ПУСКАМ ТАЗИ ТЕМА ЗАЩОТО НИКОИ НЕ МИ ПОМОГНА С ТОЧНИ КОНКРЕТНИ ОТГОВОРИ----- ТЕМИ МНОГО НО ПРИ МЕН НЕ ПОМАГАТ ИЗЧЕТАХ ВСИЧКО ИЛИ ПОЧТИ ВСИЧКО КАЖЕТЕ МИ СЕГА ОТ КАКВО Е ---
мотора е АЕR поло 3 ф---- на светофара чукнах един сеат отзад челно не спрях на време спрях в него без да счупя нищо само номера се огъна малко . И на следващия ден ми изписа сервис инсп занулих го изчезна и не се показа повече -----ноооо----почнаха да ми играят оборотите на загрял двигател -------днес разглобих клапата----
ето снимки .---ТОВА НЕ Е МОЯТА КЛАПА НО Е СЪЩАТА
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=
Почистих сичко смазах моторчето ---потинциометара е като нов ниама износено зглобих дросела като нов е няма луфтове и износенки никаде ---През това време акомолатора бе откачен ---зглобих сичко закачих акомулатора и запалих докат загреи и вклучи перката. Покарах малко колата забелязах че като пусна климата оборотите мурдат надолу малко и веднага се изравняват----- пускам фаровете пак малко падат и се изравняват сами. Държеше се перфекно -----след туи забелязах че колата духа много вода от аспуха и пуши малко бяла пара. Не мерише на нищо парата по скоро мирише на завряла тенджера ----ама много пара излиза от азпуха ----това стана днес на обиад сега като иа покарах пак продалжава да даржи 1250 оборота в движение от какво е -----ако не е от дросел моторче и тпс какво друго да погледна плизззззззззззззз каде са тези температурни датчици кои от сички да по4истя-----забелязвам и като подам рязко гас в началото има едно съскане и засмукване се чува и после ускорява двигателя колата е супер запазена със баркодовете лепенките е навсякаде
----------помогнете ми моля
високи обороти на празен ход поло 3 АЕR 98
високи обороти на празен ход поло 3 АЕR 98
Последна промяна от maznia на Чет 13 мар 2008 3:30, променено общо 3 пъти.
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
Първо,защо пишеш всичко в едно изречение.Така много трудно се чете.
Иначе отиди на диагностика първо и ако има грешки,то сигурно там е проблема,а именно:
1)Най-често дросел клапата.Ти казваш,че си я чистил,ама може да си е заминала.
2)Изгоряла/мудна ламбда сонда.
3)Температурен датчик.
Ако пък няма търси там ,където диагностиката не достига,а именно:
1)Запушен въздушен филтър.
2)Запушен/задръстен катализатор.
3)Кабелите на свещите ги виж.
4)Самите свещи.
5)Вакуумът на спирачките
Бая са нещата,които водят до скапани обороти на празен ход.Даже чух или четох,че и от калпав съединител ти се ебават оборотите.
Иначе тоя двигател 1.0 трябва да държи,около 650-750 оборота на празен ход.
Успех с начинанието
Иначе отиди на диагностика първо и ако има грешки,то сигурно там е проблема,а именно:
1)Най-често дросел клапата.Ти казваш,че си я чистил,ама може да си е заминала.
2)Изгоряла/мудна ламбда сонда.
3)Температурен датчик.
Ако пък няма търси там ,където диагностиката не достига,а именно:
1)Запушен въздушен филтър.
2)Запушен/задръстен катализатор.
3)Кабелите на свещите ги виж.
4)Самите свещи.
5)Вакуумът на спирачките
Бая са нещата,които водят до скапани обороти на празен ход.Даже чух или четох,че и от калпав съединител ти се ебават оборотите.
Иначе тоя двигател 1.0 трябва да държи,около 650-750 оборота на празен ход.
Успех с начинанието

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
maznia - да разглобиш дросела и да не го снимаш как го разглабяш е грехота аз в няколко теми ти пиша да идеш на диагностика ама ти не и не отиди на диагностика и кажи какво е станало аз ти обещавам че ще ти помогна с каквото мога ,а с каквото не мога ще врътна едно телефонче на приятел който се занимава с диагностика на автомобили и надълго и на широко ще му обясня за твоят случей.
п.п. температурният датчик ти е там до термостата, най-вероятно ти е само един с четири жички (шашнах се ,но видях и с по два с по две жички) Той не се чисти,а му се откача буксата и му се мери съпротивлението при различните температури на антифриза. Абе не е от него според мен.

п.п. температурният датчик ти е там до термостата, най-вероятно ти е само един с четири жички (шашнах се ,но видях и с по два с по две жички) Той не се чисти,а му се откача буксата и му се мери съпротивлението при различните температури на антифриза. Абе не е от него според мен.
Тази снимка която си пуснал я видях моите датчици там са два един до друг.
Имам снимки на дросела снимките са същите като онези от оня руски линк.----пуснал съм тема такава ---моя е абсолют същия .
Само не проверих като застанеш от пред на колата от ляво датчика които е на пласмасовия колектор които е за ланда сондата ---не съм го почистил.
Да не си яде маината тои --боклука му. --------другото което ме гложди от вътре ----след ремонта днес нещо много се разпуши азпуха една бяла пара не мирише на масло по скоро на завряла тенджера ама бая пуши и то загряла кола ебати конденза аз нормално ли е ----дигателя е мушичка мърка мърка -----.
Датчика на колекторите от пред за изгорелите газове ли е този които е долу в диасно за ко е неможах да го развия запекал се е .----накрая ще излезе от ибания термостат ---не дига градуси кат хората и бърка работата зацапва магистрлите от богатата смес .
Не искам да ходя на диагностика с компа лесно става искам да открия сам проблема тези компове ни бъркат подвеждат ни изкарва лоша клапа а накрая проблема идва от датчик
ЖЕНАТА И КОЛАТА САМ СИ ГИ ОПРАВЯМ ---- МАИСТОРИТЕ САМО РАЗВАЛЯТ ОЩЕ
Бая са нещата,които водят до скапани обороти на празен ход.Даже чух или четох,че и от калпав съединител ти се ебават оборотите.
Иначе тоя двигател 1.0 трябва да държи,около 650-750 оборота на празен ход.
оборотите не са ми скапани --- а високи в двиение на место спадат до нормалните 850 -880 -има разлика във двата случая ---това за мен са нормални обороти----- които ти е казал че 650-750 са нормални бърка при такива оборотки няма добро качване на масло на двигатела и заминават частите във главата
Имам снимки на дросела снимките са същите като онези от оня руски линк.----пуснал съм тема такава ---моя е абсолют същия .
Само не проверих като застанеш от пред на колата от ляво датчика които е на пласмасовия колектор които е за ланда сондата ---не съм го почистил.
Да не си яде маината тои --боклука му. --------другото което ме гложди от вътре ----след ремонта днес нещо много се разпуши азпуха една бяла пара не мирише на масло по скоро на завряла тенджера ама бая пуши и то загряла кола ебати конденза аз нормално ли е ----дигателя е мушичка мърка мърка -----.
Датчика на колекторите от пред за изгорелите газове ли е този които е долу в диасно за ко е неможах да го развия запекал се е .----накрая ще излезе от ибания термостат ---не дига градуси кат хората и бърка работата зацапва магистрлите от богатата смес .
Не искам да ходя на диагностика с компа лесно става искам да открия сам проблема тези компове ни бъркат подвеждат ни изкарва лоша клапа а накрая проблема идва от датчик
ЖЕНАТА И КОЛАТА САМ СИ ГИ ОПРАВЯМ ---- МАИСТОРИТЕ САМО РАЗВАЛЯТ ОЩЕ
Бая са нещата,които водят до скапани обороти на празен ход.Даже чух или четох,че и от калпав съединител ти се ебават оборотите.
Иначе тоя двигател 1.0 трябва да държи,около 650-750 оборота на празен ход.
оборотите не са ми скапани --- а високи в двиение на место спадат до нормалните 850 -880 -има разлика във двата случая ---това за мен са нормални обороти----- които ти е казал че 650-750 са нормални бърка при такива оборотки няма добро качване на масло на двигатела и заминават частите във главата
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
[quote="
оборотите не са ми скапани --- а високи в двиение на место спадат до нормалните 850 -880 -има разлика във двата случая ---това за мен са нормални обороти----- които ти е казал че 650-750 са нормални бърка при такива оборотки няма добро качване на масло на двигатела и заминават частите във главата[/quote]
Според мен не си прав, че 650-700 са ниски. Няма опосност за частите ти в главата - там датчикът ти е 0,3 бара. Дори налягането да падне и под тази стойност и не ти сигнализира, ще ти се разчукат повдигачите и пак ще разбереш. Все пак това е празен ход.
оборотите не са ми скапани --- а високи в двиение на место спадат до нормалните 850 -880 -има разлика във двата случая ---това за мен са нормални обороти----- които ти е казал че 650-750 са нормални бърка при такива оборотки няма добро качване на масло на двигатела и заминават частите във главата[/quote]
Според мен не си прав, че 650-700 са ниски. Няма опосност за частите ти в главата - там датчикът ти е 0,3 бара. Дори налягането да падне и под тази стойност и не ти сигнализира, ще ти се разчукат повдигачите и пак ще разбереш. Все пак това е празен ход.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Винаги ,ама винаги при нормално работещ Motronic , оборотите на празен ход когато колата работи на место са по-ниски ,отколкото ,ако се движи на празен ход (с около 200 оборота). Нормалните за твоят двигател обороти са 700 +-40 оборота. Ако си с включен климатик може и повече да ги вдигне. Компа засича натоварването и да не падат оборотите сам си ги вдига (както беше писъл по-горе ,че като включиш климата,фаровете и т.н - НОРМАЛНО Е). На някои коли освен ,че има аномалия да са с два температурни датчика (това не е по лошо - даже според мен е по-добре да е така) (единият ти е за уреда на таблото ,а другият за компа),има и още една аномалия : ламда сондата им не е на тръбата пред катализатора ,а е забит отдясно на самият изпускателен колектор. Аз лично не виждам смисъл от тази работа ама ,както и да е. Към нея ти отиват 4 кабела (черен ,бял,кафяв и още един ...не помня), Не се опитвай да сваляш сондата ,че после МНОГО внимателно трябва да се монтира ,че лесно се прецакват при монтаж (трябва ти специална смазка която вече ти е обгоряла и т.н.)
За датчика който говориш ,че ти е на всукателните колектори мисля ,че визираш MAP датчика (не няма как да съм 100% сигурен ,че за този питаш де ,ама.......)
MAP(Manifold Absolute Pressure)-датчик за абсолютното налягане в смукателните колектори,т.е. мери вакуум,а вакуумът е свързан пряко с натоварването на двигателя. Той преобразува вакуума в ел сигнал,обикн. 0-5V и го подава към ECU-то ,т.е. това е сигнал ,който показва реално колко е натоварен двигаеля. ТПС-а показва косвено натоварването,защото при едно и също положение на газта двигателя може да е различно натоварен
Представи си с една и съща газ по нагорнище и надолнище MAP-а дава реалната стойност.
относно :
мога да кажа само
, НО ,недей да човъркаш ей така на посоки да не вземе да забремене колата
Без да ходиш на диагностика мога да ти кажа как да си провериш МАП датчика ,ама после да не излезе ,че аз съм бащата ,на това дето ще роди компа ти
Ако невярваш на други хора които да ремонтират колата ,поне отиди на диагностика без да им даваш да правят по нея каквито и да било настройки. Дето се вика за да помогнеш на мен за да мога аз да ти помогна
За датчика който говориш ,че ти е на всукателните колектори мисля ,че визираш MAP датчика (не няма как да съм 100% сигурен ,че за този питаш де ,ама.......)
MAP(Manifold Absolute Pressure)-датчик за абсолютното налягане в смукателните колектори,т.е. мери вакуум,а вакуумът е свързан пряко с натоварването на двигателя. Той преобразува вакуума в ел сигнал,обикн. 0-5V и го подава към ECU-то ,т.е. това е сигнал ,който показва реално колко е натоварен двигаеля. ТПС-а показва косвено натоварването,защото при едно и също положение на газта двигателя може да е различно натоварен


относно :
maznia написа:ЖЕНАТА И КОЛАТА САМ СИ ГИ ОПРАВЯМ ---- МАИСТОРИТЕ САМО РАЗВАЛЯТ ОЩЕ
мога да кажа само




Без да ходиш на диагностика мога да ти кажа как да си провериш МАП датчика ,ама после да не излезе ,че аз съм бащата ,на това дето ще роди компа ти

Ако невярваш на други хора които да ремонтират колата ,поне отиди на диагностика без да им даваш да правят по нея каквито и да било настройки. Дето се вика за да помогнеш на мен за да мога аз да ти помогна
Re: високи обороти на празен ход поло 3 АЕR 98
Пуснете си тази песен докато четете, нека бъде поздрав за всички - http://vbox7.com/play:7db56a75
Връщам се, за да дам отговор на въпроса - високи обороти на празен ход.
Това става, най често при почистване на дроселова клапа или зачистване на грешки .
Нужна е корекция на делкото, което предварително сте белязали каде е било.
Делкото стои така един месец, докато трае обучението на дросел клапата .
След месец може да се направи корекция пак ако колата не варви и няма нужното ускорение, но пък оставена така ще харчи по малко.
П.П.
Поздрави на всички от този форум, и на тези които съм обидил.
Благодаря ви, за помоща и да сме дълго заедно.

Връщам се, за да дам отговор на въпроса - високи обороти на празен ход.
Това става, най често при почистване на дроселова клапа или зачистване на грешки .
Нужна е корекция на делкото, което предварително сте белязали каде е било.
Делкото стои така един месец, докато трае обучението на дросел клапата .
След месец може да се направи корекция пак ако колата не варви и няма нужното ускорение, но пък оставена така ще харчи по малко.
П.П.
Поздрави на всички от този форум, и на тези които съм обидил.
Благодаря ви, за помоща и да сме дълго заедно.

Re: високи обороти на празен ход поло 3 АЕR 98
при мен се появи подобен проблем. вчера си сменях кабелите на свещите. почистих и дроселната клапа че по ръбовете беше адски мазно и зацапано. след това разкачих акумулатораи. след това като запалих хем двг-то бе сравнително топло, ми тръгна на свободен ход на 2000 оборота
нямам идея как се получи така можеби защото неуспях да почистия всичко а само където ми влизаше пръста. чистих с парцалче напоено с коресилин.
това е опасно защото не съм от хората дето спират с спирачки , а със скоростите и вместо да спира двг-то ме ускорява само. и друг път я бях чистил тая клапа по същия начин но не се получи така предния път.
помогнете ми
автомобила е поло аер 1.0 96'

нямам идея как се получи така можеби защото неуспях да почистия всичко а само където ми влизаше пръста. чистих с парцалче напоено с коресилин.
това е опасно защото не съм от хората дето спират с спирачки , а със скоростите и вместо да спира двг-то ме ускорява само. и друг път я бях чистил тая клапа по същия начин но не се получи така предния път.
помогнете ми
автомобила е поло аер 1.0 96'
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: високи обороти на празен ход поло 3 АЕR 98

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта