Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.
И аз давам глас за дизела, причина няма да кажа, защото доста хора вече са се изказали, и няма смисъл да повтарям техните думи. Само ще кажа, че съм шофьор и карам доста различни коли, бензини, дизели, газ, метан, общо взето всичко . Е такова усещане като при ускорението на новите дизели никъде го няма, било то комон рейл или помпа дюза.
2.0 TDI или 2.0 TSI
- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
Сериозна разлика между двата ще усетиш, ако караш бързо. Над 140 разликата става все по голяма в полза на дизела. Ако караш много градско, тогава дизела пак има предимство. Ти писа, че не си състезател, тогава може да вземеш бензина. 2.0 TSI е страхотен двигател, но дали има смисъл да го взимаш, ако няма да ги ползваш толкова тия коне?
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cherepaha написа:Jovani написа:Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.
ми то конските сили са върт. момент умножен по оборотите ...
Бе май нещо не е съвсем така => моята кола е 150 кс и 210 Нм => по колко оборота трябва да си умножа върт. момент за да получа 150 кс???
Някой знае ли каква точно е връзката върт. момент/кс
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dimoboy написа:Cherepaha написа:Jovani написа:Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.
ми то конските сили са върт. момент умножен по оборотите ...
Бе май нещо не е съвсем така => моята кола е 150 кс и 210 Нм => по колко оборота трябва да си умножа върт. момент за да получа 150 кс???
Някой знае ли каква точно е връзката върт. момент/кс
kW = (Nm * rpm) / 9549
110 = (Nm * 5700) / 9549
Nm = (110 * 9549) / 5700 = 184 Nm
или
(184 * 5700) / 9549 = 110 kw * 1.36 = 150 hp
Благодаря на всички за мненията!
Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.
Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.
Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.
Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.
Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.
Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Jmok написа:Благодаря на всички за мненията!
Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.
Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.
Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.
Култ ....нямаше как да се каже по добре-.... УСПЕХ с колицата ! И внимателно с тези 170 КС !
- Masserati
- Мнения: 3696
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - West side
- Контакти:
palikari написа:musura написа:Masserati написа:TSI - много ясно че бензина.Цената на нафтата и бензина е еднаква.Вземи си кола която ще върви,не че дизела не върви ама бензина си е бензин
Подкрепям колегата, а и трябва да се има предвид, че в момента търсенете на дизелови автомобили втора употреба е доста понижено, което според мен е още едно предимство на бензиновия модел![]()
А и има още един малък плюс за бензина - по-ниско ниво на шум в купето, особено при по-високи скорости
изказване,нямащо нищо общо с действителността
Извинявай шефче, другия път ще дигна ръка преди да напиша нещо


- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
Jmok написа:Благодаря на всички за мненията!
Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.
Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.
Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.
Браво. Добър избор

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта