Дополнительнй фукнции у турбодизеля мощностью 55 квт:
Управляющий прибор автоматического времени накливания регулирует кроме етого некоторьйе допълнителньйе функции:
Управление предварителньйм накливанием через контактньй включатель в двери; после посадки в автмобиль при закрьйваний водительской двери на етом двигателе уже начинается зависящий от температураьй процес НАКЛИВАНИЯ....демек сещате се
интересно а
......игра с дверью не работает, когда двигатель уже работает или когда дверь несколько раз подряд открьйвается и закрьйвается.
Мисля че се отнася само при AAZ като зависи къде е монтиран.Май на Пасат Б3 го няма за Б4 не съм сигурен.За венто потвърждавам щото преди като влезех в колата , след малко се чуваше реле да щраква без дори нищо да правя вътре.Това представлява един много големичък блок, да речем широко реле.В отсека на релетата е.Вътре си е бая платка с няколко чипа.При Пасат Б3 92-ра го няма!!
Пуснах това в нова тема щото мисля. че е интересно.Гледам някой задал подобен въпрос ама темата заключена

Та, не бързайте да заключвате темичките

П.С
Стария AAZ има още какво да покаже
