Въпрос за компресора на централното

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Въпрос за компресора на централното

Мнениеот OzzY » Сря 06 юли 2005 9:58


Принципно всичко работи,само че от известно време забелязах че компресора при всяко заключване и отключване работи по 20-30 секунди :shock: измъкнах маркуча и като запуша с пръст компресора,спира веднага.Все едно някъде има измъкнат или прекъснат маркуч,но как тогава всички врати си се затварят... :?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 06 юли 2005 10:07


има пробив по маркучите и не държи налягане в системата.затова работи по-продължително.
включва ли се "самосиндикално" когат' му кефне?


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Сря 06 юли 2005 10:11


След заключване бачка около 30 сек, прави около 20 сек.пауза и пак засмуква,но вече за по-малко време - може би около 5 сек.Явно наистина не може да задържи налягането.Струва ми се че и вратите се заключват по-бавно от преди.Ей сега отивам да го проследя и после ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 06 юли 2005 10:22


Кажи кво е станало, че и при мен като отключвам компресора продължава да работи около 10 сек. и спира. При заключване няма проблем. :?


Потребителски аватар
syncrony_x
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за компресора на централното

Мнениеот syncrony_x » Сря 06 юли 2005 10:55


OzzY написа:Принципно всичко работи,само че от известно време забелязах че компресора при всяко заключване и отключване работи по 20-30 секунди :shock: измъкнах маркуча и като запуша с пръст компресора,спира веднага.Все едно някъде има измъкнат или прекъснат маркуч,но как тогава всички врати си се затварят... :?


Със сигурност имаш изваден или спукан маркуч.Опитай се на някое по-тихо местенце да чуеш докато зключваш дали се чува смучене и съскане като от прахосмукачка.Това ще те насочи къде точно е проблема и ще можеш да стигнеш до него и да го отстраниш.
На мен ми се случи преди 2 години, беше се извадил единият маркуч от един тройник ниакъде зад задната седалка и аз го открих точно по този начин.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 06 юли 2005 13:14


Принципно в самия компресор има изключвател който сработва на определено налягане. От тук следва че проблемите могат да са няколко:
1. Кофти контактни пластини на изключвателя
2. изпускане някъде по системата
3. до колкото знам и на 4бр врати имат също изключватели който подават сигнал към компресора че лосчетата на вратите са в долно положение. При опит да се вдигнат лосчетата на вратити автоматично се подава сигнал към компресора и той се вкл.


в заключение системата за заключвне на пасата изобщо не е проста


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Сря 06 юли 2005 13:23


Проблема е решен - оказа се изваден маркуча на заключалката на багажника(Пасата е комби).Явно дебита на компресорчето е по-голям от този на извадената тръбичка,понеже все пак успяваше да заключи останалите врати и капака на резервоара.Направих снимки на цялата система,по-късно ако искате да ги видите ще ги кача - може да се окажат полезни за някой със същия проблем. Мале...в продължение на 2 седмици всяка нощ колата ми е била навън с отключен багажник... :shock: bowdown bishop

P.S.Ето и снимките:
1. Това е въпросният компресор(леко "разопакован"),намира се до резервната гума.
Изображение

Това е под дясната кора на багажника - зелената тръба е от компресора,после има тройник който разклонява въздуха за вратите и по червената тръба - за капака на резервоара и багажника
Изображение

Следващия тройник - на апарата за заключване на капака на резервоара. Жълтата тръба е към вратата на багажника.
Изображение

Тръбата за вратата на багажника минава през този гумен маншон.При мен се оказа,че при всяко отваряне или затваряне се е приплъзвала по малко надолу докато накрая се е измъкнала
Изображение

Под кората на вратата на багажника -
Изображение

Апарата за заключване на вратата на багажника - изкаран донякъде,понеже иначе е под тенекията и не се вижда
Изображение

От тук се беше измъкнал маркуча
Изображение

тук се намира тройника за вратите - първо мислех че е от него и свалих кората да го проверя.
Изображение

Последна промяна от OzzY на Съб 09 юли 2005 0:40, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 06 юли 2005 14:15


а на Г2 системата същата ли е?


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Сря 06 юли 2005 14:21


Представа нямам,ако работи със вакуум и налягане е логично да е същата.Ако централното е поставяно допълнително,няма нищо общо - машинките работят изцяло с ток и няма компресори,тръбички и т.н.

Последна промяна от OzzY на Сря 06 юли 2005 14:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 06 юли 2005 14:23


с копресор е не е присаждан, а компресора на фейс е същия стои под десния стоп.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 08 юли 2005 23:55


На В4 с компресор ли е? Като погледнах ключалката на багажника кам нея има само две кабелчета.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: aldygreen, gemballa и 38 госта