Твърд педал на спирачката ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Твърд педал на спирачката ?

Мнениеот Даскала™ » Чет 29 сеп 2005 7:05


Пичове,абе имам Голф 3 и понякога педала на спирачката става по-твърд,понякога си е перфектен?А и от спирачната помпа се чува някакво изпускане на въздух ссссссссссссссссссссссс,обаче щом се угаси двигателя спира за 1 секунда?




Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 29 сеп 2005 7:49


Серво усилватела е заминал. Сменяй го в даден момент ще остане постоянно твърд твърд ...

Последна промяна от Jovany на Пет 30 сеп 2005 16:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Твърд педал

Мнениеот tatenceto » Чет 29 сеп 2005 8:10


Митю'Пищова написа:Пичове,абе имам Голф 3 и понякога педала на спирачката става по-твърд,понякога си е перфектен?А и от спирачната помпа се чува някакво изпускане на въздух ссссссссссссссссссссссс,обаче щом се угаси двигателя спира за 1 секунда?
или си провери мъркуча към него


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 29 сеп 2005 18:51


Та на въпроса,са да ви кажа имах Голф 2 и при него си спирах примерно на изгасен двигател без проблем,по-мекичък беше.Това братче на тройката немога да спра НИКОГА на угасен двигател все едно си натискам ламарината под педала.Когато я запаля в първите 5 минути педала си е твърд и после някога омекне и нешо фучи въздух откъм сервопомпата под високо налягане?Къв е тоя сервоусилвател и той ли е проблема и колко кинти е шото миникенките ме разориха?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 сеп 2005 21:01


Ами написали са хората серво и маркуч провери ги двете кой чакаш. Ще се види от каде смуче въздух. Действай да не пускаш тема как се сваля предна броня :).


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 29 сеп 2005 22:08


Как да ги проверя?Цялата помпа ли трябва да се сменя?Онова кръглото дето влизат тръбичките в него ли? :dontknow: :dontknow: :dontknow:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 сеп 2005 22:16


Тва с тръбичките въздух в него няма ;). Ако някой може да ти помогне ,като ти натиска спирачките се ослушваш къде свисти . Серво усилвателя е кръглото зад помпата(онова с тръбичките). В кръглото влиза един маркуч дето накратко заминава към ДВГ-то. Това са 2-те неща.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 30 сеп 2005 8:11


Митю'Пищова написа:Как да ги проверя?Цялата помпа ли трябва да се сменя?Онова кръглото дето влизат тръбичките в него ли? :dontknow: :dontknow: :dontknow:


Лично моето мнение е да отидеш в някой хубав сервиз и за половин час хората ще ти свършан работа щото като гледам и понятие нямаш в случая къде да гледаш и какво да правиш да не направиш някоя поразия че това са спирачки не е майтап


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Пет 30 сеп 2005 9:43


Подкрепям Jovany!Търчи у сервизо колко можеш по-бръже да не видиш некое чуждо дупе отблизо :shock: :shock: :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: El_Goleador, tdi fen и 104 госта