Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 17:28


Колеги нека направим една колекция от снимки на монтирани газови уредби(класически и инжекциони) на VW да видим кое как се прави , как е най-правилно и т.н.
Определено монтажниците допускат много грешки и небрежности от които после ние страдаме, та поне някои очевидни неща да коригираме.

Или пък да се порадваме на прецизни монтажи или идеи.

Идеята дойде от тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15


Колеги пишете каква е уредбата и колата на която е монтирана!

Последна промяна от L&R на Чет 17 май 2007 18:48, променено общо 2 пъти.




le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Чет 17 май 2007 18:38


Ето и от мен http://www.snimka.bg/album.php?album_id=133711

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


mod edit: L&R


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 17 май 2007 18:46


Ето и от мене, само дето бутилката не съм я снимал (другия път :)
Seat Ibiza, OMVL REG, DREAM XXI, 29 л. бутилка на на мястото на резервната гума. Пълненето е отзад на купето. На следващата ще ги накарам да го приберат до капачката на резервоара.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от The Red Guy на Нед 20 май 2007 19:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 18:47


Колеги пишете каква е уредбата и колата на която е монтирана!


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.

Мнениеот zdravko » Пет 18 май 2007 21:17


Айде и моята - Двигател 2Е, изпарител BRC AT90E, без емулатори и др. такива:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 18 май 2007 21:57


le_baiser написа:Ето и от мен http://www.snimka.bg/album.php?album_id=133711

[
Изображение


mod edit: L&R

Колега само не разбрах защо са ти сложили маркуч за вода на газта?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 18 май 2007 22:05


И кво му е? :lol:
Освен , че тези български ментета се цепят за има-няма 2 години


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 18 май 2007 22:17


Колега занимавал си се с това на теб ли трябва да обяснявам?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 18 май 2007 22:19


Така и така после някой ще зачиства... ама ми стана интересно?
Да не би изпарената газ да вземе да го разяде тоз маркуч? :)


le_baiser
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 06 май 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот le_baiser » Съб 19 май 2007 8:15


ми незнам защо , какво му е на този


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 19 май 2007 10:41


газта не е агресивна към маркучите а одоранта в газта, който одорант се изпарява доста по друдно и остава в изпарителя.
няма снимки иначе при мене тея "майстори" ми сложиха обикновен градински марку


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 19 май 2007 17:55


Автомобила е ФВ Венто, 1.8 АБС.
АГУ- ОМВЛ (електрическа), бутилката е 35л.
АГУ-то съм си я слагал сам самичък. Единственото което не съм правил аз е електрическото закачане. Бензиновата помпа при превключване на газ спира да работи.
На тези снимки има две тръби с квадратно сечение: 25х25мм и 20х20мм. Те влизат "мъжко в женско" и двата края се захващат към вътрешната част на бомбетата на задните калници. Целта на това влизане "мъжко в женско" е когато се захванат с болт от външната страна (вътре в калника) да не се получи изкривяване и деформиране на бумбетата. За да се захванат с болтове в двата края съм заварил гайка.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тук вече същите тръби съм ги боядисал в черен цвят.
Изображение
Към тази двойка напречно разположени тръби, монтирани се явяват греда към която се захваща единия край на шините за стягане на бутилката. Другата двойка шини съм ги захванал към едно доста здраво място- към болтовете държащи закопчалките на задните колани. Така избегнах допълнително пробиване по купето.
Изображение
След като монтирах бутилката остана въпроса от къде да прокарам тръбата от бутилката към изпарителя. В долната част на пода има греда в която греда влизат и биват защитени от удари тръбите на горивопровода и спирачките. Излизайки от гредичката видях, че има гнезда в които се закопчават тръбите. При мен имаше едно празно. Точно там закопчах и тръбата. Надигайки задната седалка и съответно мокета под нея забелязах тампон. Той се намираше непосредствено в близост и от страната на горивния филтър. Точно в тази страна се намираше и гредата през която съм прокарал тръбата. Пробих тампончето и точно от там прокарах тръбата в купето. В моя помош ламарината беше оребрена и след като тръбата я прокарах в купето тя легна в нисшата и така като сложа нормално седалката, няма как да натисна тръбата.
Изображение
Изображение
Чудех се къде да стои пълначката за газта. Най удобно ше да е от вън, някъде по калника или бронята. Понеже колата ми е "уличница" а има засилено търсене на капачки (въпреки, че струват 1лв.) и съответно когато нямам такава капачка при двиение в мокро време ще събира мизерии, които после ще ги вкарам в бутилката, реших зареждането да става в багажника
Изображение
Това с дръжката имащо "Г" образен профил го ползвам, след като заредя бутилката с газ да натисна сачмата и да изгарам намиращата се от пълначката до бутилката газ. Така спестявам излишните миризми в купето.
Изображение
Поставянето на изпарителя също ме накара да се позамисля къде? Място много, но кое е най-удачно? Някои го слагат зад двигателя. Там има достатъчно място и винаги изпарителя се намира в топла среда. Да обаче така поставен при ряско тръгване и спиране ще се оказва влияние на мембраните и от там на оборотите. За това изпарителя го захванах към стойката на акумулатора.
Изображение

Целта на монтирането от мен не е за да спестя 40-50 лв. Аз и без това съм си платил за окабеляването. Направил съм го защото газджийте са хора които работят за време и няма да го направят така както го искам аз и както ще бъде най-практично.

Освен тук, горе показаното ще го пусна като нова тема в "Направи си сам", защото това се явява саморъчно монтиране на АГУ.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Съб 19 май 2007 18:13


Отлична работа, колега, само дето според мен си сгрешил със слагането на "външното" зареждане вътре в багажника - имал съм няколко коли с газ и с вътрешно и с външно зареждане, но няма по-удобно нещо от ВЪНШНОТО зареждане! Ако аргумента е само краденето на капачки, може да се измисли някаква "неоригинална", която няма да я крадат, помисли за изваждане отвън, на бронята или на калника. Лично мнение де...
Иначе поздравления за монтажа, направил си го като за себе си ;-)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 май 2007 11:35


Абе момче... ти да не монтираш МЕТАН , та си слагал такива "телескопи" :) Това си е прекалено...
Инак тръбата си се прекарва точно там, а това с изкарването на газта в тръбата на зарядното си е излишен харч само... ако ти изпуска зарядното тва е друга тема - оправя се...
Няма чак такова влияние върху изпарителя тръгването и спирането, въпреки че теоретично е точно така!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 20 май 2007 15:27


Както каза колегата-"Правил съм си го като за себе си". Не виждам каква е разликата дали ще е газ или метан. Бутилката трябва да се закрепи здраво. Виждал съм бутилки захванати с попнитачка към пода. Незнайно от къде в багнажника на въпросната кола е попаднала влага и покрай попнита е поръждясало. В следствие на набита силна спирача, нита се е скъсал от от пода и бутилката е подскочила в багажника.
За зарядното вече за толкова време трябва да съм свикнал със зареждането.
Колеги нека да не спамим темата. Който има някакви разлини виждания по отношение на това което съм показал, нека да го прави в раздела "направи си сам" където съм пуснал тема за монтирането.

Поздрави.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта