Проблема е решен - оказа се изваден маркуча на заключалката на багажника(Пасата е комби).Явно дебита на компресорчето е по-голям от този на извадената тръбичка,понеже все пак успяваше да заключи останалите врати и капака на резервоара.Направих снимки на цялата система,по-късно ако искате да ги видите ще ги кача - може да се окажат полезни за някой със същия проблем. Мале...в продължение на 2 седмици всяка нощ колата ми е била навън с отключен багажник...

: bowdown bishop
P.S.Ето и снимките:
1. Това е въпросният компресор(леко "разопакован"),намира се до резервната гума.
Това е под дясната кора на багажника - зелената тръба е от компресора,после има тройник който разклонява въздуха за вратите и по червената тръба - за капака на резервоара и багажника
Следващия тройник - на апарата за заключване на капака на резервоара. Жълтата тръба е към вратата на багажника.
Тръбата за вратата на багажника минава през този гумен маншон.При мен се оказа,че при всяко отваряне или затваряне се е приплъзвала по малко надолу докато накрая се е измъкнала
Под кората на вратата на багажника -
Апарата за заключване на вратата на багажника - изкаран донякъде,понеже иначе е под тенекията и не се вижда
От тук се беше измъкнал маркуча
тук се намира тройника за вратите - първо мислех че е от него и свалих кората да го проверя.
