не пали след дъждовете

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

не пали след дъждовете

Мнениеот tekion » Вто 22 май 2007 19:03


След дъждовете в неделя и понеделник днес не можах да запаля. След 7-8 опита запали за около 1-2 секунди, и изгасна с детонация като от ЗИЛ. :evil: Свещите, кабелите, капачката и възд. филтар са сравнително нови. След справка с търсачката и малко помощ от колегата Bojo проверихме бобината - дава искра, замерихме я: м/у 1и2 и м/у 2и 3 извод дава около 1630 ома, м/у 1и3-ти около 830ома. Пробвахме и без възд. филтар- пак неиска. Палеца си има около 1 килоом съпротивление. Качва бенз и съответно газ. Накрая ни свършиха идеите, а и пак заваля :( и решихме. че от нас- любителите- толкова, време е професионалистите да си кажат думата.




Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Вто 22 май 2007 19:07


А, в събота навъртях около 50 км- всичко беше нормално като я оставих. И преди е имало някакви прекъсвания след дъжд, но след смяна на свещи се оправи.

Последна промяна от tekion на Сря 23 май 2007 13:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Вто 22 май 2007 19:13


Колега имах съштият проблем с едно поло.При голяма влага не палеше.Едно приателче ми сподели че електродите на дистрибуторната капачка и на палеца са с покритие от графит и то изчезва с времето и там се натрупва влага, и съм за нови,но ми каза и една хитрина намазах електродите с тънак филм графитна грес и о чудо тя спря да ми прави тези проблеми.Едо приателче с нисан се оправи по същият начин, та това е изпитана тактика и аз и тои така си ги и продадохме. И спестени много парички.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 22 май 2007 19:24


Един "бабин" съвет:

Намажете отвътре и отвън (но не по електродите или кокса) капачката със сос от скилитка чесън!!! Не се смейте - сокът на чесъна има огромни диелектрични свойства и освен това отблъсква водата!!!


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Вто 22 май 2007 19:36


Да ба е бате и повече няма да запали никога.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 22 май 2007 19:44


Колега, въпреки, че са нови, това не е 100% сигурно, че са както трябва.
Вероятно проблема е в капшачка/палец, но така, дистанционно трудбно може да се каже.
Според споделения опит от колеги тук, във форума, много добро решение е напръскването (направо уливането) на палеца и капачката вътре и вън с WD-40. Изблъсква водата и със сигурност не е проводник. Проверих!


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Вто 22 май 2007 20:03


Капачката и кабелите са чистак-бърсак нови. По капачката нямаше видима следа от влага. Огледахме и тръкнахме със шкурка палеца. 3-та и 4-та свещ ми се видяха черни и доста мокри. Мокрото може да е от неизгоряла горивна смес. Сменихме свещите. Пробвах се да замеря и датчика на Хол, ама той май без напрежение не работи :oops:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Вто 22 май 2007 21:50


проблема е по токовете делко кабели свещи!обърни внимание и на куплонзите по двигателя може и там от влагата да има проблеми някакво окисляване има контактен спрей за тази работа!при мен стара ми кола имаше същия проблем и се оказа влага в делкото!успех!


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Вто 22 май 2007 23:18


според мен проблема си е точно в дистрибуторната капачка...и при мойта двойка е така.....само дето сега след последния дъжд, дойде и друг проблем.....започна да се форсира сама...


Потребителски аватар
Huizel
Мнения: 800
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Huizel » Сря 23 май 2007 1:25


Scarchu написа:Един "бабин" съвет:

Намажете отвътре и отвън (но не по електродите или кокса) капачката със сос от скилитка чесън!!! Не се смейте - сокът на чесъна има огромни диелектрични свойства и освен това отблъсква водата!!!


:офф И мацките отблъсква,пробвано mhihi :офф


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Сря 23 май 2007 9:02


А вероятност за прескочил ангренажен ремък?
Взех си WD-40, след работа ще пробвам и ще пиша. Дано да стане :oops:


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот tekion » Пон 28 май 2007 14:41


Изкарах късмет :lol: :lol: :lol: След третиране с WD40 запали гадината. А може и да е изсъхнала. Но след хубаво поливане с маркуча пак си пали !!! Заключвайте!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта