АФН-а пали трудно когато е студен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

АФН-а пали трудно когато е студен

Мнениеот Schwepsi » Пон 18 юни 2007 15:04


Проблема ми е следния- от 2 дена когато е студена пали трудно след въртена близо2-3 секунди , а палеше от раз. Като запали и го изгася след малко си пали после пак без проблем. Абе все едно нямам нафта в филтъра и подкачвам всеки път. Някакви идеи и предложения :?:




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 18 юни 2007 15:51


Или вярно нямаш нафта в помпата/пуска въздух някъде/ или акумолаторът е слаб/демек си тръгва/


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 19 юни 2007 10:06


По-скоро взема отнякъде въздух, щом само на първия старт е така.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Вто 19 юни 2007 11:58


Мисля че е някоя или няколко свещи. ако дрпаше въздух както мисля ще ше да е така нон стоп.Утре ще ги сваля за проверка и ще пиша


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 19 юни 2007 12:00


Schwepsi написа:Мисля че е някоя или няколко свещи. ако дрпаше въздух както мисля ще ше да е така нон стоп.Утре ще ги сваля за проверка и ще пиша


Свещите са метални тапи до късна есен не пипай там.
под 5 градуса играят те!


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 19 юни 2007 12:01


При тди -то над +6гр по целз. изобщо не се използват подгр. свещи :!:


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 20 юни 2007 11:12


Значи наистина имам Проблем.Някакви идей :?:


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 20 юни 2007 11:16


Все пак се връщам на идеята ,че се връща нафтата или нещо такова , защото все едно въря докато подкачи и после няма проблеми. много странно. Не смуче въздух защото си работи нормално, не прекъсва не губи мощност и т.н.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 юни 2007 13:14


Имаш ли прозрачно маркуче след филтъра-само така можеш да разбереш за въздух.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 20 юни 2007 21:06


Не въздух през филтъра (Следих го). Идея нямам ама ме изнервя . Събота ще я закача на ВАГ-КОМ , да видя от там какво ще излезе.

???


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Пет 22 юни 2007 10:13


Варианта е запушена цедка(сонда) от там мъчно смучене и както изгася колата прави вакуум и връща нафтата обратно. Такава е диагнозата сега , друго не остана ТА в тоя ред на мисли търся някаква схема на цедкада в резервоара с поплавъка за горивото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта