Малко ОФ да непиша в друга тема изчистих си основно карборатора смених вакумните маркучи(4лв) и резултата е доста добър преди неможеше да ги завърти тия 15ки а сега на първа върти до 5000оборота та съвета ми е ако голфчето ви е карборатор има компресия и не върви изчистете си карбораторите и сменете вакумите
Питане за акумулатор
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Питане за акумулатор
Понеже моя издаде багажа поразтърсих се във форума но не намерих нищо даите съвети какъв акумулатор откъди и колко,досега бях с МОНВАТ с 2 години гаранция но изтекоха вече
издразни ме,че не ми дадоха 60Ah защото в каталога бил с 44Ah и нямало да зачетат гаранцията,а щях да забрава голфа е 1600сс EZ
Малко ОФ да непиша в друга тема изчистих си основно карборатора смених вакумните маркучи(4лв) и резултата е доста добър преди неможеше да ги завърти тия 15ки а сега на първа върти до 5000оборота та съвета ми е ако голфчето ви е карборатор има компресия и не върви изчистете си карбораторите и сменете вакумите
Малко ОФ да непиша в друга тема изчистих си основно карборатора смених вакумните маркучи(4лв) и резултата е доста добър преди неможеше да ги завърти тия 15ки а сега на първа върти до 5000оборота та съвета ми е ако голфчето ви е карборатор има компресия и не върви изчистете си карбораторите и сменете вакумите
- R@do
- Батето
- Мнения: 5452
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Аз съм с МОНБАТ 55 ач. НЕОБСЛУЖВАЕМ и съм много доволен.
Важно е ако се спрете на Монбат да знаете,че най-добре е да си го купите от оторизиран сервиз.
В София са 5.
Цената е малко по-ниска от тази в магазините и ти дават две години пълна гаранция т.е. какъвто и да е проблема е за твяхна сметка.
в т.ч. дори и по твоя вина да ти е паднал, те ти го зареждат /ако нямаш зарядно/
Ако е необслужваем, въпреки гръмкото име и пломбираността му, за тяхна сметка ти доливат електролит и изобщо много са любезни.
Ако го вземете от магазин, то при дефект, пак се побръщат към тези сервизи.
Единият е на ул. Захари Круша мисля номер 20, в гараж е.
Там баща ми е клиент от 1985 и досега всиките акумулатори сме си ги купували от там.
Важно е ако се спрете на Монбат да знаете,че най-добре е да си го купите от оторизиран сервиз.
В София са 5.
Цената е малко по-ниска от тази в магазините и ти дават две години пълна гаранция т.е. какъвто и да е проблема е за твяхна сметка.
в т.ч. дори и по твоя вина да ти е паднал, те ти го зареждат /ако нямаш зарядно/
Ако е необслужваем, въпреки гръмкото име и пломбираността му, за тяхна сметка ти доливат електролит и изобщо много са любезни.
Ако го вземете от магазин, то при дефект, пак се побръщат към тези сервизи.
Единият е на ул. Захари Круша мисля номер 20, в гараж е.
Там баща ми е клиент от 1985 и досега всиките акумулатори сме си ги купували от там.
- Bratt
- Drivers wanted
- Мнения: 2444
- Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
- Автомобил: MKII
- Двигател: EZhko
- Местоположение: София
Аз също съм с Монбат 44 Аh MF и съм доволен.....не знам дали в София са по-евтни или по-скъпи, но от магазина на завода мога да взема цени на всички модели и да се сравнят...
П.П. са сведение: CellNet ме пита за 66 и 75 Ah MF и цените са 75,80 лв. за 66 Ah MF и 80.77 лв. за 75 Ah MF...и искат да имате в книжката, която издават, бележка от сервиз (до 5 дни от покупката), че динамото работи нормално, иначе не признавали гаранцията ...
П.П. са сведение: CellNet ме пита за 66 и 75 Ah MF и цените са 75,80 лв. за 66 Ah MF и 80.77 лв. за 75 Ah MF...и искат да имате в книжката, която издават, бележка от сервиз (до 5 дни от покупката), че динамото работи нормално, иначе не признавали гаранцията ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта