и в договора, който имам в магазина пише - преди да изтече срока договора може да бъде прекратен по всяко време, като се платят всички дължими такси, а след това с 1 месец предизвестие.
Решавам 2 седмици преди да изтече да си го прекратя (не го подновя), съгласно тази точка си плащам таксата и всичко ток.
Да ама не - по неясно каква причина те тълкуват това действие като действие за прекратяване на договор СЛЕД като е изтекъл, а как е изтекъл като не е настъпила датата само те си знаят...
При тези условия аз трябва да платя още 1 такса докато изтече предизвестието.
И аз по случайност нея вечер си изгубих картата
и прочитам договора с кориците - и в точка 55 от Общите
Условия пише, че договора се прекратява без предизвестие при изгубена СИМ карта и след, като няма писмено предизвестие в срок от 5 дни от писменото подаване на известие за загубена карта.
Обаждам се на Вивател, съобщавам за картата и там ново 20 - ами ще ви изпратим нова карта по куриер, защото сме длъжни по договор да ви възобновим услугата - аз казвам - "Ама аз не ща" ?!
Ами няма неискам ...
Следва жалба в КЗП (Комисия за Защита на Потребителите), 35 дни чакане, защото Вивател са се опитали да се усучат и измъкнат след, което днес пристигна отговора от КЗП - Вивател е признал общите условия, договора ми се прекратява без предизвестие (датата с 5-те дни съвпада точно с изтичането на едногодишния договор) и не им дължа въпросната такса за която се борих да не плащам .

Честито на мен, а на Вас - търсете си правата

Ето снимана жалбата - съжалявам за качеството, но е с ГСМ

