Грижи с печка

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bodlivez
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Грижи с печка

Мнениеот bodlivez » Сря 03 окт 2007 21:51


Изображение



Някой има ли такава печка?
Дайте малко инфо как/кога се ползва?
Много ще ми е отполза ако открия каква марка и модел е (не е Webasto).




Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28864
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 04 окт 2007 7:33


Кажи на какъв автомобил е монтирана. И ако дешифрираш VIN-a с една от по-подробните програмки, ще си каже модела на печката, освен ако не е слагана допълнително, ама така като гледам снимката, май не е, или се лъжа...


Потребителски аватар
flash
Мнения: 725
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 04 окт 2007 11:24


Аз имам такава печка , но е слагана допълнително преди да си купя колата.

Печката загрява антифриза откъде не палиш двигателя студен(тогава се износва най-много),а ако имаш желание може да ти загрява и купето(това за зимата е перфектно) ;)


Потребителски аватар
bodlivez
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bodlivez » Чет 04 окт 2007 18:05


Моята печка също е слагана допълнително още в немско и я няма в VIN-а.
Flash удари сега едно рамо - кое копче за какво е, при какви външни температури си я ползвал, колко време преди запалване трябва да се пусне, горе/долу колко дизел цоца. А ако кажеш каква марка и модел е да си намеря user manual :bowdown

PS
Колата е Г4 1.9АТД миналата зима така и не ползвах печката (то и много зима нямаше). За тази зима ако разбера как се настроива седмичния таймер ще си я направя сутрин в 8 да ме посреща топла...
:oops: :lol: горния ред стана приятно двусмислен :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 04 окт 2007 19:02


Колега, това е адски добро нещо и ако някой ден решиш да се отървеш от него свиркай - търся си такова от доста време!


Потребителски аватар
flash
Мнения: 725
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 04 окт 2007 21:29


bodlivez написа:Моята печка също е слагана допълнително още в немско и я няма в VIN-а.
Flash удари сега едно рамо - кое копче за какво е, при какви външни температури си я ползвал, колко време преди запалване трябва да се пусне, горе/долу колко дизел цоца. А ако кажеш каква марка и модел е да си намеря user manual :bowdown

PS
Колата е Г4 1.9АТД миналата зима така и не ползвах печката (то и много зима нямаше). За тази зима ако разбера как се настроива седмичния таймер ще си я направя сутрин в 8 да ме посреща топла...
:oops: :lol: горния ред стана приятно двусмислен :lol:


Моята е само с две копчета , мога да я настройвам за определен час кога да се включва и като съм в колата !
Май ще бъде по-добре да направя снимки на управляващия блок и тогава да ти обяснявам как се борави с нея ,защото може твоята да е различна марка , модел.
Иначе с дясното копче се вкючва печката да започне да работи ,а като натиснеш лявото се показва часът за който е нагласена печката да се включи, при повторно натискане се показва текущия час(ако си го сетнал).За да се включи печката в пределено време трябва да се натисне лявото копче и да оставиш да стои часът за който е сетната!
Часовете се нагласят като се натиснат двете копчета или задържаш едното след това натискаш другото , не съм много сигурен :oops: !
Печката я влючвам и сега , сутрин като ходя на бачкане в 6:30 в Софето си е студено и работи 10-на минути преди да запаля , колкото да затопли двигателя!Иначе по-миналата зима във варна като беше -20 градуса си я пуснах и запалих от раз без проблем ;)

Като се включи печката се пуска таймерче което е на 60 минути и започва да отброява назад до 0 , след това се изключва автоматично.Иначе ти може да я изключиш от дясното копче когато работи!

Моята печка може да се върже към дистанционното на алармата(още не съм го направил) , това ще е супер защото няма да се занимаваш с настрйки на часове ,а преди да излизаш я пускаш за 15-20 и си влизаш в колата на топличко ;)

ПС:Разхода по книжката е 600мл на час ;)


Потребителски аватар
bodlivez
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bodlivez » Пет 05 окт 2007 0:22


Първо мерси на Flash :beer

Аз повиках неволята, покопах из гугъл и си намерих почти точния user manual (този контролер прилича най-много на моя):

http://www.eberspacher.com/files/pdfs/o ... ctions.pdf

Утре ще настройвам и тествам, давидим устройството струва ли си хвалбите.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 725
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 05 окт 2007 0:30


Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 05 окт 2007 5:41


flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...

Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно :wink:
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 05 окт 2007 8:31


Как пък се сетихте за дроба че му се пести амортизацията....според мен по-важно е че като влзеш в колата ти е топличко и не зъзнеш 7-8 минути докато загрее...


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1301
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пон 02 юни 2008 13:41


trunner написа:
flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...

Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно :wink:
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!

През 1966 година на старите фронтоваци Т-34 монтирахме подгреватели за затопляне маслото и антифриза за по-лек старт на 520 кс дизел през зимата. След 40 години това го имате за екстра на VW ???


pakumba
Мнения: 1046
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 03 юни 2008 5:20


trunner написа:
flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...

Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно :wink:
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!


да ама не го щадиш кой знае колко много повече с тая печка. студения старт означава и некачено масло- т.е. докато запали двг първите 1-2-3 секунди се върти на сухо. е тва е основното при студент старт. а температурните разширения който постигаш със загряването на колата и изстиването са пренебрежително малки и не му влиаят толкова на износването на двг



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Drakezoid, V.Nanovski и 8 госта