Всъщност, имам пружини на феродовия диск...
Ще поровя за стария поне, да го щракна като доказателство.
ВАЛЕО съединител - оригинален или не??
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
gomez написа:Какво значи " не предпазва скоростната кутия " ?
Аз съм мнооооого доволен от ВАЛЕО с обикновения маховик !!!
Дано колега и да нямаш проблеми колега,но освен тук във форума и още 2-ма майстори ми казаха че имало опастност за кутията,сега доколко това е вярно незнам,но това чух това казвам...
Относно колегата Tisho tch аз намерих във Варна комплекта с демпферен маховик на Закс за 810лв. всичко потърси и ти ако неси купил още де

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ба си цените , ба си цифроманията
. А аз си мислех , че на Алфата частите са с космически цени. Просто нямам думи.
Миналата година сменях к-т съединител - 250 лв / 2 та диска и лагера/ и това беше по-скъпия вариант от 156 ца, който е с по-голям диаметър. По-евтиния вариант беше 190 или 195 лв . ама 800 лв за 2 железа


Миналата година сменях к-т съединител - 250 лв / 2 та диска и лагера/ и това беше по-скъпия вариант от 156 ца, който е с по-голям диаметър. По-евтиния вариант беше 190 или 195 лв . ама 800 лв за 2 железа

- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Dorian написа:tisho_tch написа:ами има САКС и ЛУК но са +300лв
Tака е но попитай дали Валеото което ти продават е с демпферен маховик или с обикновен,щото и аз сега се оглеждам за такива комплекти и на Валеото ми дават само такъв с обикновен маховик,а доколкото чух на 2-3 места точно този маховик не предпазва скоростната кутия,такаче....![]()
![]()
На Лук и Закс наистина са по-скъпи,но сигура са по здрави и сигура са с демпферен маховик какъвто ти трябва на теб
Монтирах точно такъв Valeo със твърд маховик, като хората от сервиза ми го препоръчаха като по добър вариянт. Отделно прочетох в брошура на Valeo че тези комплекти са разработени специално за да заместят фабричните-скъпи такива, дано инжинерите от Valeo да са предвидили всичко

По принцип не е задължително да е заминал и демпферния маховик и тогава се минава тънко с около 250 лв.за феродовия.Това е само при положение,че се смени навреме преди да свърши напълно и да прецака маховика.Иначе на валеото нищо му няма ,поне от отзивите ,които съм чувал и ако ми се наложи бих го сложил ако не намеря с демпферен на цена под 1000 лв.,а се намират ако ползваш отстъпки в някой магазин за авточасти може да дойде и на около 700 лв.
П.С. А за колегата с алфата ,аре стига си я хвалил ,там във вашия си форум им се радвайте,може и да питаш какъв е съединителя и на вашите ДжТД и гот ли е примерно на фиат брава с такъв мотор дето струва цялата 3 хил.макс ,да дадеш 1200 лв. за съединител .Също така коректно е да се отбележи,че прословутата ти служебна неземна и неразрушима бИгачка 155 е кола от началото на 90-те години и за кола от тея години не е по евтина за подръжка примерно от пасат В3-4 от същите години ,а при 156 така като гледам из вашия форум подръжката е бая дебела и дори се успокоявам ,че на А4 -ката ми долу горе бива работатата в сравнение с алфите. Та не ми стана ясно кво общо имаше алфатата ти с на човека въпроса за съединител на фв?
kris11 Пуснато на: Пон Сеп 15, 2008 9:48 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Ба си цените , ба си цифроманията . А аз си мислех , че на Алфата частите са с космически цени. Просто нямам думи.
П.С. А за колегата с алфата ,аре стига си я хвалил ,там във вашия си форум им се радвайте,може и да питаш какъв е съединителя и на вашите ДжТД и гот ли е примерно на фиат брава с такъв мотор дето струва цялата 3 хил.макс ,да дадеш 1200 лв. за съединител .Също така коректно е да се отбележи,че прословутата ти служебна неземна и неразрушима бИгачка 155 е кола от началото на 90-те години и за кола от тея години не е по евтина за подръжка примерно от пасат В3-4 от същите години ,а при 156 така като гледам из вашия форум подръжката е бая дебела и дори се успокоявам ,че на А4 -ката ми долу горе бива работатата в сравнение с алфите. Та не ми стана ясно кво общо имаше алфатата ти с на човека въпроса за съединител на фв?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта