За градско имам предвид в София, и то предимно когато отивам на работа, т.е. 8-8.30 сутрин и 6-6.30 вечер, задръстване и неикономично каране, а за извънградско - яко настъпване. Казвам, че е нереален, защото аз поне тая кола немога да карам като 70-годишен пенсионер, до 1500 оборота. Според мене само тогава ще го даде тоя разход дето го споменава колегата и то в оптимални условия. Още по малко че в София е много, ама много трудно, по което и да е време от денонощието и годината да имаш оптимални условия за икономично каране т.е. да няма натоварване. И човека като си купи колата и като види на борд компютъра 12 в задръстването, а понякога и повече и ще му стане доста кофти особено четейки по форумите за градско 7/100. А ако може да кара тая кола с 90 на магистралата, ще му стисна ръката.
П.С. Забравих да кажа, че по отношение на семейния доход stefan4o е абсолютно прав.
Апел за съвет относно закупуване на Passat B5.5
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
15 000 са малко наистина за това, което искаш.
Комшията отгоре преди малко повече от месец си купи от Германия Пасат 5, 1998г. 1,9 ТДИ 110 кс за 4000 Евро оттам. Колата е на 300 000 км - там я е взел от човек, не вярвам да са връщани. Освен това е с Kamei тунинг - супер ниско окачване, което трябва да го смени, защото тука опира на половината дупки и прелези. Общо взето, с обслужване, смяна на окачването (което още не е направил поради липса на пари може би), докарване...ще му седне някъде към 11 000. А говорим за доста по-стара кола (и с по-малко екстри) от това, което искаш ти.
Комшията отгоре преди малко повече от месец си купи от Германия Пасат 5, 1998г. 1,9 ТДИ 110 кс за 4000 Евро оттам. Колата е на 300 000 км - там я е взел от човек, не вярвам да са връщани. Освен това е с Kamei тунинг - супер ниско окачване, което трябва да го смени, защото тука опира на половината дупки и прелези. Общо взето, с обслужване, смяна на окачването (което още не е направил поради липса на пари може би), докарване...ще му седне някъде към 11 000. А говорим за доста по-стара кола (и с по-малко екстри) от това, което искаш ти.
- mopowah
- Мнения: 324
- Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
- Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
- Двигател:
- Местоположение: DK
Така е, наистина ще е трудно да се вземе читава кола за 15,000.
Мисля, че ще е добра идея да се насиля и да дам още 2-3 хилядарки, понеже вече страшно много съм се зарибил по Пасатора.
В момента съм в голямото търсене по нета. Ходих да гледам 2-3 коли в София, но уви, нямаше как да ги покарам. Тъй че още не съм тествал това, което искам да си взема.
Имам един познат, който е луд фен на Пасатите, карал е няколко модела, разбира доста от коли и има автокъща. Мисля да му поръчам да дебне за привлекателна оферта и направо да ми я докара.
Но вече се убедих, че за 15 и нещо хиляди Пасата е най-добрия избор за 4х4 комби с модерен двигател и покрива на 100% изискванията ми.
П.С.: Някой има ли идея дали е възможно да бъде повдигнат клиерънса на Пасат, в момента карам Пежо 406 и предишния собственик е направил тази процедура и съм минавал по невъзможни off-road пътища с нея. Тъй като смятам тази тенденция да се запази, се чудя дали примерно ще мога като почне лятото да си закарам Пасата в сервиз да ми я вдигнат и да си бръмча по черните пътища по морето... ах морето...
Мисля, че ще е добра идея да се насиля и да дам още 2-3 хилядарки, понеже вече страшно много съм се зарибил по Пасатора.
В момента съм в голямото търсене по нета. Ходих да гледам 2-3 коли в София, но уви, нямаше как да ги покарам. Тъй че още не съм тествал това, което искам да си взема.
Имам един познат, който е луд фен на Пасатите, карал е няколко модела, разбира доста от коли и има автокъща. Мисля да му поръчам да дебне за привлекателна оферта и направо да ми я докара.
Но вече се убедих, че за 15 и нещо хиляди Пасата е най-добрия избор за 4х4 комби с модерен двигател и покрива на 100% изискванията ми.
П.С.: Някой има ли идея дали е възможно да бъде повдигнат клиерънса на Пасат, в момента карам Пежо 406 и предишния собственик е направил тази процедура и съм минавал по невъзможни off-road пътища с нея. Тъй като смятам тази тенденция да се запази, се чудя дали примерно ще мога като почне лятото да си закарам Пасата в сервиз да ми я вдигнат и да си бръмча по черните пътища по морето... ах морето...

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Недей с Пасата на офф-роуд - Халуминиевите носачи ще сдадат багажеца и 1000++ лева ти заминават в миг. Мен ако питаш, не си приинявай тази болка.
Отделно, повишавайки клиърънса (пътния просвет) изместваш центъра на тежестта и колата ще стане нестабилна на висока скорост (над 100-110 км/ч) и в завои.
Отделно, повишавайки клиърънса (пътния просвет) изместваш центъра на тежестта и колата ще стане нестабилна на висока скорост (над 100-110 км/ч) и в завои.
- kickdown
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
- Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
mopowah написа:Ясно, тази идея отпада.
Защо да отпада, бе колега??? Има такива пасати серийно, защото като се купува нова колата, може да се поръча допълнително или със спортно окачване (20mm по-ниска от нормалната) или с усилено окачване за лоши пътища (20mm по-висока от нормалната). Демек само си вадиш от ЕТКА-та номера на амортисьорите и пружините за усилено окачване и търсиш такива (или поръчвай оригивални от VW и ти режат главата) мисля, че могат да ти намерят такива на Sachs, Boge, Monroe или Bilstain + пружини към тя и си готов


Дано съм ти бил полезен.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта