Porsche е вече официален собственик на VW !!!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 20 сеп 2008 12:04


Ами според мен ще е за добре (кой пък ли ме пита?)
За тези, които не знаят кой са истинските собственици на Порше, а така и в частност на VAG нека разгледат родословието на Ferdinand Anton Ernst Porsche (син на Порше страши), сестра му Louise Piеch и най-вече на Ferdinand Karl Piеch (племенник на Фери Порше и внук на Порше страши) и Ferdinand Alexander Porsche (дизайнера на 911).
Това си е един "семеен" бизнес, като Porsche SE е почти 100% собсвеност на фамилиите Porsche и Piеch.
Управляват една огромна компания, реално създадена още преди Втората световна война. Ще успеят и за напред.
Членовете на фамилията




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Съб 20 сеп 2008 12:25


.:Stef4o:. написа:малий аз като голям фен на порш от доста време, много се радвам на новината!
дано все пак да е за добро де :roll:

само дано измислят някой "народен порш" на цената цваген :twisted: :twisted: :twisted:

Кофти, ако стане пък обратното - волксвагените да настигнат като цена тази на порше.....щото видиш ли имали много общо :roll:
Незнам, но ще поживеем и ще видим! :wink:


Имаше една колица, която приличаше на "смачкана" Carrera GT и я нарекоха Artega GT. Говореше се, че ще бъде нещо като едновремешното 914 - Porsche за всеки. Ама така и не разбрах какво е развитието ....


Изображение


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Съб 20 сеп 2008 13:39


Аз съм скептичен относно тая интервенция, какво им беше лошото досега като бяха само акционери, не случайно тия дни имаше протести в Германия, хората бяха против поглъщането на VW от Порше, защото не се зачита "закона на фолксваген"(ако не греша де). Вече нищо няма да е същото :(


Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Съб 20 сеп 2008 14:55


Kingpin написа:Всъщност повечето проекти са дело на чичковците с костюмите, инженерите и дизайнерите просто ги правят. А и честно казано, като се замисли човек, VAG (и вече заедно с Porsche) от една страна имат световно господство, защото присъстват във всеки един пазар. Като започнем от най-малките автомобили и стигнем до суперспортните и суперскъпите, че даже и официално най-бързата серийна е тяхна :roll: Как да не се гордее човек с този факт? :roll: Не знам за вас, но на мен ми прави ммного голям кеф тая картинка :arrow:

Не ме разбра правилно. За да съм по - ясен - защо няма Голф А59, защо спряха Г-60 компресорите и т.н. ... Защото в един момент не е рентабилно, колкото и да ни кефят нас колите.

ФВ не правят мотори :P .... още. Преди няколко месеца купиха и дялове от 2 фирми за камиони (вече не помня кои, а и не ми се рови).

Харесва ми накъде върви ВАГ, но ще им трябват още доста продажби, за да изместят МГ и Тойота ...


Потребителски аватар
6terev
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот 6terev » Вто 23 сеп 2008 21:17


Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!.. :idea:


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Вто 23 сеп 2008 21:27


6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!.. :idea:

Това няма значение колега!
В резултат на финансовата криза хората които са основната клентиела на Порше в момента и в близко бъдеще въобще няма да им е до поршета. Порше като фирма се спасява /гениално според мен/ от сигурен фалит купувайки VW.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 23 сеп 2008 21:53


6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!.. :idea:

Скоро след това, по заявка на фирма „Зундап“ били построени три автомобила марка Фолксауто(Volksauto), които стават прототип на легендарния „Бръмбар“.
Това е към 1933 г.
Дали скиците на Хитлер са използвани наистина - или е само пропаганда , можем само да гадаем ....


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Вто 23 сеп 2008 23:46


kusho написа:
6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!.. :idea:

Това няма значение колега!
В резултат на финансовата криза хората които са основната клентиела на Порше в момента и в близко бъдеще въобще няма да им е до поршета. Порше като фирма се спасява /гениално според мен/ от сигурен фалит купувайки VW.


Прощавай, но ти май изобщо не си наясно какво говориш :idea: В момента Porsche е на изключително голяма печалба и последното нещо, което ще им се случи е да фалират :idea: :wink: Не знам как видя финансова криза в Porsche, но си в доста сериозна грешка. :shock Би ли ми разяснил, че аз не мога да схвана....? Или викаш щото са пред фалит дадоха няколко излишни милиарда за да купят VW, а сега искат да купят и Audi... :lol: :lol: :lol:

Иначе създател на Volkswagen Beetle са Фердинанд Порше и Zündapp (марка мотоциклети), като тогава за пръв път се използва думата Volkswagen (кола на народа или народна кола, както щете). Проектът започва през 1931 г., а през 1933 г. Хитлер отива при Порше и му казва, че иска колата да бъде разработена и вкарана в производство максимално бързо и за максимално ниска цена (колкото на мотор). Дизайнът е дело на Ервин Коменда, главен дизайнер на Порше, като малко след това е леееко видозименен от Хитлер (първоначално е бил много ръбат, след това са го заоблили малко, но цялостната концепция си остава една и съща).


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Сря 24 сеп 2008 8:08


аз доколкото си спомням някакви отчети по-скоро ФВ има финансови проблеми, защото последните 2 години печалбата е малка. То не че чистата печалба е основен белег за здравето на една фирма, особено автомобилна, която се очаква непрекъснато да инвестира в разработки.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Сря 24 сеп 2008 8:35


But in doing so, it would also be legally obliged to prove that it had enough money to buy Volkswagen. In March, Porsche was thus forced to open a 36 billion euro ($51 billion) credit line with a number of German banks.
"You don't get a credit line for 36 billion euros [$51 billion] for free," said Stuermer. Given that every million counts for a small luxury carmaker like Porsche, it would probably rather be spared the expense.

Част от статия на Форбс за сделката. За сега акциите им са up, но хората мислят за бъдещето /което не е розово за луксозните коли/.


Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pronobis » Сря 24 сеп 2008 10:02


Kingpin, съгласен съм с колегата kusho от гледна точка, че те се презастраховат за бъдещето, а не че предприемат тази стъпка, защото са пред фалит. Просто разширяват портфолиото... :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта