Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

.......

Мнениеот leonardo_vd » Пет 01 фев 2008 20:45


...

Последна промяна от musura на Сря 24 юни 2009 18:14, променено общо 31 пъти.
Причина: "Колегата" си изтри всички мения в темата, заради това, че не е спечелил "заслужена" награда на събора... Смях в залата LOL




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 20:56


Еми каквото на всеки друг мотор, като диаметър на бутала и ход си е 1,8 мотор, дето си се слага до 96г. С К-джетроник, има много хубав вал тоя мотор, около 230-235 градуса, за справка на ПБ мотора са 220 градуса, а на ЕВ са 227 градуса! Може да му махнеш главата, да я портнеш, полираш, да я обслужиш, със сигурност е с механични клапани тоя мотор, с тая механична инжекция можеш да си играеш по какъвто ти е кеф да го настройваш! Общо взето хубаво нещо си купил, браво и да ти е честито! За вал също може да помислиш, тук си с механични клапани, така че и над 270градуса може да сложиш вал, за 8 клапановия мотор с хидр. клапани, повечето фирми изискват механични клапани за над 268-270 градусов вал!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 01 фев 2008 21:14


K_Power написа:Еми каквото на всеки друг мотор, като диаметър на бутала и ход си е 1,8 мотор, дето си се слага до 96г. С К-джетроник, има много хубав вал тоя мотор, около 230-235 градуса, за справка на ПБ мотора са 220 градуса, а на ЕВ са 227 градуса! Може да му махнеш главата, да я портнеш, полираш, да я обслужиш, със сигурност е с механични клапани тоя мотор, с тая механична инжекция можеш да си играеш по какъвто ти е кеф да го настройваш! Общо взето хубаво нещо си купил, браво и да ти е честито! За вал също може да помислиш, тук си с механични клапани, така че и над 270градуса може да сложиш вал, за 8 клапановия мотор с хидр. клапани, повечето фирми изискват механични клапани за над 268-270 градусов вал!

Как се кефя на такива хубави обяснения. :wink: Еййй хубаво де да знаеш много неща. Тая кола ми попадна случайно от един пенсионер. Сигурно не е знаел какво е карал.
Какво щв рече да портна главата?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 01 фев 2008 21:34


Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 21:50


Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....


Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пет 01 фев 2008 22:29


като човек които има поглед над подобни мотори и то не един и два мога да ти кажа че си върви много прилично колата и само с козметични промени няма да постигнеш кои знае какво вървене повече от това което е в момента , вървят прилично от ниските обороти до към 5000-5200 и там приключва всичко , ако успееш да го накараш да има капацитет до към 6500-6800 си цар и ефекта е поразяващ , това за съжаление при този мотор става с немалка инвестиция и ако имаш възможност направи го няма да съжаляваш но все пак наи важното е за какво правиш колата по точно за писта , за градска кола или ? ти си знаеш наи добре :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 01 фев 2008 22:33


1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично ;) пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости ;)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пет 01 фев 2008 23:38


Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично ;) пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости ;)


В този ред на мисли да предложа едно валче от ЕГ за 100 левчета ;) Иначе със 16 цола джанти и ниско окачване ще си създадеш бая ядове... В най-добрия случай с изрязани вежди, джанти 15 цола и гуми 195/45 и ЕТ38 /стандартна желязна джанта/... няма да имаш проблеми с опиране на гумите. Говоря за пускане 60/40, също така няма толкова твърда возия :wink: Ето и нагледен пример... всичко това ако не искаш да и "раздуваш" калниците и да загуби "автентичния" си вид... ;)

Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 фев 2008 0:45


Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично ;) пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости ;)


В грешка си Визоре, няма ФВ с 280градуса фабричен вал, заводско излезнала, ЕГ-то е с 230 градусов вал и изпускателната и всмукателната фаза са по 230градуса. ДХ е с по-голям вал от ЕГ-то!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 02 фев 2008 0:48


K_Power написа:
Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично ;) пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости ;)


В грешка си Визоре, няма ФВ с 280градуса фабричен вал, заводско излезнала, ЕГ-то е с 230 градусов вал и изпускателната и всмукателната фаза са по 230градуса. ДХ е с по-голям вал от ЕГ-то!



колегата стенли има такава кола.. и може да ти обясни по добре кое какво е ..
и аз съм чувал че е с такъв вал
фабрично излиза със шрик 276 градуса
това е най-силния вал дето излиза някога фауве от завода..
така съм чел това ти казвам..


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 фев 2008 1:00


Това би трябвало да е вал слаган в последствие!
Аз съм в грешка, 228градуса е едната фаза, другата е 232градуса, ето виж какво казва допел вобера:

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=79


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 02 фев 2008 1:09


Възможно е ... ще се премери когато го свали

п.п. Стенли до там стигна ли?
трябва вярно да проверим за какво иде реч
обаче наистина съм чувал че един от двигателите на тези 1-чки излиза със такъв 276 градусов вал!! това давам гаранция!!!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 фев 2008 1:15


Може някаква юбилейка да е било, ама ако излиза с такъв с удоволствие бих си намерил за моя ПБ-ДС мотор един такъв за събота и неделя да си го слагам! :lol: Е то най-добре си се мери като си е на самата глава! Ама и аз какъв мелез ше направя не е истина, ПБ глава, от Ауди блок, маховик от ГХ, разпр. вал от Ауди, ся един дебитомер си приготвих днес от Фронтера 2,4 мотор, ама съпротивлението на МАФ-а и на ИАТ-то съвпадат 1 към 1 с тея на ПБ!


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Съб 02 фев 2008 2:05


K_Power написа:
Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....


Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0

Съжалявам за ОФФ-а но да попитам какво е това ТПС и за какво служи че ми е любопитно да разбера :) Моля да ме извините още един път за Офф-а :oops:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 фев 2008 2:07


xP_NiRee написа:
K_Power написа:
Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....


Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0

Съжалявам за ОФФ-а но да попитам какво е това ТПС и за какво служи че ми е любопитно да разбера :) Моля да ме извините още един път за Офф-а :oops:


Тротъл Позишън Сензор - сензор за положението на дроселовата клапа, един тъп потенциометър!

Между на колегата с единичката ... ако реши да купува друг вал, за сегашния му се нареждам пръв на опашката, щото моя е с 218 градуса всмукателна фаза!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост