Колеги нека направим една колекция от снимки на монтирани газови уредби(класически и инжекциони) на VW да видим кое как се прави , как е най-правилно и т.н.
Определено монтажниците допускат много грешки и небрежности от които после ние страдаме, та поне някои очевидни неща да коригираме.
Или пък да се порадваме на прецизни монтажи или идеи.
Идеята дойде от тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15
Колеги пишете каква е уредбата и колата на която е монтирана!
Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.
Последна промяна от L&R на Чет 17 май 2007 18:48, променено общо 2 пъти.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Ето и от мене, само дето бутилката не съм я снимал (другия път
Seat Ibiza, OMVL REG, DREAM XXI, 29 л. бутилка на на мястото на резервната гума. Пълненето е отзад на купето. На следващата ще ги накарам да го приберат до капачката на резервоара.


Seat Ibiza, OMVL REG, DREAM XXI, 29 л. бутилка на на мястото на резервната гума. Пълненето е отзад на купето. На следващата ще ги накарам да го приберат до капачката на резервоара.







Последна промяна от The Red Guy на Нед 20 май 2007 19:29, променено общо 2 пъти.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.
Айде и моята - Двигател 2Е, изпарител BRC AT90E, без емулатори и др. такива:





- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Автомобила е ФВ Венто, 1.8 АБС.
АГУ- ОМВЛ (електрическа), бутилката е 35л.
АГУ-то съм си я слагал сам самичък. Единственото което не съм правил аз е електрическото закачане. Бензиновата помпа при превключване на газ спира да работи.
На тези снимки има две тръби с квадратно сечение: 25х25мм и 20х20мм. Те влизат "мъжко в женско" и двата края се захващат към вътрешната част на бомбетата на задните калници. Целта на това влизане "мъжко в женско" е когато се захванат с болт от външната страна (вътре в калника) да не се получи изкривяване и деформиране на бумбетата. За да се захванат с болтове в двата края съм заварил гайка.
Тук вече същите тръби съм ги боядисал в черен цвят.
Към тази двойка напречно разположени тръби, монтирани се явяват греда към която се захваща единия край на шините за стягане на бутилката. Другата двойка шини съм ги захванал към едно доста здраво място- към болтовете държащи закопчалките на задните колани. Така избегнах допълнително пробиване по купето.
След като монтирах бутилката остана въпроса от къде да прокарам тръбата от бутилката към изпарителя. В долната част на пода има греда в която греда влизат и биват защитени от удари тръбите на горивопровода и спирачките. Излизайки от гредичката видях, че има гнезда в които се закопчават тръбите. При мен имаше едно празно. Точно там закопчах и тръбата. Надигайки задната седалка и съответно мокета под нея забелязах тампон. Той се намираше непосредствено в близост и от страната на горивния филтър. Точно в тази страна се намираше и гредата през която съм прокарал тръбата. Пробих тампончето и точно от там прокарах тръбата в купето. В моя помош ламарината беше оребрена и след като тръбата я прокарах в купето тя легна в нисшата и така като сложа нормално седалката, няма как да натисна тръбата.
Чудех се къде да стои пълначката за газта. Най удобно ше да е от вън, някъде по калника или бронята. Понеже колата ми е "уличница" а има засилено търсене на капачки (въпреки, че струват 1лв.) и съответно когато нямам такава капачка при двиение в мокро време ще събира мизерии, които после ще ги вкарам в бутилката, реших зареждането да става в багажника
Това с дръжката имащо "Г" образен профил го ползвам, след като заредя бутилката с газ да натисна сачмата и да изгарам намиращата се от пълначката до бутилката газ. Така спестявам излишните миризми в купето.
Поставянето на изпарителя също ме накара да се позамисля къде? Място много, но кое е най-удачно? Някои го слагат зад двигателя. Там има достатъчно място и винаги изпарителя се намира в топла среда. Да обаче така поставен при ряско тръгване и спиране ще се оказва влияние на мембраните и от там на оборотите. За това изпарителя го захванах към стойката на акумулатора.
Целта на монтирането от мен не е за да спестя 40-50 лв. Аз и без това съм си платил за окабеляването. Направил съм го защото газджийте са хора които работят за време и няма да го направят така както го искам аз и както ще бъде най-практично.
Освен тук, горе показаното ще го пусна като нова тема в "Направи си сам", защото това се явява саморъчно монтиране на АГУ.
АГУ- ОМВЛ (електрическа), бутилката е 35л.
АГУ-то съм си я слагал сам самичък. Единственото което не съм правил аз е електрическото закачане. Бензиновата помпа при превключване на газ спира да работи.
На тези снимки има две тръби с квадратно сечение: 25х25мм и 20х20мм. Те влизат "мъжко в женско" и двата края се захващат към вътрешната част на бомбетата на задните калници. Целта на това влизане "мъжко в женско" е когато се захванат с болт от външната страна (вътре в калника) да не се получи изкривяване и деформиране на бумбетата. За да се захванат с болтове в двата края съм заварил гайка.




Тук вече същите тръби съм ги боядисал в черен цвят.

Към тази двойка напречно разположени тръби, монтирани се явяват греда към която се захваща единия край на шините за стягане на бутилката. Другата двойка шини съм ги захванал към едно доста здраво място- към болтовете държащи закопчалките на задните колани. Така избегнах допълнително пробиване по купето.

След като монтирах бутилката остана въпроса от къде да прокарам тръбата от бутилката към изпарителя. В долната част на пода има греда в която греда влизат и биват защитени от удари тръбите на горивопровода и спирачките. Излизайки от гредичката видях, че има гнезда в които се закопчават тръбите. При мен имаше едно празно. Точно там закопчах и тръбата. Надигайки задната седалка и съответно мокета под нея забелязах тампон. Той се намираше непосредствено в близост и от страната на горивния филтър. Точно в тази страна се намираше и гредата през която съм прокарал тръбата. Пробих тампончето и точно от там прокарах тръбата в купето. В моя помош ламарината беше оребрена и след като тръбата я прокарах в купето тя легна в нисшата и така като сложа нормално седалката, няма как да натисна тръбата.


Чудех се къде да стои пълначката за газта. Най удобно ше да е от вън, някъде по калника или бронята. Понеже колата ми е "уличница" а има засилено търсене на капачки (въпреки, че струват 1лв.) и съответно когато нямам такава капачка при двиение в мокро време ще събира мизерии, които после ще ги вкарам в бутилката, реших зареждането да става в багажника

Това с дръжката имащо "Г" образен профил го ползвам, след като заредя бутилката с газ да натисна сачмата и да изгарам намиращата се от пълначката до бутилката газ. Така спестявам излишните миризми в купето.

Поставянето на изпарителя също ме накара да се позамисля къде? Място много, но кое е най-удачно? Някои го слагат зад двигателя. Там има достатъчно място и винаги изпарителя се намира в топла среда. Да обаче така поставен при ряско тръгване и спиране ще се оказва влияние на мембраните и от там на оборотите. За това изпарителя го захванах към стойката на акумулатора.

Целта на монтирането от мен не е за да спестя 40-50 лв. Аз и без това съм си платил за окабеляването. Направил съм го защото газджийте са хора които работят за време и няма да го направят така както го искам аз и както ще бъде най-практично.
Освен тук, горе показаното ще го пусна като нова тема в "Направи си сам", защото това се явява саморъчно монтиране на АГУ.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Отлична работа, колега, само дето според мен си сгрешил със слагането на "външното" зареждане вътре в багажника - имал съм няколко коли с газ и с вътрешно и с външно зареждане, но няма по-удобно нещо от ВЪНШНОТО зареждане! Ако аргумента е само краденето на капачки, може да се измисли някаква "неоригинална", която няма да я крадат, помисли за изваждане отвън, на бронята или на калника. Лично мнение де...
Иначе поздравления за монтажа, направил си го като за себе си
Иначе поздравления за монтажа, направил си го като за себе си

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе момче... ти да не монтираш МЕТАН , та си слагал такива "телескопи"
Това си е прекалено...
Инак тръбата си се прекарва точно там, а това с изкарването на газта в тръбата на зарядното си е излишен харч само... ако ти изпуска зарядното тва е друга тема - оправя се...
Няма чак такова влияние върху изпарителя тръгването и спирането, въпреки че теоретично е точно така!

Инак тръбата си се прекарва точно там, а това с изкарването на газта в тръбата на зарядното си е излишен харч само... ако ти изпуска зарядното тва е друга тема - оправя се...
Няма чак такова влияние върху изпарителя тръгването и спирането, въпреки че теоретично е точно така!
Както каза колегата-"Правил съм си го като за себе си". Не виждам каква е разликата дали ще е газ или метан. Бутилката трябва да се закрепи здраво. Виждал съм бутилки захванати с попнитачка към пода. Незнайно от къде в багнажника на въпросната кола е попаднала влага и покрай попнита е поръждясало. В следствие на набита силна спирача, нита се е скъсал от от пода и бутилката е подскочила в багажника.
За зарядното вече за толкова време трябва да съм свикнал със зареждането.
Колеги нека да не спамим темата. Който има някакви разлини виждания по отношение на това което съм показал, нека да го прави в раздела "направи си сам" където съм пуснал тема за монтирането.
Поздрави.
За зарядното вече за толкова време трябва да съм свикнал със зареждането.
Колеги нека да не спамим темата. Който има някакви разлини виждания по отношение на това което съм показал, нека да го прави в раздела "направи си сам" където съм пуснал тема за монтирането.
Поздрави.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта