За всички ОБЕЗНАДЕЖДЕНИ - резултат Вивател VS КЗП

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За всички ОБЕЗНАДЕЖДЕНИ - резултат Вивател VS КЗП

Мнениеот lyubobg » Съб 02 фев 2008 12:04


Малко предистория - реших да не си ПОДНОВЯ договора с Вивател
и в договора, който имам в магазина пише - преди да изтече срока договора може да бъде прекратен по всяко време, като се платят всички дължими такси, а след това с 1 месец предизвестие.
Решавам 2 седмици преди да изтече да си го прекратя (не го подновя), съгласно тази точка си плащам таксата и всичко ток.
Да ама не - по неясно каква причина те тълкуват това действие като действие за прекратяване на договор СЛЕД като е изтекъл, а как е изтекъл като не е настъпила датата само те си знаят...

При тези условия аз трябва да платя още 1 такса докато изтече предизвестието.

И аз по случайност нея вечер си изгубих картата
и прочитам договора с кориците - и в точка 55 от Общите
Условия пише, че договора се прекратява без предизвестие при изгубена СИМ карта и след, като няма писмено предизвестие в срок от 5 дни от писменото подаване на известие за загубена карта.

Обаждам се на Вивател, съобщавам за картата и там ново 20 - ами ще ви изпратим нова карта по куриер, защото сме длъжни по договор да ви възобновим услугата - аз казвам - "Ама аз не ща" ?!
Ами няма неискам ...

Следва жалба в КЗП (Комисия за Защита на Потребителите), 35 дни чакане, защото Вивател са се опитали да се усучат и измъкнат след, което днес пристигна отговора от КЗП - Вивател е признал общите условия, договора ми се прекратява без предизвестие (датата с 5-те дни съвпада точно с изтичането на едногодишния договор) и не им дължа въпросната такса за която се борих да не плащам .

:wink:


Честито на мен, а на Вас - търсете си правата :!:


Ето снимана жалбата - съжалявам за качеството, но е с ГСМ :cry:

Изображение

Последна промяна от lyubobg на Съб 02 фев 2008 16:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 02 фев 2008 13:18


Така трябва колега, поздрави :да: По принцип БТК и нейната Вивател са много мъстити! Хванеш ли се на хорото те брулят до край - както с мобилните телефони, така и с БТК АДСЛ! :evil:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Съб 02 фев 2008 13:24


Евала!
Не съм вярвал че ще видя чавек,който да е получил съдействие на КЗП :shock
Явно(за щастие) съм грешал 8)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 02 фев 2008 16:17


Мерси :)

Това е втория случай, когато съм се заяждал официално с мобилен оператор и за втори път печеля спора.

Първия беше този - там нямаше смисъл и от КЗП - хората се оказаха
много разбрани.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E6%E8
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E6%E8


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 02 фев 2008 16:30


:да: Бравос бравос бравос


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Съб 02 фев 2008 19:59


Добро инфо- и аз мислих да си прекратя договора който изтича през април! Така че да вземам мерки че....... :banghead:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 05 фев 2008 19:59


послепис: днес 14 мин разправия с Вивател защо ми начисляват пак таксата след като са взели решение да не я начисляват - от един отдел в друг ме прехвърляха и утре пак ще ми се обадят...
Ебаси организацията :shock


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 06 фев 2008 0:36


не бързай да се радваш :)
Нашите се преместиха преди почти година и тъй като бтк поради неизвестни причини немогат да си прекарат 'услугите' в новия им блок,баща ми взе решение за закриване на телефона,но неее бтк не се отказват, продължават да пристигат сметки за месечна такса 25 кинта и 0мин разговори - всичко това след хиляди жалби,разговори и обещания.В крайна сметка ,квитанцийките си идват,телефонният пост не съществува,а на нашите вече не им пука :D


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Сря 06 фев 2008 8:29


КЗП е един от малково държавни органи, които съ вършат работата. Аз така през септември успях да си взема телефона от германос, защото в приемния им проткол пишеше, че телефона е ОК откъм външен вид и след 30 дни трябва да си го взема отремонтиран, отивам аз след 30 дни точно - телефона го няма. След 3 дни ми се обадиха да си взема телефона, гледа мго добре очукан, спрели му гаранцията и не ми го оправили, а в договора пише, че ако ремонта не се покрива от гаранцията, трябва да ми се обадят, да ме питат дали искам да го ремонтират, естествено обаждане нямаше. Писах една жалба до комисията, като приложих към нея протколоите и след около месец имаше писмени извинения + нов телефон. Така че КЗП върши работа :wink:


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Сря 06 фев 2008 8:35


По принцип КЗК върши доста добра работа!
Когато имате подобни проблеми не се колебайте да пуснете жалба :wink:

Колега, много се радвам, че си си потърсил правата, а не си казал "майната му" :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Сря 06 фев 2008 10:00


Имам същия проблем с Вивател ! Изтече ми едногодишния договор, а те прадържават всеки месец да ми пращат сметки, за месечна такса. :lol:


Потребителски аватар
~~~~~
Мнения: 166
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ~~~~~ » Сря 06 фев 2008 10:17


Брей тая комисия работела наистина. Аз мислех, че само я споменават колкото да има.


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Сря 06 фев 2008 10:20


~~~~~ написа:Брей тая комисия работела наистина. Аз мислех, че само я споменават колкото да има.

Наистина работи и то защото са добре мотивирани!!!


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16338
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 06 фев 2008 11:11


Sara_Bold написа:
~~~~~ написа:Брей тая комисия работела наистина. Аз мислех, че само я споменават колкото да има.

Наистина работи и то защото са добре мотивирани!!!

финансово добре мотивирани, даже се престарават понякога :roll: , ама и тях ги лекувам де
за Любо, мога да кажа само евала, че си си търсил и намерил правата :idea:


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Сря 06 фев 2008 15:21


Днес ходих до офиса на Вивател да проверя процедурата по прекратяване на договора. Значи: 1 месец преди да изтече същия се праща писмо свободен текст с желание за прекратяване на адрес: 1407 София бул."Н. Вапцаров" 10 ет.4 за отдел "Обслужване на клиенти" на Вивател. Ако не спазиш срока дог. се подновява автоматично.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта