Глава от Golf2 16V...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Глава от Golf2 16V...

Мнениеот Jerom » Чет 28 апр 2005 16:04


/един може би тъп въпрос :roll: / Може ли да се сложи глава от голф2 16v на двигател RF (8V)?И там всичко покрай нея




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 28 апр 2005 17:44


Абе някъде бях чел как една братушка 'сделала' PF 'из' RF, aма пък двувалка.... :roll:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 28 апр 2005 19:30


gti написа:
Jerom написа:(тва тунинг ли се води???) :oops:


Щом ще правиш нещо по мотора с цел увеличаване на мощноста,мисля че се води тунинг :idea:
Да бе верно мноо съм тЪп :oops: . Та дали ще стане? И дали има некъв смисъл? (то покрай нея трябват една камара работи още)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 29 апр 2005 8:11


Е колко работи да трябват: нови ангренажни ремъци + ролки, преместване на дистрибуторната капачка, инжекцион за 16V + компютър, и разни ето такива работи. :lol:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 29 апр 2005 9:16


brabus написа:Е колко работи да трябват: нови ангренажни ремъци + ролки, преместване на дистрибуторната капачка, инжекцион за 16V + компютър, и разни ето такива работи. :lol:
+ламбда и дебитомер и още разни ето такива работи. Аха ясно начи много парички са тва :roll: А на тоя двг няма ли да му е по-голямо натоварването? ЩО ми се струва че не е направен за тва или няма проблем


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 29 апр 2005 9:46


Всичко което написах е в преносен смисъл, т.е. играчката не си струва.
Според мен.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 29 апр 2005 19:20


Абе ти го нагласи механично, пък после ще му мислиш с кво да го храниш :D Виждал съм двудалки с по два двойни вебера, на теория е възможно, но не си струва освен ако няма да ходиш с тази кола само на гонки :wink: цилиндрите на 8v и 16v са с еднакъв диаметър, но дали и главите са съвместими :roll:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20225
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пет 29 апр 2005 19:33


Ами нали на Пацо голфа е 16в с два вебера! Пробвано е! Възможно е и в България.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 30 апр 2005 0:49


Vlad777 написа:Ами нали на Пацо голфа е 16в с два вебера! Пробвано е! Възможно е и в България.

Поправка: Беше с 2 двойни вебера :)


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 30 апр 2005 21:27


а струва ли си целия този труд дето ще го вложиш


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 10 май 2005 12:39


ДЕЛОРТО СА КАРБОРАТОРИТЕ .... НЕ ВЕБЕРИ

PACO


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 10 май 2005 12:41


Може да се сложи глава от 16В на 8В

Само трябва да се спазят отворите за маслените магистрали.

И това е правено :D

PACO


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 10 май 2005 18:05


Въпроси:
1.Как си с разхода :wink:
2.Как става спазването на магистралите gruebel


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Вто 12 юли 2005 22:05


brabus написа:Е колко работи да трябват: нови ангренажни ремъци + ролки, преместване на дистрибуторната капачка, инжекцион за 16V + компютър, и разни ето такива работи. :lol:
ПРОПУСНА НАЙ-ВАЖНИЯ ПРОБЛЕМ №1-НИСКА КОМПРЕСИА!!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 12 юли 2005 22:37


е че къв и е проблема? :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта