На всяко закачване на VAG-COM имам записана следната грешка
Control Module Part Number: 6K0 906 019
Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HSS073
Software Coding: 10001
Work Shop Code: WSC 06402
1 Fault Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Смених го въпросния датчик, но проблема си остава и сега при ниските температури не мога да запаля колата. Ако случайно запали при подаване на газ започва да гърми отпред. Колата е Seat Cordoba 1.6 AKL. Моля ако някой има идея как се оправя това да сподели. В аутотехника вдигнаха ръце.
Температурен датчик - Решено
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 14 фев 2005 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Температурен датчик - Решено
Последна промяна от terminat0r на Съб 17 ное 2007 17:22, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да се види голямата кръгла букса при мотора с многото кабели-да се разпарчоса и да се огледа са окислявания.
да се прегледат основно кабелите и буксите от датчика до компира.
да се огледа внимателно компира отвътре за студени спойки, пукнали писти и други повреди.
intermittеnt означава че грешката се появява и изчезва-това е признак че информацията от тоя датчик някъде се егава...
да се прегледат основно кабелите и буксите от датчика до компира.
да се огледа внимателно компира отвътре за студени спойки, пукнали писти и други повреди.
intermittеnt означава че грешката се появява и изчезва-това е признак че информацията от тоя датчик някъде се егава...

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 14 фев 2005 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Решение
Както винаги решението се оказа супер просто. Започнах с проверка на кабелите, проверих и голямата букса и най-накрая отворих и компа (този комп няма платка и не подлежи на ремонт, с фолио е). Никаде нямаше и най-малко съмнение за проблем. Отчаяно отидох в Аутотехника и който казва, че нестават чудеса не е прав. За 30 мин ми оправиха колата и не ми взеха 1 стотинка. Отговора който ми дадоха 99% не е верен, но я оправиха. "Били обърнати 2 пина на буксата при датчика." Аз лично съм го сменил и не съм обръщал нищо. Ако наистина това е бил проблема то новите и старите температурни датчици от тази серия (4 пиновите) имат различен пинаут.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта