Мнения за 2.5 ТДИ (АУДИ А6)......?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 апр 2008 15:53


kacho написа:, естествено класа на колата е малко по-висок и разходите са си разходи

-тука е разковничето :) Имам преки наблюдения и спрямо мерцедесовите ЦДИ - в пъти по-капризни ,плюса им обаче е че са с верига :wink: 25ТДС на БМВ не съм наблюдавал ,ама от това което чета той е най-несполучлив.
P.S.Пак повтарям бих си взел компромисно А4 1.9 ТДИ та даже и АФН+чип.




Потребителски аватар
пламен пасков
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот пламен пасков » Вто 15 апр 2008 18:36


1.9 АФН е по добре ,но се среща много рядко,и не е слаб,ПАСАТА Б5 да нее по лек от А6-та


Потребителски аватар
martin983
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот martin983 » Вто 15 апр 2008 19:15


колега насочи се кам 1.9тди... ако не искаш да ставаш роб на една кола...


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Вто 15 апр 2008 20:09


Rabbit_TDI написа:
kacho написа:, естествено класа на колата е малко по-висок и разходите са си разходи

-тука е разковничето :) Имам преки наблюдения и спрямо мерцедесовите ЦДИ - в пъти по-капризни ,плюса им обаче е че са с верига :wink: 25ТДС на БМВ не съм наблюдавал ,ама от това което чета той е най-несполучлив.
P.S.Пак повтарям бих си взел компромисно А4 1.9 ТДИ та даже и АФН+чип.

Аз пьк мисля,че поддьржания ТДС е най-добрия от изброените.


Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mortimar » Сря 16 апр 2008 3:52


Пак зависи много кой и как е подържал колата. Ако е бил някой мърляч, и танк ще се счупи след мърлява подръжка.

Ауди А6 C5 определено е скъп автомобил, подръжката му не е за всеки джоб. По-интересното което трябва да се спомене е, че A6 C4 140 коня е доста по-истински автомобил и доста по-рядко (да не кажа почти никога) се чупи. И тук не говорим само за 2.5 двигателите, а за протекли радиатори на парното, сложно и лесно разтропващо се предно окачване, проблеми с по-финната част от електрониката (дисплеи, връзки, табло и т.н.) при C5.

Но пък А6 C4 е някак си морално остарял автомобил. Няма го лукса и комфорта на C5.

Ако наистина си решил да взимаш такава кола, вземи я от човек, в който си сигурен, че я е поддържал добре и където трябва и се е грижил добре за нея. Но дори и да съществува такъв екземпляр, покупката му е по-голям риск отколкото покупката на A6 C4 140 hp.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Сря 16 апр 2008 9:40


Аз имам сьщото ауди, А-6 , 1999г - комби, от 4-години. Много сьм доволен от колата.Вьрви много, при изпреварвания само си помислям отпускам газта после мачкам до долу и този големия леген литва като торпила(автоматични скорости) , представям си я ако и сложа чип ще изкьрти седалките сигурно. 2,5 мотора според мене е много добре балансиран за това купе, 150 кончета обаче трябва да са там , да не са избягали 20-тина. По двигателя няма грам теч. За 4 годинки сьм сменял само една турбина 900 лв рециклирана, и нищо повече. За разхода 9 нафта в града. Като седиш отвьн до нея като работи, направо гали ушите, музика направо. Иначе като я взех , ангренажи ,масла филтри, нещо по предницата излезе= 1900лв(като пак казвам преди 4-годинки). Тежьк е за подрьжка(скьп), заради това много хора не го харесват, равностоен е за подрьжката на Ауди А-8 , там пак се поставя сьщия агрегат а пьк караш кола един клас по нагоре. Абе с една дума ДОВОЛЕН и то много. Малко сьс недоверие го взех (викам това нещо ще ми изде главата), но останах приятно изненадан. Мисля че за 14 000хил. лева ще намериш наистина хубава кола. А относно БМВ 525 , БМВ -то ме дьрпа(вьрвят пущиняците)


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Сря 16 апр 2008 15:10


Значи не е по темата, но да се доизясня.Когато споменах за BMW, имах предвид 525D, common rail мотора, 163 к.с. , не 525 TDS.Това е.


Потребителски аватар
batesecko
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 17 ное 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batesecko » Чет 17 апр 2008 17:29




Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 21 апр 2008 13:40


На А6 нали слагат и TDI 131 k.c. , аз бих взел точно такава ;)


Потребителски аватар
GOLF 3 GTI
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 28 май 2007 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот GOLF 3 GTI » Вто 22 апр 2008 17:58


flash написа:На А6 нали слагат и TDI 131 k.c. , аз бих взел точно такава ;)

Тоя мотор е след 2001 и е 1.9 тди помпа дюза :lol:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 22 апр 2008 18:28


Тоя мотор е след 2001 и е 1.9 тди помпа дюза

отгоре на това е голяма рядкост на пазара, а ако го има струва......... :shock :shock



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта