


оборотомер за golf 2 1.3i
оборотомер за golf 2 1.3i
Ако някой го е правил-да смени часовника с оборотомер НА ГОЛФ 2 1.3И нека ми обясни как се прави защото сам като сляп ако имам проблем с инжекциона или сьмнения като го нямам задалжително трябва стенд дори само за да разбера какви са ми оборотите на празен ход например
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
PESHERLAN написа:Колега,стария ми Голф2 беше 1.3,само че карбуратор.Смених му цялото табло и сложих с оборотомер.Заработи си без проблем.![]()
Успех!!!!
...дам става, но трябва да е същото предавателно число (935) и букса... иначе аз не си намерих такова табло и съм си сложил допълнително електронно оборотомерче (дръпнал съм сигнал от бобината).
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
zwjar_na_putq написа:Откъде да си взема цифров оборотомер и колко е като цена? Може ли да се вярва на показанията му , т.е да си регулирам оборотите в чрез тази джвъчка?
Продава се на китче, като оборотомера ти го доставят на платка и ти си го правиш в кутийка - 14лв. е (продават се отделно и кутийки). Отчита правилно, стига да си го настроиш добре. Кофтито само е, че отчита през 100 оборота - 700, 800....1100, 1200 и т.н.
http://constructor.bg/shop/product_info.php?cPath=189&products_id=11877&osCsid=d5a5ec716436292ebaf64cb63a118fa0
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,
значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.
Успех.
значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.
Успех.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
dj_tuhla написа:Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,
значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.
Успех.
Само гедай таблото да е от същата марка


- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
znainainai написа:dj_tuhla написа:Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,
значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.
Успех.
Само гедай таблото да е от същата марка![]()
Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километрайа VDO а на оборотомера MotoMeter.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Ugeorge написа:Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километража VDO а на оборотомера MotoMeter.
И не само този козметичен дефект

Има разлика във самата изработка на таблата: на таблото със старата инсталация зумера за масленото налягане е зад километража а на новата зад часовника/оборотомера и сега най гадното ако на тблото със оборотомера се




- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
znainainai написа:Ugeorge написа:Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километража VDO а на оборотомера MotoMeter.
И не само този козметичен дефект![]()
Има разлика във самата изработка на таблата: на таблото със старата инсталация зумера за масленото налягане е зад километража а на новата зад часовника/оборотомера и сега най гадното ако на тблото със оборотомера сезумера не може да се смени щото е на ОБЩА ПЛАТКА със оборотомера,докато на старата инсталация са ДВЕ ОТДЕЛНИ ПЛАТКИ(една за зумера и още една за оборотомера)
![]()
![]()
Съгласен съм, но ако вземеш VDO и MotoMeter от новата инсталация няма никакъв проблем от опит го знам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта