Падат оборотите в завой Б3 РП - Решено

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Падат оборотите в завой Б3 РП - Решено

Мнениеот megalodon » Чет 07 юни 2007 14:38


Проблема ми се появи от 1 седмица. Дори днес влязох в един по-остър завой и колата ми угасна. Това става като изключа от скорост, иначе на скорост си е ОК. Осъмних се в тампона на моното (сменях го преди 2-3 месеца), но като хванах моното и го разклатих наляво надясно не забелязах промяна в оборотите. На какво може да се дължи?
П.П. забравих да кажа, че това ми се получава на газ. Не съм пробвал на бензин, но мисля, че там няма да има проблем. Все пак ще пробвам

Колеги, днес пробвах да въртя волана на място, както ме посъветвахте и установих, че при въртенето оборотите наистина спадат бавно, а когато стигна до крайна позиция падат още по-силно (някъде на 100-200)


Моля модераторите да върнат темата, където беше, защото се оказа, че проблема не е от газовата. !!!
Благодаря

Последна промяна от megalodon на Сря 18 юли 2007 20:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Чет 07 юни 2007 14:55


Изпарителят ти добре ли е зкрепен?
Провери го!
По посока на движението ли е монтиран?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 07 юни 2007 15:08


Iavor написа:Изпарителят ти добре ли е зкрепен?
Провери го!
По посока на движението ли е монтиран?

:twisted:

Точно по посока на движението го прави това.

По темата -> ще свикнеш да не изключваш от скорост -> на газ е така :twisted:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 07 юни 2007 15:45


е, изпарителя е слаган преди хиляди години и не е мърдан. А това да свикна да не изключвам от скорост едва ли ще го преживея, защото аз само така си карам


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 юни 2007 15:50


Откакто си слагал изпарителя източвал ли си му мизерията? - има едно като пробка за да се източва едно като конденз (незнам как точно се получава).С времето се натрупва и започва да притиска мембраните и като е повечко в завой се разплисква и гаснеш.
Виж на изпарителя има пробка за източване (по-добре при заграяла кола понеже гадостта е по-рядка).
Мисля че там ти е проблема (ако няма значение на къде е завоя е от това)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 15:50


ами ако е с втвърдени леко мембрани и е поставен напречно на посока на движение се получава точно този ефект. Мембраните леко твърди от усилието в завой или обедняват или обогатяват сместа до такова ниво, че колата гасне.
Един вариант е да пробваш да развиеш маалко болта за чустветителността на мембраните и да пробваш - вероятно ще има подобрение /ще намаля оборотите но няма да гасне/.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 08 юни 2007 6:40


Ами като е от хиляда години му направи една хубава профилактика , както казват колегите по- горе.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 08 юни 2007 7:57


Пробвай с смяна на въздушен филтър.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 08 юни 2007 19:49


sashobas написа:Пробвай с смяна на въздушен филтър.

Няма смисъл колега.

Дори и да е поставен правилно изпарителя, това си е недостатък на газовите уредби.
Явлението се получава вследствие на гарвитацията - мембраната е гумена, а в средата има метална окръжност.
При определен завой метала натежава и притегля мембраната - така в единия случай ти се намалява потока на газ, а в другия лерко се увеличава/но не чувствително/


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 11 юни 2007 8:21


Възможно е и от това ,че работи хидравликата при навиване на волана да е .
При включване на други консуматори прави ли подобно нещо?
Ако да-реглаж.Ако не-колегите са предположили.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 14 юни 2007 10:20


Някой модератор ще обърне ли внимание на молбата ми ?!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Чет 14 юни 2007 10:31


megalodon написа:Някой модератор ще обърне ли внимание на молбата ми ?!

Ми напиши го в заглавието!Модераторите не могат да изчетат всички мнения на всеки.
И сподели за решението на проблема!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 14 юни 2007 20:29


Iavor написа:Възможно е и от това ,че работи хидравликата при навиване на волана да е .
При включване на други консуматори прави ли подобно нещо?
Ако да-реглаж.Ако не-колегите са предположили.

Тя хидравликата си работи непрексънато само се товари различно ама натоварването върху помпата т.е. върху двигателя е най-голямо на място като завърти волана (движат ли се гумите натоварването е по-малко във всички случаи).Та ако проблема беше в натоварването от хидравликата и на място при завой щеше да изгасне.
Също така може проблема да е някое кабелче (имах наскоро такъв случай на една кола че като завие наляво и едно кабелче се попремества и окъсява към маса в блока на двигателя а беше по запалителната система)....отне ми страшно много време да намеря причината.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 18 юли 2007 20:14


Смених въздушния филтър (беше доста мръсничак) и направих реглажче на газовата.
Резултата - карам и си пея :drive :034:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта