Програма на 3-и нац. събор на VWclub BG - 9 Юни 2007

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Програма на 3-и нац. събор на VWclub BG - 9 Юни 2007

Мнениеот vasstop » Пон 14 май 2007 11:51


Вчера се разходихме малка групичка хора от форума (golfer, Sara01, radotom, spiroff) из Калояново и Хисар за доуточняване на нещата.
Ето и програмата, която подготвихме за пистата на Калояново на 9 Юни 2007г.
Такса вход е регламентирана в размер на 2лв на човек и важи за всички участници в мероприятието.

Паркиране на автомобили Volkswagen ще бъде преференциално на определено за целта място.
Ще има стикери, които ще раздаваме с номера за всеки автомобил заявил желание за участие.


1. Начало - 10:00ч.
Записване за участие в различните дисциплини - 10:00ч. до 11:00ч.

2. Съревнование "Оптичен тунинг" - 10:30ч до 11:30ч.

3. Опознаване на трасето, квалификационни времена за състезание тип "Италианско преследване" - 11:00ч. до 11:50ч.

4. Награждаване "Оптичен тунинг" - 11:30ч. до 12:00ч.

5. Майсторско управление, тип състезание слалом между пилони за време - 12:00ч. до 13:00ч.
Ще гледам да сканирам схемата, за да може да се разучи предварително от желаещите за участие.

6. Награждаване "Майсторко управление" - 13:00ч. до 13:30ч.

7. Състезание "Италианско преследване" - 13:30ч. до 14:30ч.
От квалификационните времена се класират първите 16 състезатели, като в състезанието след това се прилага метода на директно елиминиране до достигане на финал.

8. Награждаване "Италианско преследване" - 14:30ч. до 15:00ч.

9. Драг на 1/8 mile само за жени - 14:40ч. до 15:30ч.
Условието е да участват само жени в това съревнование, подгответе приятелките си/жени/гаджета...
Целта е да привлечем вниманието на женската половина от присъстващите.

10. Драг 1/4 mile - 15:30ч. до 17:00ч.

11. Награждаване "Драг" - 17:00ч. ...

След награждаването ще има томбола с теглене на награда за публиката по номера на входящия ви билет.

12. Свободен Драг по двойки за желаещи - 17:30ч ...

Край на мероприятието на писта "Дракон" до с. Калояново и заминаване към гр. Хисар за настаняване по хотели и празнична вечеря.

Приложено по-долу е правилника за използване на съоръжение писта "Дракон":

ВЪТРЕШЕН ПРАВИЛНИК

ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ПИСТА “ДРАКОН” – КАЛОЯНОВО

1. Въведение

1.1. В този правилник се регламентира влизането на пистата и използването на наличните съоръжения.

1.2. Тарифите, програмите и други указания, издадени от управлението, огласени и/или представени на определените за това места, представляват интегрална част от този правилник.

1.3 Всички посетители на пистата са длъжни да изпълняват указанията на стюардите и на лицата, отговарящи за сигурността.

2. Вход на пистата

2.1 Стюардите на централния вход осъществяват контрол на потока от зрители и автомобили.

2.2 Правилата на закона за движение по пътищата са в сила за вътрешната пътна мрежа на пистата, като ограничението на максималната скорост е 30 км/ч, а на територията на паркинга – 5 км/ч.

2.3 Забранени са стартовете, дрифтът, въртенето на място на автомобила с помощта на ръчната спирачка и др. на паркинга и вътрешната пътна мрежа на пистата.

2.4 Забранено е влизането на лица, употребили алкохол и други опиати. Същите ще бъдат принудително отстранявани от територията на съоръжението.

3. Специални правила за използване на пистата за обиколки

3.1 Не се допускат технически неизправни автомобили.

3.2 Допускането до пистата се осъществява след подписване на съответна декларация за ползване на пистата. Представят се задължително документ за самоличност и шофьорска книжка.

3.3 Автомобилите се движат само по посока обратна на часовниковата стрелка. Напълно е забранено навлизането на пистата по опасен начин и без разрешение (зелен флаг) от стюарда на входа.

3.4 Забранено е обръщане посоката на движение дори и за малко разстояние.

3.5 Забранено е движението на заден ход.

3.6 Забранено е спирането върху пистата и слизането от автомобила. Ако автомобилът спре принудително, то той трябва да бъде избутан вън от трасето от стюардите.

3.7 Пълненето с гориво и поправките на автомобилите трябва да бъдат извършвани извън пистата.

3.8 Задължително е използването на каски от мотоциклетистите и е забранено возенето на пасажер.

3.9 Задължително е използването на колани и каски за автомобилистите.

3.10 В случай на подаден чеврен флаг от страна на стюардите, автомобилите трябва веднага да спрат. Освен това те трябва да изпълняват последвалите указания и заповеди на стюардите.

3.11 Забранено е едновременното движение на двуколесни и четириколесни превозни средства. При обиколки на пистата максималният брой автомобили може да бъде 6, пускани през 15 сек.

4. Специални правила за използване на пистата при Драг ¼ миля

4.1 Не се допускат технически неизправни автомобили.

4.2 Замерване на време за ¼ миля (402.33 м) се осъществява на старт-финалната права на пистата, посока запад – изток с дължина 580 м. и ширина 12.5 м.

4.3 Автомобилите се подреждат на старта от стартьор. Чакащите за старт автомобили отстоят на мин. 10 м зад стартиращите автомобили.

4.4 Забранено е присъствието на хора зад стартиращите автомобили.

4.5 Абсолютно е забранена смяната на коридорите за движение от двата автомобила по време на замерването. При нарушение на това правило нарушителите се отстраняват.

4.6 След преминаване на финала автомобилите, следвайки посоката на пистата, могат да повторят опита си или да напуснат пистата през указания изход.

4.7 Забранено е състезателното каране при придвижване от финала към старта. В случая скоростта не трябва да превишава 30 км./ч.

4.8 Забранено е излизането на публика на старт-финалната права. Единственото място, определено за публиката, е зад бетонната мантинела.

Спазването на този правилник е от особено значение за безопасността
на публиката, участниците и автомобилите!


Ако съм пропуснал нещо моля golfer и radotom да допълнят.

mod edit: wili98
откачвам темата.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Програма на 3-и нац. събор на VWclub BG - 9 Юни 2007

Мнениеот radotom » Пон 14 май 2007 16:09


vasstop написа:Ако съм пропуснал нещо моля golfer и radotom да допълнят.

Единственното, което се сещам за сега е, че за участниците в състезанията се изискват носенето на каски.
Под каските се поставя "чорап", който може да се купи на място, при записванията ако нямате и ще струва 1 лв.
Освен това- търси се DJ.
Преди около час говорих с Nero по този въпрос. Малко се беше притеснил дали ще го допуснат, ако се появи с един 'сектантски', силно олекотяващ се автомобил :lol: , поради нещастни случки с неговия Голф.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 14 май 2007 18:41


Какво стана с моето предложение за състезание по спиране???


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 14 май 2007 18:43


Muncho написа:Какво стана с моето предложение за състезание по спиране???

Сложно е, няма как да се изчисли с каква скорост караш в момента на натискане на спирачката.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 14 май 2007 18:48


Ами някой "съдия" ще се жертва да се вози в колата и ще следи километража... не е чак толкова важно кой ще е първи и т.н... идеята ми е да обърнем внимание и на тази характеристика на автомобилите ни, да се види какво означава да спреш от 100/80 до 0 и да се разбере че при такава скорост отиват 40-50 метра спирачен път!
Дето се вика - с образователна цел.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 14 май 2007 21:12


Muncho написа:Ами някой "съдия" ще се жертва да се вози в колата и ще следи километража... не е чак толкова важно кой ще е първи и т.н... идеята ми е да обърнем внимание и на тази характеристика на автомобилите ни, да се види какво означава да спреш от 100/80 до 0 и да се разбере че при такава скорост отиват 40-50 метра спирачен път!
Дето се вика - с образователна цел.


Не е късно да се включи в програмата, приоритет ни е сега да намерим спонсори за наградите :(
В сряда имам среща в Порше БГ от 11:30 с техния маркетинг мениджър.
Действам още върху няколко идеи, но не става лесно... малко помощ няма да ми се отрази зле :)


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 14 май 2007 21:58


ако мога да помагам с нещо свиркайте...


ВЪПРОС


Гледам че програмата започва в 10 часа...
В колко часа тогава ще се тръгва от СФ? Предполагам ще има организирано тръгване на софийката колона? Или се лъжа?

Последна промяна от Muncho на Пон 14 май 2007 23:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Пон 14 май 2007 22:58


В какво ще се изразява оценяването в категория "оптичен тунинг" - само екстериор, интериор? Или комбинация от екс,ин,двигателен отсек и т.н.?

Питам, понеже колата ми е правена само външно, а вътре си е пълен сток :wink: , за да знам дали имам шанс въобще.

пс: За Драг-а на жени мога ли да дам колата си на някоя колежка да я кара? (имам някой впредвид)


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

??

Мнениеот peshoxx » Вто 15 май 2007 2:23


. Състезание "Италианско преследване" - 13:30ч. до 14:30ч.
От квалификационните времена се класират първите 16 състезатели, като в състезанието след това се прилага метода на директно елиминиране до достигане на финал.

Това трябва да се разбира ,като един клас за всички автомобили- от около 60 до може би около 200 конски сили,така ли е? На двете прави ще има ли шикани?Защото ако няма,ще е малко трудно на правите с един RP примерно да минеш един KR.Да не стане като на BMW събора-да бие една чисто нова печка 535Д ,защото нямаше шикани и този кораб най-вече разчиташе на грубата сила и голям въртящ момент на правите....В миналогодишния шампионат шиканите бая попречиха на по-мощните и голями коли в битката им с малолитражките.Стигаше се и до почти фотофиниш между КОСУЪрТ турбо и КлИО 16кл. Mисля ,че е тема за размисъл.... :D


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 15 май 2007 8:43


За провалилите се с/у Зрънчо на Италианското преследване, ще им дам реванш на 400мтр.

Само да си туря свалиеният за зимата кулер ;)

колеги..
Ма то тва за Фън... чак пък и се вживявате...
Сега е момента да блесне Зрънчо ;)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ??

Мнениеот radotom » Вто 15 май 2007 10:46


peshoxx написа:. Състезание "Италианско преследване" - 13:30ч. до 14:30ч.
От квалификационните времена се класират първите 16 състезатели, като в състезанието след това се прилага метода на директно елиминиране до достигане на финал.
На двете прави ще има ли шикани?Защото ако няма,ще е малко трудно на правите с един RP примерно да минеш един KR.

След 2 часа издирване на графика на пистата взех, че я драснах набързо (моля графичните дизайнери да не ми се смеят много... толкова си мога...)
Представлява приблизително това:
Изображение
Стартират 2 коли: А и В. Тръгват в различни посоки и правят по 2 пълни обиколки на пистата. Шикани, както виждате има, че и доста милиметра гума в/у тях :lol:
Най-сложен е завоя, показан с червено. Там скоростта е достатъчно висока, завоя вътрешен и идва нанагорно на някои, особенно с по-тежко дупе дето са.
С пуктир са показани бетонови заграждения, малките кръгчета в сиво са обичайните места за зрителите, а зелените израстъци около пистата са наистина израстъци (трева)
Старт/Финалните прави делят пистата на 2 еднакви до сантиметър половини.
Състезанието по майсторско кормуване ще се проведе в "Кроасан"-а, там, дето е Вход/Изхода на пистата. Той няма да се включва при преминаването на "Италиянско", защото се променя конфигурацията на трасето и съответно дължината за отделните състезатели.
Състезанието за 1/8 миля се провежда във вътрешната, по-къса част на пистата и започва от началото на правата в лявата част и свършва на старт/финалната права точно пред централната публика.
1/4 драг-а е на външната, по-дълга част на пистата
Muncho, бъди сигурен, брат, че участниците в Драг-а ще разберат, че 50 метра спирачен път нищо не са :lol: Като излезеш от финала със 140-150 км/ч и почваш да броиш колко мм ти остават до'кат влезеш в нивата с картофите!

:офф wili, имам 2 вентилаторчета за компютри (на 12V). Ще ти ги дам за куулера на зрънчо? mhihi mhihi


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 15 май 2007 11:21


ето тук има информация за и около пистата: http://ask-dracon.com/ и http://dracon.bg/index.php/


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 15 май 2007 12:38


Muncho написа:Ами някой "съдия" ще се жертва да се вози в колата и ще следи километража... не е чак толкова важно кой ще е първи и т.н... идеята ми е да обърнем внимание и на тази характеристика на автомобилите ни, да се види какво означава да спреш от 100/80 до 0 и да се разбере че при такава скорост отиват 40-50 метра спирачен път!
Дето се вика - с образователна цел.


То хубу , ама моя скоростомер като дава приблизително константна разлика +25км/ч ще съм ебати победителя... :lol: ... ако сте решили си трябва GPS, друг е въпроса ,че след десетата диря от спирачки ще е трудно вече да се види кой къде и как спрял :D
Как ми се караше на 'талянско, ама като знам гумите ми кви сааа... ще ора нивята по завоите :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19695
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 15 май 2007 12:43


The_Machine написа:Как ми се караше на 'талянско, ама като знам гумите ми кви сааа... ще ора нивята по завоите :lol:

На любителския шампионат миналата година гледах, че повечето караха точно със сликове ;)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 15 май 2007 18:32


Състезание по майсторско управление на автомобил за любители
9.06.2007г., писта „Дракон”, с. Калояново, Пловдивско

ПРОГРАМА

10:00ч. Начало на записванията
12:00ч. Старт на първия автомобил по възходящ ред на стартовите номера.

Състезанието се състои в майсторско управление по приложената по-долу схема.
Класирането се извършва според времето за преминаване на трасето, увеличено с наказателните секунди за извършените нарушения както следва:

Бутнат конус -> 5 сек.
Неправилно изпълнение на елемент -> 10 сек.
Неизпълнение на елемент -> 30 сек.

Изображение



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта