Колеги тази тема е на един приятел съжалявам, че я пускам тук за което моля админите да ме извинят, все пак WV/Audi/Porshe са семейство.
Здравейте!
Имам доста сериозен автомобил както и сериозен проблем с него.
Audi 200 /2.2/turbo/quatro 86г.
Сега ще ви кажа какво точно се случи..........
Колата беше запалена и както си работеше в нормални обороти така и загасна......
Започнаха едни търсения на проблема, ток, бензин и т нт. Оказа се, че няма искра на свешите. Обаче, на кабела който идва от бобината има искра! Проверих датчик на хол работи перфектно. Купих нов палец с нова капачка и нищо същия ефект. Палеца е еднакъв с WV golf2/Jetta2, качих го на един приятел на jetta-ta работи без проблем. Накрая се отказах. Колата в сервиз!!! Маистора гледа гледа умува.... накрая му показах ето има искра, и той "Да има но е малка". Оттам каза бобината не я знам коя е тази която е преди делкото вторична ли е първична ли е не я знам но е тази преди делкото която е със кумутатора. Какво стори маистора...
Изкара една бубина от пасат и я плесна, при което извади първата свещ. Тръгнах да паля, двигателя започна да припалва, ускори, но не можа да запали защото беше задавен. Искрата на свеща беше значително по голяма от тази която идваше директно от бубината. Вече беше ясно, че ще запали.
Мисълта ми е, майсторът е казъл че е бобина, възможно ли е да е Комутатор??????
Доста хора, пък и от подобни теми тук но не точно съшите виждам че комутатора здава багажа.... Но защо пък да е той като е работил с пасатовата бубина, или защо пък да е заминала бубината като дава макар и минилна искра. Възможно ли е да е изгоряла, и ако е мога ли да си купя такава за пасат, дали тя няма да гръмне, дали ще е слаба за този 5 цилиндров мотор????
Разликата е че оригиналната е над 300 лв и неможе да се намери, а пасатовата е 100лв, както и един комутатор е 60-70
Ще се радвам на вашите мнения, престарах се малко с това съдържание ако разрешим проблема от първия път ще черпя!!!
Няма искра??? Решено!!!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма искра??? Решено!!!
Последна промяна от Tinko на Пет 31 авг 2007 8:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Не разбирам, бубината и комутатора отделно ли са или са едно?
На ФВ седят заедно и ДА получава се фал понякога.... Ако вземем това Ауди за ФВ то доста от технологийте използвани ще са еднакви!
Мене ако питаш, най-добре ще да се сменят с оригиналните за мотора (от личен опит го казвам), другия вариант е да се сложи нещо дето върши работа и тунинг уредба за подсилване на тока!
На ФВ седят заедно и ДА получава се фал понякога.... Ако вземем това Ауди за ФВ то доста от технологийте използвани ще са еднакви!
Мене ако питаш, най-добре ще да се сменят с оригиналните за мотора (от личен опит го казвам), другия вариант е да се сложи нещо дето върши работа и тунинг уредба за подсилване на тока!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бобината е завита на комутатора но са на щипки и могат да се разделят....
Ето тук се продава.... http://cgi.ebay.de/Zuendspule-Audi-200-Quattro-Typ-44-nr-443905105A_W0QQitemZ120093097449QQihZ002QQcategoryZ61731QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Ето тук се продава.... http://cgi.ebay.de/Zuendspule-Audi-200-Quattro-Typ-44-nr-443905105A_W0QQitemZ120093097449QQihZ002QQcategoryZ61731QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Щом искрата е слаба има 2 възможни причини:
-кофти връзка някъде по веригата
-пробив във намотките на бобината
Възможно е, когато сте разкачали бобината да сте размърдали някой кабел, от там той да е почнал да контактува добре и... Готово!
Другия вариант си остава нова бобина.
На 1.8 моно-то на АУДИ са отделно бобина и комутатор.
Защо не пробвате с една такава?
Най-малкото, би била по-евтина. Няма какво по-лошо да се случи.
-кофти връзка някъде по веригата
-пробив във намотките на бобината
Възможно е, когато сте разкачали бобината да сте размърдали някой кабел, от там той да е почнал да контактува добре и... Готово!
Другия вариант си остава нова бобина.
На 1.8 моно-то на АУДИ са отделно бобина и комутатор.
Защо не пробвате с една такава?
Най-малкото, би била по-евтина. Няма какво по-лошо да се случи.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Същият е 2.2 Турбо казвай цена
Днес пак ще проверим връзките колега radotom, ще почистим клеймите.
Искрата я има от бубината но е слаба и неможе да прехвърли през палеца към свещите... Радотом ти си може би един от най откровенните хора тук в този форум, в много теми си ми помагал, както и в тази за което много ти благодаря!
Аудито е звер и приятеля ми не разбира много от коли и го е страх някаде да не го прецакат, за това и аз се боря да му помогна.

Днес пак ще проверим връзките колега radotom, ще почистим клеймите.
Искрата я има от бубината но е слаба и неможе да прехвърли през палеца към свещите... Радотом ти си може би един от най откровенните хора тук в този форум, в много теми си ми помагал, както и в тази за което много ти благодаря!

Аудито е звер и приятеля ми не разбира много от коли и го е страх някаде да не го прецакат, за това и аз се боря да му помогна.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Евала! Дано да свършим работа. От кой кв си? ние сме в Младост4, днес ще почистим клеимите и ще пробваме пак ако не тръгне идваме взимаме те слагаме я на колата. и ако тръгне ще сме ти наи благодарните хора човек
от пиене и ядене няма да се отървеш дълго време!
Потърси и комутатора за всеки случай......


Потърси и комутатора за всеки случай......

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12101
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Някога на голфчето имах проблем със слаба искра. Както си сарах направо, двигателя умре и нема палене. Нов палец капачка, кабели от магазина и не ще да пали. Проверки на маси, почистване и не щя да запали. Майсторчето което викнах е професор с токовете, погледна единия кабел дето беше закачен на + на бобината и вика "къв е тоя обортомер бе?" изкуба кабелчето и пална от раз. Въпросното кабелче явно е замасило някъде по купето и искрата отива у калниците вместо в свещите.
Дано съм бил полезен
Дано съм бил полезен

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
ще го потърся и негоTinko написа:Евала! Дано да свършим работа. От кой кв си? ние сме в Младост4, днес ще почистим клеимите и ще пробваме пак ако не тръгне идваме взимаме те слагаме я на колата. и ако тръгне ще сме ти наи благодарните хора човекот пиене и ядене няма да се отървеш дълго време!
Потърси и комутатора за всеки случай......






п.п. ще дойда аз до младост - тамън ще се видя и със старите приятели


- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
К.Одаджийски написа:Някога на голфчето имах проблем със слаба искра. Както си сарах направо, двигателя умре и нема палене. Нов палец капачка, кабели от магазина и не ще да пали. Проверки на маси, почистване и не щя да запали. Майсторчето което викнах е професор с токовете, погледна единия кабел дето беше закачен на + на бобината и вика "къв е тоя обортомер бе?" изкуба кабелчето и пална от раз. Въпросното кабелче явно е замасило някъде по купето и искрата отива у калниците вместо в свещите.
Дано съм бил полезен
И това ще го видим.... ще проследим всичко... Все пак колата е 86-та но е дзвер

Благодаря ти!
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта