Проблем със загравяне !

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
`Coll3CtoR`
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем със загравяне !

Мнениеот `Coll3CtoR` » Сря 27 юни 2007 10:16


Здравейте,нов съм във форума и ако нещо не е както трябва в темата ,моля да бъда извинен! Проблема е следният ,баща ми зе една 2-ка 92 година от италия ! Предишния собственик я е пазил и колата е в перфектно състояние! Обаче я зехме зимата и не грееше(нормално),обаче
като почнаха жегите и глейте кво стаа 95 98 100 два пъти я е прегрял и после 3 дена съм свалял главата да я стържа ,че после и блока стъргах!Както и да е оправих го и го затворих !но след тфа пак същата работа !смених термостата и си отваря то4но на 90 91 и перката сменихме щото изгоря старата (включва си и на двете степени) ,датчика сменихме ,да ама промяна няма температурата си я дига много бързо и на всеки светофар прави по 94 !Преди седмица махнах дифузьора на радиатора и гумените крилца от дясно на перката ! промяна никаква ! одрязах маската и сложих една решетка ! промяна никаква ! Значи аз лично мисля че всичко идва от климатика ,защото не е фабричен а е слаган отделно ! радиаторчето му е точно пред радиатора на мотора и е толкова ситно че си е**ло ма**та ! Последното което мога да направя и вече не ми идват други идеи е да го преместя леко максимално в ляво (тоест към ремъците на мотора) ,защото има достатъчно място ! предполагам ,че тогава ще се усети промяна ,защото едно е да ти загрява на светофара и да се пуска перката а друго е да караш почти през цялото време на перка заради климатика ! Благодаря предварително за всички отговори и за всички мения от "добре си направил" до "как ще напраивиш така е " !




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със загравяне !

Мнениеот scuba » Сря 27 юни 2007 10:47


`Coll3CtoR` написа:..,баща ми зе една 2-ка 92 година.!


Като начало разбери каква кола караш
:-) Тва е Б3 --> погледни темата малко по-горе.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785

По другото: нормално е в задръствания и горещо време пасата да вдига 100... даже по някога 110 (което не е съвсем нормално, но няма проблем после). Лично моя няколко пъти е вдигал 110, а нормално го карам на 100... Не съм имал никакви проблеми


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Проблем със загравяне !

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 11:34


`Coll3CtoR` написа: ..................!


Според мен това са си напълно нормални температури на загряване на колата , още повече за през лятото. Около 100'С в задръствания и т.н. са напълно приемливи за нашите автомобили.
При мен темп. в градски условия варира в интервала от 95..6 до 100..5 градуса.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 27 юни 2007 11:48


Те може да са нормални температурите, но на колегата му прегрява колицата, а на вас не прегряват.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 27 юни 2007 11:56


Jako_ludiq написа:..но на колегата му прегрява колицата, а на вас не прегряват.


Kво значи "прегрява" бе колега? ТОЙ си мисли че му прегрява, защото носорога вдигнал 95-100. Е моя кото го карам почти и само на 100, начи е "прегрял", така ли? Еми неговия ако вдигне (както моя направи) 110, той требе да се фърли от бургаския мост. Казвам ти, че на 100 градуса на колата НИЩО й няма. Втората степен на перката включва на 97-100 (тука не съм много сигурен)... сам си прави изводи, дали фашиста не я сметнал тая кола да върви на толкова градуси.
А тва, че някой си мисли, че колата му "прегрява" и започва да я майстори, да сменя термостати, части, перки, датчици, да реже брони, да мести климатици си е негов проблем


Потребителски аватар
`Coll3CtoR`
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот `Coll3CtoR` » Сря 27 юни 2007 12:01


мерси много за отговорите ,но найстина на вас явно това не ви прави проблем , но досега ми издуха 3 гаднитури галва и блок стъргах с едни керемиди по цял ден и ми са е*а ма**та и за това искам това да спре ! така че ще изместя радиатора на климатика надясно (погледнато от шофьорската седалка)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 27 юни 2007 12:04


Добре дошъл във форума.Шеговито ли говориш... щото съм чувал да шлайфат главите ама да ги стържат???По какво позна че е прегряла и че е за стъргане?\Не може да ти пречи климатичния радиатор щото водния се охлажда от вентилатора и по тваята логика на място на всеки трябва да му прегрява колата ....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 12:11


`Coll3CtoR` написа:мерси много за отговорите ,но найстина на вас явно това не ви прави проблем , но досега ми издуха 3 гаднитури галва и блок стъргах с едни керемиди по цял ден и ми са е*а ма**та и за това искам това да спре ! така че ще изместя радиатора на климатика надясно (погледнато от шофьорската седалка)


Ами колега, той тоя дето я е "пазил" и не е "давал да загрява" да не би да я е прегрявал преди, и да не са му я донаправили както трябва, или с тея шлайфания да си направил по-голяма беля? А сигурен ли си в показанията на уреда на температура, да не би да ти показва занижено?
Нормалната работа на пасатите от кози клас е е постоянно стрелката да "щъка" между 95 и 105'С, и както виждаш никои не се оплакава, НЕ ЧЕ НЕОБРЪЩАМЕ ВНИМАНИЕ, а просто има инертност и разлика в температурата на охл. течност в радиатора и при датчика за таблото.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Сря 27 юни 2007 13:10


При мен е абсолютно същото положение , лятото в софийските задръствания 95-105 а понякога и 110 градоса и така вече пет лета а на колата засега нищо и няма просто на Б-3ките охлаждането е решено малко по иначе.Що се отнася до твоя проблем тези (ремонти) може повече да са навредили отколкото да са помогнали.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 27 юни 2007 16:00


И като последно 10 на цялата работа - ти тези температури верно ли само по темометъра на таблото си ги отчитал ? Защото ако е така това не е никакво инфо ! хвърли малко поглед по форума за датчиците за температурите и уредите в таблото да ти се поизправи косата :lol: а за климатика - е , ако излючиш климата вероятно всичко ти е ок , иначе да набедиш за всичко нея ми се вижда странно ...... освен ако климата никога не ти се излключва и няма как да провериш ... :lol: :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 27 юни 2007 16:13


възможно е лопатките на водната помпа да правят проблем.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 27 юни 2007 16:27


моя пасат с клима (и пстоянно включена перка на 1-ва степен при рабитещ климатик - прислагван) си работи на 70 до 90 градуса в града

1-ва степен ми включва на 80 градуса, а втора на 86 градуса

като дигна над 90 градуса и де шашкам вече, ако дигна над 100 спирам да се охлади на място


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Сря 27 юни 2007 17:26


Забравих да напиша,че температурата на охл. течност са ми я мерили в два различни сервиза и един път аз в домашни условия и разликата с показанието вътре в колата беше от порядъка на +\- 4-5 градуса,такаче при мен положението е горе долу такова каквото съм писал по горе.Колега при теб проблема(ако има проблем) може да е от датчика или от стабилизатора в самото табло ,такаче ти препоръчвам да отидеш в някои сервиз да ти измерят точната температура,можеш и ти да си я измериш с мултицет от 15 лева ам е под въпрос колко вярно мери.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Сря 27 юни 2007 19:44


Ако радиаторът е задръстен се получава точно такова прегряване! Проверява се така - в момента, когато се отвори големият кръг се прокарва ръка по целия радиатор за да усетиш дали се нагрява равномерно целия.


Потребителски аватар
`Coll3CtoR`
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот `Coll3CtoR` » Сря 27 юни 2007 20:39


благодаря за всичките мнения ,за колегата който пита за стъргането ,колега просто използвах тази дума :) ,да наистина имам предвид шлайф :) но просто като се сетя и ми стаа кофти чак :) еми така и така ще преместя радиатора на климата ,защото всичко друго съм направил!

пак ви благодаря за мненията и съветите !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 50 госта