Здравейте,нов съм във форума и ако нещо не е както трябва в темата ,моля да бъда извинен! Проблема е следният ,баща ми зе една 2-ка 92 година от италия ! Предишния собственик я е пазил и колата е в перфектно състояние! Обаче я зехме зимата и не грееше(нормално),обаче
като почнаха жегите и глейте кво стаа 95 98 100 два пъти я е прегрял и после 3 дена съм свалял главата да я стържа ,че после и блока стъргах!Както и да е оправих го и го затворих !но след тфа пак същата работа !смених термостата и си отваря то4но на 90 91 и перката сменихме щото изгоря старата (включва си и на двете степени) ,датчика сменихме ,да ама промяна няма температурата си я дига много бързо и на всеки светофар прави по 94 !Преди седмица махнах дифузьора на радиатора и гумените крилца от дясно на перката ! промяна никаква ! одрязах маската и сложих една решетка ! промяна никаква ! Значи аз лично мисля че всичко идва от климатика ,защото не е фабричен а е слаган отделно ! радиаторчето му е точно пред радиатора на мотора и е толкова ситно че си е**ло ма**та ! Последното което мога да направя и вече не ми идват други идеи е да го преместя леко максимално в ляво (тоест към ремъците на мотора) ,защото има достатъчно място ! предполагам ,че тогава ще се усети промяна ,защото едно е да ти загрява на светофара и да се пуска перката а друго е да караш почти през цялото време на перка заради климатика ! Благодаря предварително за всички отговори и за всички мения от "добре си направил" до "как ще напраивиш така е " !
Проблем със загравяне !
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със загравяне !
`Coll3CtoR` написа:..,баща ми зе една 2-ка 92 година.!
Като начало разбери каква кола караш

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785
По другото: нормално е в задръствания и горещо време пасата да вдига 100... даже по някога 110 (което не е съвсем нормално, но няма проблем после). Лично моя няколко пъти е вдигал 110, а нормално го карам на 100... Не съм имал никакви проблеми
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем със загравяне !
`Coll3CtoR` написа: ..................!
Според мен това са си напълно нормални температури на загряване на колата , още повече за през лятото. Около 100'С в задръствания и т.н. са напълно приемливи за нашите автомобили.
При мен темп. в градски условия варира в интервала от 95..6 до 100..5 градуса.
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Jako_ludiq написа:..но на колегата му прегрява колицата, а на вас не прегряват.
Kво значи "прегрява" бе колега? ТОЙ си мисли че му прегрява, защото носорога вдигнал 95-100. Е моя кото го карам почти и само на 100, начи е "прегрял", така ли? Еми неговия ако вдигне (както моя направи) 110, той требе да се фърли от бургаския мост. Казвам ти, че на 100 градуса на колата НИЩО й няма. Втората степен на перката включва на 97-100 (тука не съм много сигурен)... сам си прави изводи, дали фашиста не я сметнал тая кола да върви на толкова градуси.
А тва, че някой си мисли, че колата му "прегрява" и започва да я майстори, да сменя термостати, части, перки, датчици, да реже брони, да мести климатици си е негов проблем
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
`Coll3CtoR` написа:мерси много за отговорите ,но найстина на вас явно това не ви прави проблем , но досега ми издуха 3 гаднитури галва и блок стъргах с едни керемиди по цял ден и ми са е*а ма**та и за това искам това да спре ! така че ще изместя радиатора на климатика надясно (погледнато от шофьорската седалка)
Ами колега, той тоя дето я е "пазил" и не е "давал да загрява" да не би да я е прегрявал преди, и да не са му я донаправили както трябва, или с тея шлайфания да си направил по-голяма беля? А сигурен ли си в показанията на уреда на температура, да не би да ти показва занижено?
Нормалната работа на пасатите от кози клас е е постоянно стрелката да "щъка" между 95 и 105'С, и както виждаш никои не се оплакава, НЕ ЧЕ НЕОБРЪЩАМЕ ВНИМАНИЕ, а просто има инертност и разлика в температурата на охл. течност в радиатора и при датчика за таблото.
При мен е абсолютно същото положение , лятото в софийските задръствания 95-105 а понякога и 110 градоса и така вече пет лета а на колата засега нищо и няма просто на Б-3ките охлаждането е решено малко по иначе.Що се отнася до твоя проблем тези (ремонти) може повече да са навредили отколкото да са помогнали.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
И като последно 10 на цялата работа - ти тези температури верно ли само по темометъра на таблото си ги отчитал ? Защото ако е така това не е никакво инфо ! хвърли малко поглед по форума за датчиците за температурите и уредите в таблото да ти се поизправи косата
а за климатика - е , ако излючиш климата вероятно всичко ти е ок , иначе да набедиш за всичко нея ми се вижда странно ...... освен ако климата никога не ти се излключва и няма как да провериш ...




Забравих да напиша,че температурата на охл. течност са ми я мерили в два различни сервиза и един път аз в домашни условия и разликата с показанието вътре в колата беше от порядъка на +\- 4-5 градуса,такаче при мен положението е горе долу такова каквото съм писал по горе.Колега при теб проблема(ако има проблем) може да е от датчика или от стабилизатора в самото табло ,такаче ти препоръчвам да отидеш в някои сервиз да ти измерят точната температура,можеш и ти да си я измериш с мултицет от 15 лева ам е под въпрос колко вярно мери.
- `Coll3CtoR`
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
благодаря за всичките мнения ,за колегата който пита за стъргането ,колега просто използвах тази дума
,да наистина имам предвид шлайф
но просто като се сетя и ми стаа кофти чак
еми така и така ще преместя радиатора на климата ,защото всичко друго съм направил!
пак ви благодаря за мненията и съветите !



пак ви благодаря за мненията и съветите !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 50 госта