ЮНИТРЕЙД-Х ли са ЛУДИ или аз не съм в час ???!!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Maxee
Мнения: 1691
Регистриран на: Пон 22 май 2006 19:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Maxee » Съб 21 юни 2008 10:53


ittso написа:Не съм ги ползвал като сервиз и нямам впечатления, но съм купувал някои неща от тях и имам особено мнение. При едно от ходенията ми, някакъв човек пред мен купуваше ролки, обтегачи и подобна кинкалерия. Явно се бяха разбрали за обратно изкупуване на работилите части, защото ги прибраха в магазина. Дотук всичко е ок. Лошото впечатление се появи, когато продавачът, давайки новите чаркове, обясни на купувача, че ще му ги даде без опаковки, защото при обратното изкупиване ги искали да са си в опаковките. Прибра си опаковките. Не знам какъв е редът и дали е така, както обясни продавача, но по-скоро останах с впечатление, че нещо, нали, таковатата, делавер кириз. :lol:
И това не е първия магазин в който наблюдавам "обратно крънкане и мрънкане за опаковките". Както и да е, всеки си прави изводите за себе си.


Чувал ли си за Tauschteileprogramm? Знаеш ли какво е Restwert? НЕ!

Ама можеш да плюеш и хулиш! Далавера кириз...




Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Съб 21 юни 2008 11:38


Maxee написа:Чувал ли си за Tauschteileprogramm? Знаеш ли какво е Restwert? НЕ!

Ама можеш да плюеш и хулиш! Далавера кириз...

Ами обясни, ако ти знаеш де. Наблегни на обясненията за опаковките! За чий му е на немеца безценната опаковка?


Потребителски аватар
Maxee
Мнения: 1691
Регистриран на: Пон 22 май 2006 19:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Maxee » Съб 21 юни 2008 11:48


Защото такива са правилата на Tauschprogramm-aта (взетата част от клиента се връща към производителя в опаковката на продадената част). Изхожда се от там, че частите се вграждат на клиента в сервиза.

Има списък от части, които попадат в тази програма. Например съединител. Даваш си стария (трябва да е износен, а не счупен или дефектирал), а представителя на съответната марка ти дава нов (регенериран) с гаранция. Съответно на преференциална цена, а и за твоя върнат получаваш остатъчната му стойност.

На практика е по следния начин

Съединител чисто нов: 1000 лв.
Съединител регенерат: 800 лв.
Съединител остатъчна стойност: 200 лв.

Тоест, ако отидеш да си смениш съединителя в оторизиран сервиз и поискаш Tausch-част, то ти ще получиш чисто нов съединител с гаранция, а и ще получиш остатъчната стойност за твоя. (Вместо да платиш 1000 лв. за съединител, плащаш 800 - 200 и материала вложен в твоя стар се използва наново).


Съжалявам, че реагирах така остро, но хората не разбират огромните усилия, които се полагат в оторизираните сервизи. Толкова е жалко, че живеем в тъпа страна и не можем да се възползваме от всички тези благини, а гледаме да сменим съединителя за 120 лв.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 21 юни 2008 20:02


Maxee написа:......Толкова е жалко, че живеем в тъпа страна и не можем да се възползваме от всички тези благини, а гледаме да сменим съединителя за 120 лв.
Толкова е жалко че това е военна тайна !!!! Айде сега направи една анкета и ще видиш колко човека значт за тоя пиниз ;)


Потребителски аватар
Maxee
Мнения: 1691
Регистриран на: Пон 22 май 2006 19:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Maxee » Съб 21 юни 2008 20:06


Не е никакъв пиниз ... Като часът ти е 50лв. а смяната на съединител е х часа, няма да гледаш, че съединителя не е 1000 а 800. Солено е оторизираните сервизи - спор няма. Но това не значи да се плюе по тях просто така. И там работят хора, които гледат да си свършат работата по най - добрия начин.

Поздрави

8)


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Съб 21 юни 2008 23:27


Maxee написа:Защото такива са правилата на Tauschprogramm-aта (взетата част от клиента се връща...

Като цяло, нищо ново не ми каза, с изключение с това за опаковките. За да не влизаме в безсмислени и ненужни спорове, позволи ми да си имам особеното мнение за начина на употреба на опаковките, което изразих и в предишния си пост. То не се базира на единичен случай и не е само от впечатления от Юнитрейд, а и от други фирмени сервизи и магазини за оригинални консумативи и части.

Тъй като виждам, че си навътре в нещата, бих те помолил за разяснения относно следния случай, който не е при вас, но забелязвам, че говориш и принципно за "оторизираните сервизи" и не би трябвало да ти е проблем. По ред причини, няма са споменавам имена на фирми.

Купувам си оригинален семеринг, автомобилът не е VW. Тъй като при предишната смяна стана объркване, исках да се уверя, че този семеринг е за същата посока на въртене и продавачът разпечата картонената опаковка. Оказа се, че е това което ми трябва и го платих. След това, от страна на продавача последва едно мрънкане и крънкане, да съм му оставел опаковката.
Кажи сега, къде изкупуват гумено-метални части за повторно рециклиране, особено семеринги и какво според теб връща продавача в тая опаковка, след като не му оставям работилия семеринг. mhihi

Съвсем бегло ще спомена, как един приятел си купува от официален сервиз оригинални филтри и ремъци на половин цена. Хм, че откъде ли ги намират бачкаторите? Гепят от склада? Едва ли. Аз залагам на леко разсейване и пропускане на смяната на някои консумативи на нечия кола. mhihi

От тази и други подобни случки, моите изводи съм си ги направил и не виждам особен смисъл да ме убеждаваш в каквото и да е. При вас ще дойда, ако проблемът няма решение никъде другаде!
Не приемай поста ми като заяждане лично към теб. Споделам как аз виждам нещата.


Ivo_Jazzin
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ivo_Jazzin » Вто 24 юни 2008 21:11


Като чета и ме хваща страх за автомобила ми...


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 24 юни 2008 21:19


Просто се радвай че не е гаранционен!


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Вто 24 юни 2008 21:42


тия са пълни скапаняци
ролка на ангренажния ремък с отчупено парче
липсващи сума крепежни елементи по броня и т.н.-при смяната на ролката на кола на 40 000 км и в гаранция-незнайно защо
горна помна на съединителя с шлайфано бутало и замазана някак. :shock
последната простотия с един маркуч от хидраликата...имам тема...
а какво ли има още?
накладки менте, прецакали дисковете...
сменяни
и пак с проблем явно...шлюпка понякога
и не ми се мисли какво още са сменяли и мазали
нещастници


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 24 юни 2008 22:00


Oooo айде една молба към модовете да локнат темата :lock: .Почнаха се коментират вече безмислени глупости , абсолютно нищо полезно освен да се оплюва сервиза не се коментира :wink:

П.П Секи като си е такъв майстор и знае какво е дереджето на сервиза да не е ходил там :wink:

П.П 2много ми е интересно ако отидете в Порше какво ще ви е мението за техния сервиз :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 24 юни 2008 22:22


Май си прав!
Много неща се исписаха за Юнитрейд и производните му. Много пъти беше обяснено (от хора, нямащо общо с тази фирма) защо са такива цените.
Некадърни майстори? Да! Има и такива!
А има и чисто случайни човешки грешки.
Всъщност- къде ги няма?
Единственото, което не бих одобрил при посещението си в един оторизиран сервиз би било надменно отношение! Нещо от рода на: 'Е ние сме единствените! Къде ще идеш!?'
Хммм... бих намерил къде да ида... Веднага, при това! -> далеч от тях!
За сега това не ми се е случило. А съм купувал дреболийки от местните представители ХААС. Но пък страшно много внимавах какво ми даваха, защото щеше да стане обърка! mhihi Момчето явно не беше в час.
И след като ги оплюхме всичките едно здраво давайте да приключваме, че ставаме банални! :lol: :lol:
До нови срещи с гаранционните сервизи и дано си свършат работата както си трябва!
ЛОК!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта