Перката пред радиатора не включва преди 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Перката пред радиатора не включва преди 110 градуса

Мнениеот G-force » Вто 03 юли 2007 16:13


Не знам нормално ли е, ама колата редовно си загрява при градско каране до 110 и в този момент включва перката отпред и не качва повече температурата. Обаче падна ли температурата примерно на 105 пак се изключва, а това май не е точно работната темепратура за двигателя.. Значи предполагам че перката има няколко степени на въртене и просто 1-вите не ги включва по някаква причина. Някой ако е имал подобен проблем да сподели решението, че тука само пишман майстори има и предпочитам да знам предварително точно за какво иде реч.
Колата е Пасат Б3 1991г 1.8 моноинжекцион.




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 03 юли 2007 16:17


значи 3 теми по-надолу има същата тема
още по-надуло пак и така цели 5 теми дето всеки риве без да чете


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 03 юли 2007 16:21


четете бе хора, четете бееее..... Както One каза, има вече 1000 теми за тия градуса деба


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 03 юли 2007 18:24


купи и смени датчика за перката (този който се намира на радиатора) около 15 лв. е.


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Вто 03 юли 2007 19:03


новият датчик си иска и ново уплътнение, старото се чупи почти винаги - около 1 лев е това уплътнение но е хубаво и него да си купиш заедно с датчика


Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот G-force » Вто 03 юли 2007 21:34


Благодаря, утре ще го видя :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 03 юли 2007 21:47


jgmec написа:новият датчик си иска и ново уплътнение, старото се чупи почти винаги - около 1 лев е това уплътнение но е хубаво и него да си купиш заедно с датчика

Истинските датчици си ги продават заводски с медна дифтунга (не съм убеден за правописа на тази дума) и не е необходимо друго уплътнение.
Аз го взех за 21лв. двускоростно (с 3 крачета е).
Иначе да едната скорост (1-ва) вкючва на 95 а другата на 105 и макар че датчика на двигателя показва 110 при теб температурата на радиатора долу при датчика е там някъде.
При мен в момента на показание 96 пали перката и вдига до към 98 и пада до 90 после като перката гасне на около 92 (стрелката малко мудно отбелязва промените в температурата)
Успех!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юли 2007 22:00


Има и друг вариант - взимаш датчик за вентилатора, който включва на по-ниски градуси!
Така поне ще си спокоен лятото.
Зимата слагаш другия :lol:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 03 юли 2007 22:14


А варианта да ти е "цъфнала" първата скорост на вентилатора? Пробва се лесно - вадиш куплунга от датчика на радиатора и с едно кабелче даваш на късо двете крайни жици - това ти е бързата скорост, после даваш крайна и средна - при едната комбинация крайна и средна требе да тръгне бавната скорост. Ако тръгне - датчик на радиатора, ако не - вентилатор. летаджанта от Враца има втора ръка вентилатори на добри пари - 30-50 лв., пишеш му едно лично и си ток!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 04 юли 2007 7:17


dimitarpetrov написа:А варианта да ти е "цъфнала" първата скорост на вентилатора? Пробва се лесно - вадиш куплунга от датчика на радиатора и с едно кабелче даваш на късо двете крайни жици - това ти е бързата скорост, после даваш крайна и средна - при едната комбинация крайна и средна требе да тръгне бавната скорост. Ако тръгне - датчик на радиатора, ако не - вентилатор. летаджанта от Враца има втора ръка вентилатори на добри пари - 30-50 лв., пишеш му едно лично и си ток!

Да,това го пропуснах като възможност,но колегата е абсолютно прав!


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 04 юли 2007 15:03


Има голяма вероятност нищо да ти няма. И при мене е така: първия път в задръстване се включва около 108 (искам да кажа че стрелката достига почти до 110), после държи около 104 - 105. Гледал съм я на място - държи около 100 и не стига до 110 изобщо. Ако няма други признаци карай и се притеснявай.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Сря 04 юли 2007 16:09


@kbot
има голяма вероятност да имаш същият проблем


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 04 юли 2007 21:22


В момента единствения проблем по колата е че ме мързи да си напомпам резервната гума :lol: : vw fen


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 05 юли 2007 10:04


Понякога съм си мислил, дали няма да е добре, леко да се преработи ел. схемата на перката, и да се направи нещо като превключвател за зимен и летен сезон, тоест - в положение летен сезон перката на радиатора направо да се включва на втора скорост (при 95С' - на стандартния двускоростен датчик), а в положение зимен сезон, се възстановява първоначалната схема!
Как мислите?,( не съм гледал някои преди мен дали не е предложил този вариант ).


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 05 юли 2007 22:23


за зимен и летен сезон,

Оффтопик : не мслех да се обаждам , ама аз имам 50 % от тази работа готова :) Нали след зора с отчитането на температурата си монтирах хладилен контролер за индикатор .. та на него има 7А реле, което в моя случай е пляснато едно зумерче, и ако температурата мине определена стойност ( настройва се за 5 сек ) то почва да писка ..... само трябва да замъкна 2 "джици" до датчика на радиатора и готово ( е може би някое реле също , че не знам тока колко е ) ама не мисля , че си заслужава труда , че маи на тези датчици няма толкова ментета :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта