По всяка вероятност някъде по трасето изпуска въздух, компресорчето дето е под багажника се мъчи, мъчи и нищо. Предполагам, че трябва да се разкулачи цялата за да се види къде е нарушена целостта на маркучетата. Може би трябва да се почне от най-вероятните места - къде може да са?
А може и друго да е? ...
Някой сервиз, майстор или някой, който го е правил и би му било по-лесно може ли да се наеме? Плащам си.
Проблем централно заключване B3
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Прочети линка, има още доста ако потърсиш с търсачката
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... D%EE%F2%EE
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Централно заключване
Благодаря ви. Отивам да ръчкам и ще докладвам.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Корите се свалят, като развиеш първо винтчетата от долната част, пластмасовата. Намират се в ъгълчетата.
Разкачат се и дръжките на вратата (облегалката за ръката), като й махнеш декоративната капачка отгоре.
Същото е и с врътката за джама.
Но първо пробвай да открехнеш маншончето м/у купето и шофьорската врата, като преди това задействаш бравата, все едно е затворена вратата. Натисни и копчето за лампата (датчика за вратата) и пробвай да заключиш.
Много вероятно е там да чуеш свистенето на въздха.
Тогава може да се оправиш и без да сваляш корите
Разкачат се и дръжките на вратата (облегалката за ръката), като й махнеш декоративната капачка отгоре.
Същото е и с врътката за джама.
Но първо пробвай да открехнеш маншончето м/у купето и шофьорската врата, като преди това задействаш бравата, все едно е затворена вратата. Натисни и копчето за лампата (датчика за вратата) и пробвай да заключиш.
Много вероятно е там да чуеш свистенето на въздха.
Тогава може да се оправиш и без да сваляш корите
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Измъкнато маркуче!!!
Здравейте колеги!
Аз да попитам малко по-встрани от темата. Ако вече сме открили къде духа въздух и сме отремонтирали един път с набутване но след известно време пак се е извадило, с какво може да се лепи. Смисъл дали тия тръбички са устойчиви на разни секундни лепила и т.н. Защото тая сутрин се получи доста кофти когато трябваше да заредя малко служебен бензин а неможа да се отвори капачето на резервоара.
Меджу другото проблема е в едно Т-отклонение зад задните седалки - много зор се бърка до него ама не е невъзможно, заова давайте да лепим и да няма проблеми вече.
Аз да попитам малко по-встрани от темата. Ако вече сме открили къде духа въздух и сме отремонтирали един път с набутване но след известно време пак се е извадило, с какво може да се лепи. Смисъл дали тия тръбички са устойчиви на разни секундни лепила и т.н. Защото тая сутрин се получи доста кофти когато трябваше да заредя малко служебен бензин а неможа да се отвори капачето на резервоара.
Меджу другото проблема е в едно Т-отклонение зад задните седалки - много зор се бърка до него ама не е невъзможно, заова давайте да лепим и да няма проблеми вече.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Венко, може да се лепне, но по-добре със силикон, отколкото със секундно, защото лепилата са крехки и ще се счупи.
Най-добрия вариант, разбира се си е да си вземеш едно тройниче! Явно твоето от старост се е разширило.
Може да не е и гумено като оигиналното.
В магазините за пневматика (FESTO, Camozi...) се продават такива пластмасови тройници с 'бързи връзки' Само бучкаш маркучлето и то си го захапва с цанга.
Мери се външния диаметър на маркуча. Размерите са стандартни: 2,3,4, 5, 6, 8мм и т.н.
Най-добрия вариант, разбира се си е да си вземеш едно тройниче! Явно твоето от старост се е разширило.
Може да не е и гумено като оигиналното.
В магазините за пневматика (FESTO, Camozi...) се продават такива пластмасови тройници с 'бързи връзки' Само бучкаш маркучлето и то си го захапва с цанга.
Мери се външния диаметър на маркуча. Размерите са стандартни: 2,3,4, 5, 6, 8мм и т.н.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Ауууууууууууу досега се пекох като гущер отвън. С малко "BG майсторлък" и малко изолирбанд проблема е временно решен, отново с набутване. Идеята за ново Т не е лоша ама тия моите тръбички са толкова опестени, че няма възможност за грешки или подрязване по някаква причина. (При вас пак ли са така късички???)
Тия FESTO в нета намерих за тях ама имат само в София. Ще трябва да се обикаля тука за нещо подобно.
Мерси за инфото!
Тия FESTO в нета намерих за тях ама имат само в София. Ще трябва да се обикаля тука за нещо подобно.
Мерси за инфото!
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
отключва и се заключва сама при жега
отключва и се заключва сама-пасат 1.8ми РП - 90к.с. имам централно/то само това ми е екстрата и се отключва и се заключва сама по време на движение, прави го само през лятото. Като изкарам куплунга в багажника за известно време и после пак се оправя, Възможни причини - дали са от маркуче. Иначе компресора си върти яко
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта