Ами според мен ще е за добре (кой пък ли ме пита?)
За тези, които не знаят кой са истинските собственици на Порше, а така и в частност на VAG нека разгледат родословието на Ferdinand Anton Ernst Porsche (син на Порше страши), сестра му Louise Piеch и най-вече на Ferdinand Karl Piеch (племенник на Фери Порше и внук на Порше страши) и Ferdinand Alexander Porsche (дизайнера на 911).
Това си е един "семеен" бизнес, като Porsche SE е почти 100% собсвеност на фамилиите Porsche и Piеch.
Управляват една огромна компания, реално създадена още преди Втората световна война. Ще успеят и за напред.
Членовете на фамилията
Porsche е вече официален собственик на VW !!!
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
.:Stef4o:. написа:малий аз като голям фен на порш от доста време, много се радвам на новината!
дано все пак да е за добро де![]()
само дано измислят някой "народен порш" на цената цваген![]()
![]()
Кофти, ако стане пък обратното - волксвагените да настигнат като цена тази на порше.....щото видиш ли имали много общо![]()
Незнам, но ще поживеем и ще видим!
Имаше една колица, която приличаше на "смачкана" Carrera GT и я нарекоха Artega GT. Говореше се, че ще бъде нещо като едновремешното 914 - Porsche за всеки. Ама така и не разбрах какво е развитието ....

Kingpin написа:Всъщност повечето проекти са дело на чичковците с костюмите, инженерите и дизайнерите просто ги правят. А и честно казано, като се замисли човек, VAG (и вече заедно с Porsche) от една страна имат световно господство, защото присъстват във всеки един пазар. Като започнем от най-малките автомобили и стигнем до суперспортните и суперскъпите, че даже и официално най-бързата серийна е тяхнаКак да не се гордее човек с този факт?
Не знам за вас, но на мен ми прави ммного голям кеф тая картинка
![]()
Не ме разбра правилно. За да съм по - ясен - защо няма Голф А59, защо спряха Г-60 компресорите и т.н. ... Защото в един момент не е рентабилно, колкото и да ни кефят нас колите.
ФВ не правят мотори

Харесва ми накъде върви ВАГ, но ще им трябват още доста продажби, за да изместят МГ и Тойота ...
6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!..
Това няма значение колега!
В резултат на финансовата криза хората които са основната клентиела на Порше в момента и в близко бъдеще въобще няма да им е до поршета. Порше като фирма се спасява /гениално според мен/ от сигурен фалит купувайки VW.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!..
Скоро след това, по заявка на фирма „Зундап“ били построени три автомобила марка Фолксауто(Volksauto), които стават прототип на легендарния „Бръмбар“.
Това е към 1933 г.
Дали скиците на Хитлер са използвани наистина - или е само пропаганда , можем само да гадаем ....
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
kusho написа:6terev написа:Някой знае ли,кой е създателя на легендарната VW-костенурка?..струва ми се там е отговора на загадката!..
Това няма значение колега!
В резултат на финансовата криза хората които са основната клентиела на Порше в момента и в близко бъдеще въобще няма да им е до поршета. Порше като фирма се спасява /гениално според мен/ от сигурен фалит купувайки VW.
Прощавай, но ти май изобщо не си наясно какво говориш







Иначе създател на Volkswagen Beetle са Фердинанд Порше и Zündapp (марка мотоциклети), като тогава за пръв път се използва думата Volkswagen (кола на народа или народна кола, както щете). Проектът започва през 1931 г., а през 1933 г. Хитлер отива при Порше и му казва, че иска колата да бъде разработена и вкарана в производство максимално бързо и за максимално ниска цена (колкото на мотор). Дизайнът е дело на Ервин Коменда, главен дизайнер на Порше, като малко след това е леееко видозименен от Хитлер (първоначално е бил много ръбат, след това са го заоблили малко, но цялостната концепция си остава една и съща).
But in doing so, it would also be legally obliged to prove that it had enough money to buy Volkswagen. In March, Porsche was thus forced to open a 36 billion euro ($51 billion) credit line with a number of German banks.
"You don't get a credit line for 36 billion euros [$51 billion] for free," said Stuermer. Given that every million counts for a small luxury carmaker like Porsche, it would probably rather be spared the expense.
Част от статия на Форбс за сделката. За сега акциите им са up, но хората мислят за бъдещето /което не е розово за луксозните коли/.
"You don't get a credit line for 36 billion euros [$51 billion] for free," said Stuermer. Given that every million counts for a small luxury carmaker like Porsche, it would probably rather be spared the expense.
Част от статия на Форбс за сделката. За сега акциите им са up, но хората мислят за бъдещето /което не е розово за луксозните коли/.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта