Температура на Голф 3 1.8 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Температура на Голф 3 1.8 моно

Мнениеот Orlio » Вто 31 май 2005 17:55


Извинявам се за тъпия въпрос ,но на колко градуса е нормално да работи двигателя ?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 31 май 2005 18:22


По принцип около 90 градуса е нормалния режим на работа на този двигател....аз карам същия мотор и да знаеш че е много здрав :lol:


Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Вто 31 май 2005 19:54


и аз съм със същата машина, толкова е, около 90 +- 5 градуса


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Вто 31 май 2005 21:56


Аз пак да попитам.Защо стрелката ми стига средата и не мърда повече.Перката се включва,но стрелката не мърда.Имам си парно.
Да се притеснявам ли?


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Вто 31 май 2005 22:19


А моя в последно време на градско стои все на първата чертичка след средата >90 градуса предполагам :roll: Миналото лято сякаш не вдигаше такива температури.


Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Вто 31 май 2005 22:24


нямаш причина да се тревожиш, очевидно температурата е в рамките на нормалните стойности


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 01 юни 2005 0:28


и аз имам същото моторче :) да и моя работи на 90гр


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 02 юни 2005 12:51


Единствено при мен наблюдавам че по-някога по-бавно загрява и сега зимата не можеше да качи повече от 80-85 градуса, но пък аз имам спортен филтър, осети се доста по добър режим на работа зимата заради по-ниската температура :lol:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 02 юни 2005 14:26


Syncro написа:Аз пак да попитам.Защо стрелката ми стига средата и не мърда повече.Перката се включва,но стрелката не мърда.Имам си парно.
Да се притеснявам ли?


моя е 1.6/74 - когато стрелката стигне 90 и също не мърда нагоре, надолу да ако се пускам по нанадолно или ако карам с над 100, но нагоре от 90 засега не :?:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Чет 02 юни 2005 17:20


Начи моя е 1.4 / 60 PS. и по принцип градско си ми стигат градусите до кум 100-105..... междуградско си е към 85-90.?????
Дали това е нормално , по принцип перката си работи и на 2-те степени , а и наскоро си смених датчика за термостата. Та мислите ли , това е нормално и дали няма много бързо да изгори гарнитурата на ДВГ-то?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 03 юни 2005 11:30


Мойто моторче си загрява бързо и стрелката кове посредата, но ако го мъча както в повечето случаи стрелката минава средата и като спра на светофар перката се включва(принудително охлаждане) :wink:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 03 юни 2005 13:03


Добре де, а на колко се равнява когато стрелката ми седи малко след средата :roll: ?
Само след стръмно изкачване е тръгвала нагоре, но пускам парното и готово...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 03 юни 2005 13:11


90 и малко :wink:


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пет 03 юни 2005 13:56


И аз искам да попитам за Golf 1.4 MI, без никакви екстри (без хидравлика на волана и без климаник). За изминати 20 км температурата не се покачва по-вече от 70 градуса. При работа на място се покачва до нормална стойност. Нормално ли е това!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 03 юни 2005 16:07


aspetkov написа:И аз искам да попитам за Golf 1.4 MI, без никакви екстри (без хидравлика на волана и без климаник). За изминати 20 км температурата не се покачва по-вече от 70 градуса. При работа на място се покачва до нормална стойност. Нормално ли е това!

Не е нормално.
Има няколко варианта:
1. Може датчика да не ти дава верни показатели и да е за смяна.
2. Може самото табло да не показва вярно.
3... нататък да кажат специалистите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 120 госта