Както си карах по магистралата, ми свърши газта. превключвам на бензин - няма никой. Спирам и пробвам да запаля. Двигателя заработва за секунди и угасва, а ако подам газ вдига до 2000 оборота и угасва. Първо се замислих за комутатора и бобината, ама превключих на газ и се оказа че работи добре. После запалих пак на бензин и се оказа че ако помпя постоянно с педала работи, форсира се, даже като тръгна като стигна 4000 оборота и задържа педала на газта натиснат до край върви ама не ускорява. Накрая заредих газ и се прибрах - на газ нямам проблем(или поне така си мисля). След това реших да си поиграя малко. Изключих стъпковото моторче и запалих - първия път угасна, но след няколко опита успях да я оставя да работи на празен ход. Оборотите бяха малко високи - около 1100 и прекъсваше леко. Както работеше включих стъпковото моторче и оборотите се нормализираха и след минутка спря да прекъсва. Покарах около 15 км на бензин и вече нямаше проблем. Това всичко се случи след като пътувах около 5 часа -на газ. Днеска си паля на бензин и нямам проблеми.
Гледах колата на канал и се оказа че гъвкавата връзка преди катализатора изпуска малко. Възможно ли е от това ламбда сондата да дава грешна информация и да трупа грешки? Може ли от това да ми се е повишил разхода на газ?
прекъсва на бензин - не винаги
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Tinko написа:Извади + клеимата на акумолатора и я остави 10 минути, после я сложи и пробвай пак!
И все пак с какво впръскване си?
Подозирам че компира се рестартира всеки път понеже имам две релета - едното сигурно за дюзата, другото не знам за какво друго може да е. За моноинжекция става въпрос - мономотроник
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: прекъсва на бензин - не винаги
Winner25 написа:Както си карах по магистралата, ми свърши газта. превключвам на бензин - няма никой. Спирам и пробвам да запаля. Двигателя заработва за секунди и угасва, а ако подам газ вдига до 2000 оборота и угасва. Първо се замислих за комутатора и бобината, ама превключих на газ и се оказа че работи добре. После запалих пак на бензин и се оказа че ако помпя постоянно с педала работи, форсира се, даже като тръгна като стигна 4000 оборота и задържа педала на газта натиснат до край върви ама не ускорява. Накрая заредих газ и се прибрах - на газ нямам проблем(или поне така си мисля). След това реших да си поиграя малко. Изключих стъпковото моторче и запалих - първия път угасна, но след няколко опита успях да я оставя да работи на празен ход. Оборотите бяха малко високи - около 1100 и прекъсваше леко. Както работеше включих стъпковото моторче и оборотите се нормализираха и след минутка спря да прекъсва. Покарах около 15 км на бензин и вече нямаше проблем. Това всичко се случи след като пътувах около 5 часа -на газ. Днеска си паля на бензин и нямам проблеми.
Гледах колата на канал и се оказа че гъвкавата връзка преди катализатора изпуска малко. Възможно ли е от това ламбда сондата да дава грешна информация и да трупа грешки? Може ли от това да ми се е повишил разхода на газ?
не знам дали ще съм ти полезен, но скоро пусках подобна тема, изпълних съветите на колегите и проблема изчезна-правери тия пусти релета и предпазители за окислени крачета, лошо контакт, хлабави връзки и др., а преди време на опел моноинжекция имах проблем след дълга работа на газ-разбирай година без да е видяла бензин, маркучето което подава бензин към моното се бешще разложило отвътре/издуло/ и не пускаше гориво, успех в решаването на проблема

- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
абе сещам се че един приятел пак на опела имаш такива проблеми-при мен както ти казах беше от маркучето, при него се беше спекла дюзата на моното, пак поради каране само на газ, но ако не ти прави проблем не те съветвам да разчастваш моното, просто пали на бензин, моя газаджия-вече 4-а уредба ми слага, винаги е твърдял че в месеца трябва да се изгарят десетина литра бензин за да няма поблем при работа на този режим. 

- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?
Здравейте и от мен, имам пасат 2 1992г, 2000куб. 136кс, GT - 16 вентила, DOHC - двигател. И имам следния проблем: Започвам отзад напред преди 2 месеца ми се развали 1та бензинова помпа в резервоара /там са 2бр./ и естествено е оставих в сервиз за подмяната и, взех си неква помпа от 100лв, /китайска сигурно/, и от тогава започнаха проблемите, а те са че когато тръгвам на 1-ва двигателя прекъсва, в движение няма проблеми върви си както трябва има си ряз на 2,3-та предавка резачка. Понякога като загрее ама хубаво като загрее изгубва ниските обороти и гасне, но пък не прекасва на 1-ва. Отидох отново в сервиз, закачиха е на комп, и ми казаха че имам проблем с кабела на 2-ри цилиндър, смених кабела, но нямаше никаква промяна. Пак отидох в друг сервиз, и там пак пи казаха същото - пробив в кабела. Купих комплект смених ги, отново няма промяна. Ако някой може да ми помогне ще го черпя. Забравих да кажа че пасата е само на бензин, нямам газ.
Подобно прекъсване имам на Б3-ката, но е карбуратор и проблема е съвсем друг
При мен е от АГУ-то, а при теб просто е бил скапан бензин, така си мисля
А преди да сложим с бащатата АГУ-то, пак се появяваше подобно "прекъсване", тогава беше от маркучето, направо беше съсипано.
Тук нищо не мога да ти кажа. Преди няколко дни на студа ми се получиха подобни задавяния, но съм убеден че беше от времето


Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?
Тук нищо не мога да ти кажа. Преди няколко дни на студа ми се получиха подобни задавяния, но съм убеден че беше от времето

Winner25 написа:Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?
Повечко въздух по -малко газ и ппри мен се случи след газ анализатор , но на другия ден се върнах в сервиза и пуснаха повечко газ от тройника и нещата се оправиха.И я кажи от къде го изключи това стъпково моторче ,че и на мен ми го направи тоз номер пали дига 1100 об. и плаааавно гасне "гада".А иначе си го карам все на автоматичен режим .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта