се види не може да се каже точно имаш ли проблем или не.
П.П. ааа забравих-цветовете на кабелчетата са: жълто за белия датчик и синьо за другия. виж да не са обърнати.
имаш система от 2 датчика с контролен модул и лампа.
единия е нормално затворен-високото бял датчик на конзолата на филтъра.
другия е нормално отворен-син/сив/кафяв/черен (наляганията са различни) на главата отстрани или пак на конзолата по отгоре.
модула и лампата са в таблото.
какво става?
когато запалиш-променяш нормалното състояние и на 2 та датчика-модула трябва да прочете една маса от нормално отворения и да прочете липса на маса от нормално затворения.
преди запалване има селф-тест за тебе за да видиш дали лампата не е изгоряла-датчиците се четат известно време след запалването и когато се открия аномалия-за нея се сигнализира с лампа или зумер след малко-не веднага-може да е малка временна неизправност-защо да вдигаме аларма веднага?
границата на таблото, екзистенцминимума на налягането на маслото е 2 бара при 2000 оборота. над тази граница на оборотите-неполучаване/получаване на сигнал от някой от датчиците води до светкане на лампа и зумер за бекъп на лампата.
тва е-много вероятно търсиш под вола теле ама докато не се види не може да се каже точно имаш ли проблем или не.

П.П. ааа забравих-цветовете на кабелчетата са: жълто за белия датчик и синьо за другия. виж да не са обърнати.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
vaskoto1 написа:виж сега-идеята е следната:
имаш система от 2 датчика с контролен модул и лампа.
единия е нормално затворен-високото бял датчик на конзолата на филтъра.
другия е нормално отворен-син/сив/кафяв/черен (наляганията са различни) на главата отстрани или пак на конзолата по отгоре.
модула и лампата са в таблото.
какво става?
когато запалиш-променяш нормалното състояние и на 2 та датчика-модула трябва да прочете една маса от нормално отворения и да прочете липса на маса от нормално затворения.
преди запалване има селф-тест за тебе за да видиш дали лампата не е изгоряла-датчиците се четат известно време след запалването и когато се открия аномалия-за нея се сигнализира с лампа или зумер след малко-не веднага-може да е малка временна неизправност-защо да вдигаме аларма веднага?
границата на таблото, екзистенцминимума на налягането на маслото е 2 бара при 2000 оборота. над тази граница на оборотите-неполучаване/получаване на сигнал от някой от датчиците води до светкане на лампа и зумер за бекъп на лампата.
тва е-много вероятно търсиш под вола теле ама докато не се види не може да се каже точно имаш ли проблем или не.
П.П. ааа забравих-цветовете на кабелчетата са: жълто за белия датчик и синьо за другия. виж да не са обърнати.
Еми не знам дали е под вола теле (айде дано да е така), но днес видях на radotom на пасата, че въпросната лампа си свети докато не запали колата, а моята не свети въобще => нещо не е наред, но дали е датчик или нещо в таблото как да разбера?
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Мдаа, оказа се, че синия датчик е блокирал в отворено положение - иначе лампата при замасяване на жицата към датчика си свети, просто вчера като съм го пробвал това явно не съм замасил добре. Сега въпроса ми е към vaskoto1 и radotom, понеже те са с 2Е - оригиналния датчик при тях син ли е, защото не съм сигурен дали не е сменян с накакъв друг?
ПП: Смених и двата датчика, че от белия беше започнало да сълзи масло и сега всичко е тип-топ - лампата започва мига при даване на контакт, а ведната след запалване загасва
За информация, 2-та датчика в Ауто+ (Пловдив) струваха общо 12 лв.
Темата може да се
ПП: Смених и двата датчика, че от белия беше започнало да сълзи масло и сега всичко е тип-топ - лампата започва мига при даване на контакт, а ведната след запалване загасва

Темата може да се

- baiivan
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:03
- Автомобил: Passat
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
Re: Лампа за налягането на маслото - решено!
Здравейте колеги. Малко да посъживя тая стара тема,че не намерих отговор на въпросите си с търсачката.
Та проблема е следния,мотора е 2Е и след като горния датчик,на главата изби и изхвърли маслото (добре,че не стана по голяма беля,долях над 2 литра за да стигне до нормата и това при 140 по магистралата и полека нагоре до връх Шипка)
се наложи в Габрово да го сменя. Часът беше 17:50 и в един магазин след голямо търсене из компютрите ми дадоха черен датчик на който пише 1,2-1,6 бара. Докато го сменя в (имам инструменти винаги в колата) и взеха, че затвориха магазина. Оказа се,че работи точно обратното този датчик. След това от друг магазин, вече в Троян пак след голямо ровене ми дадоха кафяв датчик, НО имам съмнения дали е точно за този мотор. От по горния пост на Ваското разбирам, че цветовете отговарят на някакви налягания. А
Ще се радвам на по точна информация кой цвят на колко отговаря и кой е за този мотор. Пак да кажа 2Е е.
Та проблема е следния,мотора е 2Е и след като горния датчик,на главата изби и изхвърли маслото (добре,че не стана по голяма беля,долях над 2 литра за да стигне до нормата и това при 140 по магистралата и полека нагоре до връх Шипка)
се наложи в Габрово да го сменя. Часът беше 17:50 и в един магазин след голямо търсене из компютрите ми дадоха черен датчик на който пише 1,2-1,6 бара. Докато го сменя в (имам инструменти винаги в колата) и взеха, че затвориха магазина. Оказа се,че работи точно обратното този датчик. След това от друг магазин, вече в Троян пак след голямо ровене ми дадоха кафяв датчик, НО имам съмнения дали е точно за този мотор. От по горния пост на Ваското разбирам, че цветовете отговарят на някакви налягания. А
Ще се радвам на по точна информация кой цвят на колко отговаря и кой е за този мотор. Пак да кажа 2Е е.
- baiivan
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:03
- Автомобил: Passat
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
Re: Лампа за налягането на маслото - решено!
Здравейте, никой ли няма някаква информация по въпроса за тези датчици или просто темата не се чете до долу, като се види че е от преди 100 години и в заглавието пише "РЕШЕНО"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта