Не знам нормално ли е, ама колата редовно си загрява при градско каране до 110 и в този момент включва перката отпред и не качва повече температурата. Обаче падна ли температурата примерно на 105 пак се изключва, а това май не е точно работната темепратура за двигателя.. Значи предполагам че перката има няколко степени на въртене и просто 1-вите не ги включва по някаква причина. Някой ако е имал подобен проблем да сподели решението, че тука само пишман майстори има и предпочитам да знам предварително точно за какво иде реч.
Колата е Пасат Б3 1991г 1.8 моноинжекцион.
Перката пред радиатора не включва преди 110 градуса
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
jgmec написа:новият датчик си иска и ново уплътнение, старото се чупи почти винаги - около 1 лев е това уплътнение но е хубаво и него да си купиш заедно с датчика
Истинските датчици си ги продават заводски с медна дифтунга (не съм убеден за правописа на тази дума) и не е необходимо друго уплътнение.
Аз го взех за 21лв. двускоростно (с 3 крачета е).
Иначе да едната скорост (1-ва) вкючва на 95 а другата на 105 и макар че датчика на двигателя показва 110 при теб температурата на радиатора долу при датчика е там някъде.
При мен в момента на показание 96 пали перката и вдига до към 98 и пада до 90 после като перката гасне на около 92 (стрелката малко мудно отбелязва промените в температурата)
Успех!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
А варианта да ти е "цъфнала" първата скорост на вентилатора? Пробва се лесно - вадиш куплунга от датчика на радиатора и с едно кабелче даваш на късо двете крайни жици - това ти е бързата скорост, после даваш крайна и средна - при едната комбинация крайна и средна требе да тръгне бавната скорост. Ако тръгне - датчик на радиатора, ако не - вентилатор. летаджанта от Враца има втора ръка вентилатори на добри пари - 30-50 лв., пишеш му едно лично и си ток!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dimitarpetrov написа:А варианта да ти е "цъфнала" първата скорост на вентилатора? Пробва се лесно - вадиш куплунга от датчика на радиатора и с едно кабелче даваш на късо двете крайни жици - това ти е бързата скорост, после даваш крайна и средна - при едната комбинация крайна и средна требе да тръгне бавната скорост. Ако тръгне - датчик на радиатора, ако не - вентилатор. летаджанта от Враца има втора ръка вентилатори на добри пари - 30-50 лв., пишеш му едно лично и си ток!
Да,това го пропуснах като възможност,но колегата е абсолютно прав!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Понякога съм си мислил, дали няма да е добре, леко да се преработи ел. схемата на перката, и да се направи нещо като превключвател за зимен и летен сезон, тоест - в положение летен сезон перката на радиатора направо да се включва на втора скорост (при 95С' - на стандартния двускоростен датчик), а в положение зимен сезон, се възстановява първоначалната схема!
Как мислите?,( не съм гледал някои преди мен дали не е предложил този вариант ).
Как мислите?,( не съм гледал някои преди мен дали не е предложил този вариант ).
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
за зимен и летен сезон,
Оффтопик : не мслех да се обаждам , ама аз имам 50 % от тази работа готова


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта