Проблема ми се появи от 1 седмица. Дори днес влязох в един по-остър завой и колата ми угасна. Това става като изключа от скорост, иначе на скорост си е ОК. Осъмних се в тампона на моното (сменях го преди 2-3 месеца), но като хванах моното и го разклатих наляво надясно не забелязах промяна в оборотите. На какво може да се дължи?
П.П. забравих да кажа, че това ми се получава на газ. Не съм пробвал на бензин, но мисля, че там няма да има проблем. Все пак ще пробвам
Колеги, днес пробвах да въртя волана на място, както ме посъветвахте и установих, че при въртенето оборотите наистина спадат бавно, а когато стигна до крайна позиция падат още по-силно (някъде на 100-200)
Моля модераторите да върнат темата, където беше, защото се оказа, че проблема не е от газовата. !!!
Благодаря
Падат оборотите в завой Б3 РП - Решено
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Падат оборотите в завой Б3 РП - Решено
Последна промяна от megalodon на Сря 18 юли 2007 20:15, променено общо 2 пъти.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Откакто си слагал изпарителя източвал ли си му мизерията? - има едно като пробка за да се източва едно като конденз (незнам как точно се получава).С времето се натрупва и започва да притиска мембраните и като е повечко в завой се разплисква и гаснеш.
Виж на изпарителя има пробка за източване (по-добре при заграяла кола понеже гадостта е по-рядка).
Мисля че там ти е проблема (ако няма значение на къде е завоя е от това)
Виж на изпарителя има пробка за източване (по-добре при заграяла кола понеже гадостта е по-рядка).
Мисля че там ти е проблема (ако няма значение на къде е завоя е от това)
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ами ако е с втвърдени леко мембрани и е поставен напречно на посока на движение се получава точно този ефект. Мембраните леко твърди от усилието в завой или обедняват или обогатяват сместа до такова ниво, че колата гасне.
Един вариант е да пробваш да развиеш маалко болта за чустветителността на мембраните и да пробваш - вероятно ще има подобрение /ще намаля оборотите но няма да гасне/.
Един вариант е да пробваш да развиеш маалко болта за чустветителността на мембраните и да пробваш - вероятно ще има подобрение /ще намаля оборотите но няма да гасне/.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
sashobas написа:Пробвай с смяна на въздушен филтър.
Няма смисъл колега.
Дори и да е поставен правилно изпарителя, това си е недостатък на газовите уредби.
Явлението се получава вследствие на гарвитацията - мембраната е гумена, а в средата има метална окръжност.
При определен завой метала натежава и притегля мембраната - така в единия случай ти се намалява потока на газ, а в другия лерко се увеличава/но не чувствително/
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Iavor написа:Възможно е и от това ,че работи хидравликата при навиване на волана да е .
При включване на други консуматори прави ли подобно нещо?
Ако да-реглаж.Ако не-колегите са предположили.
Тя хидравликата си работи непрексънато само се товари различно ама натоварването върху помпата т.е. върху двигателя е най-голямо на място като завърти волана (движат ли се гумите натоварването е по-малко във всички случаи).Та ако проблема беше в натоварването от хидравликата и на място при завой щеше да изгасне.
Също така може проблема да е някое кабелче (имах наскоро такъв случай на една кола че като завие наляво и едно кабелче се попремества и окъсява към маса в блока на двигателя а беше по запалителната система)....отне ми страшно много време да намеря причината.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта