Здравеите,като отворя капачката на маслото направо си духа , от какво може да е тва и трудно ли се оправя?, (Знам че е проблем)Благодаря предварително!
ПС :сигурно задавам тъпи въпроси но се опитах да прочета всичко свързоно с този проблем и така и не разбрах от какво се получава.
като отворя капачката на маслото направо си духа
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
от капачката за наливане на маслото си подухва винаги.то по точно трепти,отвори я и подай малко газ виж трябва да спре с повишаването на оборотите.от щеката за маслото не трябва да вее обаче.при мен само като си сложа огънчето на цигарата пред нея леко го обдухва а при леко цъквавне на газта спира.ако от там вее стабилно то сменяш сегменти.или самия цилиндър е изгризан.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
При мене си духа и излиза пара от щеката за маслото и от капачката за наливане на маслото. Обаче и друго ми прави постоянно се чуват тия повдигачи да тракат а наскоро ми сменяха гарнитурата на главата и от тогава колата нещо неми харесва иначе преди това неси спомням да ми е излизало лек дим от щеката за масло и толкова много да ми тракат тия повдигачи ,даже открих че въздушния ми фълтър е целия омаслен и даже намерих капки вода около гумата му . Направо ми е писнало от тая кола





- radotom
- Модератор
- Мнения: 19700
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Smoke написа:.а този дим сигурен ли си че не е пара сега в студеното време.
Smoke, недей така, братче! До сега не си задавал толкова странни главоблъсканици!!!
Нали ако в маслото има толкова вода, че да се вдига пара, то отдавна ще се е пресякло и ще има само спомен от работещ двигател!?!
Духа ли от щеката, или силно омаслен ли е филтъра това означава, че има пропуск на изгорели газове надолу към картера.
Което пък говори за издухан двигател.

mafia, има 2 възможности: Или тотално майстора да е осрал работата, или частично - неправилно презацепен анренажен ремък.
Отиди някъде (другаде) да ти проверят центровката на белезите.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
radotom написа:Smoke написа:.а този дим сигурен ли си че не е пара сега в студеното време.
Smoke, недей така, братче! До сега не си задавал толкова странни главоблъсканици!!!
Нали ако в маслото има толкова вода, че да се вдига пара, то отдавна ще се е пресякло и ще има само спомен от работещ двигател!?!
Духа ли от щеката, или силно омаслен ли е филтъра това означава, че има пропуск на изгорели газове надолу към картера.
Което пък говори за издухан двигател.
mafia, има 2 възможности: Или тотално майстора да е осрал работата, или частично - неправилно презацепен анренажен ремък.
Отиди някъде (другаде) да ти проверят центровката на белезите.
Лекия дим от щеката за маслото неси спомням преди да ми го е правило. Утер ще сменям маслото с таков ана Валволин един колега ме светна че голфчето му много по добре се държало с такова масло и ще видя тогава дали пак ще дими. Димът леко белее точно така както сутрин при студен двигател пуши от заде ауспуха.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта