Golf 3 2.0 ABF - Захранване на бензинова помпа?
- tonev79
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Golf 3 2.0 ABF - Захранване на бензинова помпа?
Здравейте колеги,питането ми е относно захранването на бензиновата помпа,та в нея влизат четири кабела оранжев,розов син и кафяв,на кой от тях трябва да има + и кога,по мое замерване с пробна лампа на оранжевия има напрежение при подаване на контакт но за 2-3 секунди и след това спира а в следващия до него розовия има някакво напрежение но пробната лампа едва светва,това нормално ли е,питам защото колата като я огася и неще да пали а само припалва все едно няма гориво,като постои малко пали и после пак същото,като се заслушах в помпата завърта и колата запалва на 3-4-тия спира помпата и всичко приключва,сега вече спря на цяло затова първо искам да разбера дали всичко е наред с тока и тогава да премина към смяна на помпата,колата е Голф-3 ABF мотор,благодаря предварително!!!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Захранване на бензинова помпа на Г-3
На буксата на помпата са 4 проводника. Двата по-дебели са за захранване на помпата, а по-тънките са за измерване нивото на бензина.При включване на контактния ключ помпата получава захранване за няколко секунди за да възстанови налягането на бензина в горивната система.При въртене на стартера за запалване на мотора помпата трябва да сработи отново.Това ще стане ако има импулси от датчика на ХОЛ.
Провери при въртене на стартера дали бобината дава искра.
Провери при въртене на стартера дали бобината дава искра.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Захранване на бензинова помпа на Г-3
Искрата е свързана още и с датчик колянов вал,който дори е по-важен от ХОЛ при АБФ.Освен от тях,зависимоста отива ли захранване до помпата,бобини и прочие при самото въртене на стартер, е възможно и клемореда да се ебава.После има за проверка и релето на помпата,реле на ЕКУ....абе изобщо преди да я смениш трябва да си сигурен,че е тя виновника..Такова припалване е също характерно и за некоректен имобилайзер,ако колата е оборудвана с такъв.
- tonev79
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Golf 3 2.0 ABF - Захранване на бензинова помпа?
Няма имобилайзер и бобината дава ток,ще пробвам на стартер дали ще даде ток към помпата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kazakstaneca, tonchev и 61 госта