прекъсва на бензин - не винаги

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

прекъсва на бензин - не винаги

Мнениеот Winner25 » Пет 01 фев 2008 18:51


Както си карах по магистралата, ми свърши газта. превключвам на бензин - няма никой. Спирам и пробвам да запаля. Двигателя заработва за секунди и угасва, а ако подам газ вдига до 2000 оборота и угасва. Първо се замислих за комутатора и бобината, ама превключих на газ и се оказа че работи добре. После запалих пак на бензин и се оказа че ако помпя постоянно с педала работи, форсира се, даже като тръгна като стигна 4000 оборота и задържа педала на газта натиснат до край върви ама не ускорява. Накрая заредих газ и се прибрах - на газ нямам проблем(или поне така си мисля). След това реших да си поиграя малко. Изключих стъпковото моторче и запалих - първия път угасна, но след няколко опита успях да я оставя да работи на празен ход. Оборотите бяха малко високи - около 1100 и прекъсваше леко. Както работеше включих стъпковото моторче и оборотите се нормализираха и след минутка спря да прекъсва. Покарах около 15 км на бензин и вече нямаше проблем. Това всичко се случи след като пътувах около 5 часа -на газ. Днеска си паля на бензин и нямам проблеми.
Гледах колата на канал и се оказа че гъвкавата връзка преди катализатора изпуска малко. Възможно ли е от това ламбда сондата да дава грешна информация и да трупа грешки? Може ли от това да ми се е повишил разхода на газ?




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 фев 2008 19:20


Извади + клеимата на акумолатора и я остави 10 минути, после я сложи и пробвай пак!
И все пак с какво впръскване си? :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 01 фев 2008 19:32


Tinko написа:Извади + клеимата на акумолатора и я остави 10 минути, после я сложи и пробвай пак!
И все пак с какво впръскване си? :roll:

Подозирам че компира се рестартира всеки път понеже имам две релета - едното сигурно за дюзата, другото не знам за какво друго може да е. За моноинжекция става въпрос - мономотроник


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 фев 2008 20:03


Ами незнам виж си помпата за бензина дали качва с достатъчно налягане, до колкото знам имаше някаква дилема и с дроселовата клапа.


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: прекъсва на бензин - не винаги

Мнениеот dragomir1402 » Пет 01 фев 2008 22:10


Winner25 написа:Както си карах по магистралата, ми свърши газта. превключвам на бензин - няма никой. Спирам и пробвам да запаля. Двигателя заработва за секунди и угасва, а ако подам газ вдига до 2000 оборота и угасва. Първо се замислих за комутатора и бобината, ама превключих на газ и се оказа че работи добре. После запалих пак на бензин и се оказа че ако помпя постоянно с педала работи, форсира се, даже като тръгна като стигна 4000 оборота и задържа педала на газта натиснат до край върви ама не ускорява. Накрая заредих газ и се прибрах - на газ нямам проблем(или поне така си мисля). След това реших да си поиграя малко. Изключих стъпковото моторче и запалих - първия път угасна, но след няколко опита успях да я оставя да работи на празен ход. Оборотите бяха малко високи - около 1100 и прекъсваше леко. Както работеше включих стъпковото моторче и оборотите се нормализираха и след минутка спря да прекъсва. Покарах около 15 км на бензин и вече нямаше проблем. Това всичко се случи след като пътувах около 5 часа -на газ. Днеска си паля на бензин и нямам проблеми.
Гледах колата на канал и се оказа че гъвкавата връзка преди катализатора изпуска малко. Възможно ли е от това ламбда сондата да дава грешна информация и да трупа грешки? Може ли от това да ми се е повишил разхода на газ?


не знам дали ще съм ти полезен, но скоро пусках подобна тема, изпълних съветите на колегите и проблема изчезна-правери тия пусти релета и предпазители за окислени крачета, лошо контакт, хлабави връзки и др., а преди време на опел моноинжекция имах проблем след дълга работа на газ-разбирай година без да е видяла бензин, маркучето което подава бензин към моното се бешще разложило отвътре/издуло/ и не пускаше гориво, успех в решаването на проблема :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 02 фев 2008 0:17


Той и при мене изчезна проблема. Въпроса е да не се появи пак и да ми създава дертове, когато не трябва.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 02 фев 2008 1:13


Как изчезна? Само или ти му направи нещо? :D


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 02 фев 2008 10:43


нали съм писал - поработи малко на място и се оправи.


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dragomir1402 » Съб 02 фев 2008 11:32


абе сещам се че един приятел пак на опела имаш такива проблеми-при мен както ти казах беше от маркучето, при него се беше спекла дюзата на моното, пак поради каране само на газ, но ако не ти прави проблем не те съветвам да разчастваш моното, просто пали на бензин, моя газаджия-вече 4-а уредба ми слага, винаги е твърдял че в месеца трябва да се изгарят десетина литра бензин за да няма поблем при работа на този режим. :beer


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dragomir1402 » Съб 02 фев 2008 11:33


десетина литра бензин месечно имам предвид :D


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 02 фев 2008 20:41


Колега може просто да е имало нещо кофти в бензина. Не се притеснявай като почне постоянно да го прави ще му мислиш.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 23 фев 2008 11:43


Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?


DDH
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DDH » Съб 23 фев 2008 12:37


Здравейте и от мен, имам пасат 2 1992г, 2000куб. 136кс, GT - 16 вентила, DOHC - двигател. И имам следния проблем: Започвам отзад напред преди 2 месеца ми се развали 1та бензинова помпа в резервоара /там са 2бр./ и естествено е оставих в сервиз за подмяната и, взех си неква помпа от 100лв, /китайска сигурно/, и от тогава започнаха проблемите, а те са че когато тръгвам на 1-ва двигателя прекъсва, в движение няма проблеми върви си както трябва има си ряз на 2,3-та предавка резачка. Понякога като загрее ама хубаво като загрее изгубва ниските обороти и гасне, но пък не прекасва на 1-ва. Отидох отново в сервиз, закачиха е на комп, и ми казаха че имам проблем с кабела на 2-ри цилиндър, смених кабела, но нямаше никаква промяна. Пак отидох в друг сервиз, и там пак пи казаха същото - пробив в кабела. Купих комплект смених ги, отново няма промяна. Ако някой може да ми помогне ще го черпя. Забравих да кажа че пасата е само на бензин, нямам газ.


Потребителски аватар
Mapa
Мнения: 134
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mapa » Съб 23 фев 2008 16:46


Подобно прекъсване имам на Б3-ката, но е карбуратор и проблема е съвсем друг :) При мен е от АГУ-то, а при теб просто е бил скапан бензин, така си мисля :) А преди да сложим с бащатата АГУ-то, пак се появяваше подобно "прекъсване", тогава беше от маркучето, направо беше съсипано.
Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?

Тук нищо не мога да ти кажа. Преди няколко дни на студа ми се получиха подобни задавяния, но съм убеден че беше от времето :wink:


Потребителски аватар
ppupof
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот ppupof » Съб 23 фев 2008 19:05


Winner25 написа:Скоро не се е проявявал проблема, но ми направиха впечатление следните неща.
Както работи на празен ход, ако натисна рязко педала на газта докрай се дави, но не винаги. Това нормално ли е.
А на газ ако на втора натисна педала докрай след 300о оборота леко заглъхва. Като отнема леко газта(да не е до край) тръгва значително по добре. Това при богата или бедна смес се получава?

Повечко въздух по -малко газ и ппри мен се случи след газ анализатор , но на другия ден се върнах в сервиза и пуснаха повечко газ от тройника и нещата се оправиха.И я кажи от къде го изключи това стъпково моторче ,че и на мен ми го направи тоз номер пали дига 1100 об. и плаааавно гасне "гада".А иначе си го карам все на автоматичен режим .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта