Отново ще се допитам до разбирачите и препатилите във форума, защото ми бръмна главицата от майсточета, майстои и майсторища.
Колата е Голф 3, 1.8 ми, 75 к.с.
А проблемът е следният:
От около месец и половина по време на движение двигателят гасне - ако карам с по - висока скорост (над 70 км/ч) започва да губи обороти много плавно. Това става само, ако държа натиснат педала на газта (при пускане или изключване от скорост директно си гасне). При по - ниска скорост или в свободно положение на скоростния лост направо си гасне (много е приятно да се случи на кръстовище:)). Интересното е, обаче че след всичко това на 6 - 7-я път пали и тръгва без проблем. Понякога по време на движение гасне и пак пали, т.е. за секунда придърпва и отново потегля. Няма зависимост в това дали двигателя е топъл или студен - просто го прави, когато си поиска и където си поиска. Сега например от 5 дни не се е случило да изгасне.
Не съм разбирач и не мога да си обясня откъде идва всичко това. Преди време vaskoto1 ме посъветва да сменя датчика на Хол. Да, но всичките разбирачи, включително и в сервиза на BOSCH в Пловдив твърдят, че това е просто чукче и наковалня и не оказва никакво вличние, свързано с този проблем. Обаче аз подочувам, че този датчик при ФВ - тата много често се прецаква и създава подобни проблеми.
Малко почснения и по ел. частта на запалването: първата ми проверка беше в момент на "изгасване" да проверя дали има искра след бобината. Искра има и то да утрепе човек! Според мен до там всичко е наред.
Вследствие на всичко това дотук съм сменил: контактния ключ, бензиновата помпа, горивния филтър.
Помислих, че може да е от алармата, затова я изключих временно, но уви - не е от нея. Свещите ми са сменени преди 30 000 км - Bosch триелектродни, но си мисля, че това не е от значение.
Хайде, колеги разбирачи и препатили - помогнете, защото се видях в чудо вече и не знам какво да правя и към кого да се обърна. Дали е наистина от този датчик? Дали не е от компютъра? Дали не е от инжекциона?
ПОМОЩ!!! Хаотично гаснене на двигателя!
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Току - що прочетох старите теми относно този проблем и започвам да се убеждавам, че проблема идва от датчика на Хол - симптомите са много близки. Като ми изгасне ще направя ена проба със светодиодче да видя дали е от комутатора или датчика на Хол. Аз нямам газова и карам на бензин и на място оборотите на двигателя не са стабилни, а ми се струва, че леко варират.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
същия проблем имах и аз.едно към едно.малко вероятно е да е същото но ще ти кажа при мен къде беше проблема.датчика за оборотите на коляновия вал му беше изгоряла изолацията и почти целия се беше стопил по неизвестна за мен причина.ходих къде ли не на диагностики на майстори е разгеле откриха проблема.нямаше никаква зависимост точно както при теб.при мен тва беше щото в зависимост от дупката ту прави контакт ту не.съвета ми е да обърнеш внимание на тоя датчик симптомите ми бяха същите.ако нямаш доверени хора мога да те заведа в мототехника имам двама познати там бачкат много кадърни аз там си правя колата.или отиди в твоя си сервиз би трябвало да ти решат проблема.успех.
да де същия датчик се му забравям името.за него говоря са видях че си постнал ново...

- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
:-)
А въздушния филтър смени ли? Вчера имаше подобен проблем с едно Типо над 75-80 км/ч гаснеше по същия начин
Поздрави
ZB
http://autodiags.net-bg.net
Поздрави
ZB
http://autodiags.net-bg.net
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
същия проблем имах и аз.едно към едно.малко вероятно е да е същото но ще ти кажа при мен къде беше проблема.датчика за оборотите на коляновия вал му беше изгоряла изолацията и почти целия се беше стопил по неизвестна за мен причина.ходих къде ли не на диагностики на майстори е разгеле откриха проблема.нямаше никаква зависимост точно както при теб.при мен тва беше щото в зависимост от дупката ту прави контакт ту не.съвета ми е да обърнеш внимание на тоя датчик симптомите ми бяха същите.ако нямаш доверени хора мога да те заведа в мототехника имам двама познати там бачкат много кадърни аз там си правя колата.или отиди в твоя си сервиз би трябвало да ти решат проблема.успех. Smile да де същия датчик се му забравям името.за него говоря са видях че си постнал ново...
Доколкото знам този така наричан датчик за оборотите на коляновия вал е така също наричания датчика на Хол

Да, но всичките разбирачи, включително и в сервиза на BOSCH в Пловдив твърдят, че това е просто чукче и наковалня и не оказва никакво вличние, свързано с този проблем.
Напротив датчика но Хол не е чукче и наковалня а е точно датчик за оборотите на коляновия вал които просто е разположен на делкото и е извиден с една букса с 3 извода, ако греша моля някой да ме поправи

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сиджо-грешиш.
датчика на хол е заместителя на чукчето и наковалнята а при някои мотори + него има и отделен датчик за позицията на коляновия вал но той е на кожуха на скоростите-просто може да дублира функцията на хол датчика ако той се скапе-компира си ползва неговото инфо. обикновено това е при 1.6-101.
датчика на хол е заместителя на чукчето и наковалнята а при някои мотори + него има и отделен датчик за позицията на коляновия вал но той е на кожуха на скоростите-просто може да дублира функцията на хол датчика ако той се скапе-компира си ползва неговото инфо. обикновено това е при 1.6-101.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Kozunak този датчик, за който говориш къде се намира? Това датчика на Хол ли е или си е съвсем различен, както казва vaskoto1? Аз вече започвам да се хващам за всяка една информация като удавник за сламка, обаче днес силно ще се надявам да ми направи гафа, за да мога да направя теста със светодиода:) Въздушния филтър ми е нов - не мисля, че от него идва проблема, пък и е BOSCH на всичко отгоре. Мисля си, че вече при толкова пари назад е добре все пак да сменя и него, пък в крайна сметка няма да свършат парите за биричка, я!
:

- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E0&start=0 Чети до края. Да споделя само че и датчика на Хол ми замина ама тогава братле няма палене докато не го смених. И ако решиш да си прочистиш цедките кажи да ти прочистят и двете(външната и вътрешната). Успех 

- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
anger написа:Kozunak този датчик, за който говориш къде се намира? Това датчика на Хол ли е или си е съвсем различен, както казва vaskoto1? Аз вече започвам да се хващам за всяка една информация като удавник за сламка, обаче днес силно ще се надявам да ми направи гафа, за да мога да направя теста със светодиода:) Въздушния филтър ми е нов - не мисля, че от него идва проблема, пък и е BOSCH на всичко отгоре. Мисля си, че вече при толкова пари назад е добре все пак да сменя и него, пък в крайна сметка няма да свършат парите за биричка, я!:
моя е както казва ваското едно на кожуха на скоростната кутия оттам ми го смениха и заспа.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
До одеве си блъсках главата в колата - какво ли не проверих - открих нещо и силно се надявам да е от него. Значи в инжекциона влизат 3 букси - 2 отстрани и една отпред. Та, тази отпред е кафява. Откакто започна да ми прави това забелязвам, че тази букса нещо не е както трябва. Отворих я и се оказа, че отвътре е мокра - има една течност светлокафява, няма мирис, няма нищо. Измерих - не е проводима. Буксата има 4 изводаи всеки един от тях е обилно олят с тази течност. като отворих капака на инжекциона се оказа, че тече смес от бензин и струва ми се вода (а може да е само бензин) точно върху тази букса. Почистих я много старателно и внимателно и сега ще наблюдавам има ли ефект. Има едно кръгло уплътнение на капака на инжекциона, което е здраво, но пропуска. Като махна тази букса по време на работа на двигателя и колата моментално гасне. Някой има ли представа за какво е тя? 4 - те жички от нея отиват в едно пластмасово цилиндърче, което е овално от горния си край. Ако се окаже от това - може би ще трябва да сменя уплътнението. В момента нямам батерии на фотоапарата, ще снимам въпросната букса и ще покажа за какво става въпрос.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта