Наближава
10-ти юбилеен Volkswagen Club Fest 2019 (10-ти, 11-ти и 12-ти Май 2019 г.)

T3 Caravelle
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
valsanik написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=100&t=386494&start=15
Намираш ГНП от Лендровер или Крома....
За първият вариант ти трябва и раздвижено колело от голф 4 90кс. След това се свързваш с Ицо от Асеновград, носиш му я да ти я нагласи. На Кромата мисля че става и това от 1.6тд. Там стават нещата без да носиш никъде помпата. Пепи 3196 може да ти каже как стават нещата със помпата от Фиата..
Ако си от София, можеш да дойдеш да видиш моето Мтди с помпа от Лендровер....Тамън още не съм го сложил в коша на буса.
Може ли номер на помпата от Лендровер? С какви дюзи и разпръсквачи ще бъде?
- valsanik
- Мнения: 1174
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle
С тези от 1z...... Номер не знам....
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Благодаря за съветите!
Частите са намерени и закупени, остава новия двигател да се монтира в буса. Конфигурацията ще бъде 1.9 АFN с ГНП от Ландровър 300ТDI, турбо и дюзи от 1Z, раздвижено колело за ГНП-то от Г4 1.9 AHL. Надявам се резултатите да са добри.
Частите са намерени и закупени, остава новия двигател да се монтира в буса. Конфигурацията ще бъде 1.9 АFN с ГНП от Ландровър 300ТDI, турбо и дюзи от 1Z, раздвижено колело за ГНП-то от Г4 1.9 AHL. Надявам се резултатите да са добри.
- BUS1988
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: T3 Caravelle
Защо не оставяш дюзите от AFN? Те са по големи...
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
BUS1988 написа:Защо не оставяш дюзите от AFN? Те са по големи...
Купих двигателя без дюзи, отделно един от добре запознатите тук и правещи такива ъпдейти ми препоръча дюзите от 1Z. Ако нещата не се получат, ще се търсят по-големи, но за момента следвам съветите на хората с опит.
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Сега си намерих темата и виждам че за последно съм писал преди една година :( Кратък ъпдейт, буса вече е с мТДИ, както беше планирано. Към вече коментираните части по двигателя, добавих по-голям маховик - от 1Z заедно с необходимата блокова ос и нов комплект съединител. Смених всички гумени маркучи в двигателната част, също нов ауспух и тръби към и от турбото. Като се вдигне капака е истинска радост за окото, което разбиране е до голяма степен заслуга и на майстора. Реших че, трябва да сложа по-мощен стартер и преминах на такъв от Голф от 1.9ТДИ. За монтажа на такъв стартер е необходима преходна планка.
Резултата освен към вид и подредба при двигателя :) е много добър, може да се каже, че е дори над очакванията ми. Тягата на мотора е много добра. Например, голямото изкачване в посока към тунела на Траянови врата, от Пловдив в посока София катери със 100 на 5та при външна температура над 30 градуса. Ускорява без никакви проблеми. Двигателя стартира само докато му покажа ключа, даже не мога да чуя стартера са завърти. Припушва само при стартиране на двигателя, слес това няма никакви пушеци. Споменах външната температура защото може би единственото което остана да ме безпокои е състоянието на радиатора или по-точно дали не е корозирал и това да ограничава ефективността му. За момента го наблюдавам.
Още първия ден след като си прибрах буса от ремонта му направих над 400 км. Тествах го и в много натоварено състояние, и не ме разочарова като вървеж. Все още не съм тествал максимална скорост, защото оборотомера не е монтиран и не мога да следя оборотите на двигателя. Направих 110 по ГПС, за да изпреваря но за кратко. Когато си монтирам оборотомера и уредите за температура и налягане на маслото ще го натисна повече ;)
А как се стигна и до уредите за маслото? Точно вече му виждах края на пътуването, пълен до тавана, когато ми светна лампата на маслото. Оказа се че тръбата за масло към турбото се отчупи откъм гайката и от там всичкото масло надолу и назад за кратко време. Сега тръбата е подменена, новото масло е налято и са купени уреди и датчици vdo от Ауди, които трябва да си намерят мястото на таблото, да им хвърлям по едно око докато карам. Може би следващия ъпдейт ще бъде маслен радиатор, но искам първо да видя каква температура ще бъде маслото при продължително каране с висока скорост.
Това е засега. Буса е отново зазимен и чака по-добро време и повече внимание от собственика си.
Резултата освен към вид и подредба при двигателя :) е много добър, може да се каже, че е дори над очакванията ми. Тягата на мотора е много добра. Например, голямото изкачване в посока към тунела на Траянови врата, от Пловдив в посока София катери със 100 на 5та при външна температура над 30 градуса. Ускорява без никакви проблеми. Двигателя стартира само докато му покажа ключа, даже не мога да чуя стартера са завърти. Припушва само при стартиране на двигателя, слес това няма никакви пушеци. Споменах външната температура защото може би единственото което остана да ме безпокои е състоянието на радиатора или по-точно дали не е корозирал и това да ограничава ефективността му. За момента го наблюдавам.
Още първия ден след като си прибрах буса от ремонта му направих над 400 км. Тествах го и в много натоварено състояние, и не ме разочарова като вървеж. Все още не съм тествал максимална скорост, защото оборотомера не е монтиран и не мога да следя оборотите на двигателя. Направих 110 по ГПС, за да изпреваря но за кратко. Когато си монтирам оборотомера и уредите за температура и налягане на маслото ще го натисна повече ;)
А как се стигна и до уредите за маслото? Точно вече му виждах края на пътуването, пълен до тавана, когато ми светна лампата на маслото. Оказа се че тръбата за масло към турбото се отчупи откъм гайката и от там всичкото масло надолу и назад за кратко време. Сега тръбата е подменена, новото масло е налято и са купени уреди и датчици vdo от Ауди, които трябва да си намерят мястото на таблото, да им хвърлям по едно око докато карам. Може би следващия ъпдейт ще бъде маслен радиатор, но искам първо да видя каква температура ще бъде маслото при продължително каране с висока скорост.
Това е засега. Буса е отново зазимен и чака по-добро време и повече внимание от собственика си.
- valsanik
- Мнения: 1174
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle
Здрасти Иво... Браво за постигнатия труд. Много добре си се насочил към допълнителните уреди....Тъй като доста често се случва да има проблеми със маслената тръба, особено ако си я кривил за да я напаснеш...., аз съм решил да ползвам тефлонов маркуч със оплетка..Правят се там където правят хидравличните маркучи. много по сигурно е и можеш да си прекараш маркуча от всякъде. Каква ти е скоростната кутия? Код? Съветвам да си намериш кутия с код 3Н или някоя по бърза....Със нея на 3000 оборота ще си около 100км/ч...
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
- Двигател:
Re: T3 Caravelle
Благодаря! Има още работа, но поне окачването, спирачките и двигателя вече са Ок. Скоростната кутия е 3Н, гумите са 215/65/16, ако оборотите са около 3000 би било добре. Новата тръба не е огъвана, само съм удължил планкана с която се закрепва в задния край на главата. Ще потърся и такава тефлонова тръбичка. Ако имаш размери на тръбичката, можеш ли да ги споделиш?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- valsanik
- Мнения: 1174
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle
Еми, ако си от София , такъв маркуч можеш да намериш на ул. "Славянобългарска" до ТЕЦ "София"..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта