колеги помагайте....има ли някой идея от какво горят проклетите неща че вече втори сменям.писна ми!ако някой има опит по този въпрос моля да сподели какво причинява горенето на комутатора.
ако някъде из форума има отговор моля дайте линк че аз нищо не намерих.благодаря ви.
защо изгаря комутатора
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
......
ikonoma написа:Лоша маса, не добро охлаждане.
е тва е колега 2 прецаках докато разбера че е от лоша маса и 1.5г вече нямам проблем
благодаря на всички ви.пробвах комутатора който мислех за изгорял на друга кола и работи.май ще излезе контактния ключ защото когато паля за да завърти стартера по някога трябва да го поразклатя.
до сега рових под капака и установих че и с работещ комутатор към бобината НЕ идва ниско напрежение (няма 12 волта).ще сменя контактния ключ и ще пиша ако се оправи.
поздрави.
до сега рових под капака и установих че и с работещ комутатор към бобината НЕ идва ниско напрежение (няма 12 волта).ще сменя контактния ключ и ще пиша ако се оправи.
поздрави.
Здравейте колеги
На мен ми изгоря комутатора, а бобината най вероятно и тя понеже пробах с друг комутатор и не тръгна.
Мерих с мултицет бобината и всичко е ок поне по данните от аутодата но не ще да тръгнр незнам защо.
В момента съм с комутатор вързан с една бубина от пежо 205 ма й беше един ми я изрови от един боклук ама работи та се прибрах до софия.
Сега ще търся друга.
Замислям се дали няма да стане от голф 2(моя е голф 3 1,8 ААМ)
знам че са по читави.
Тази от пежото я догодих кофтито е че махнах единия резистор от накрайника на кабела за да го сложа в високото на бобината с накъв кабел феритен пак от пежо който свети та не се трае.
На мен ми изгоря комутатора, а бобината най вероятно и тя понеже пробах с друг комутатор и не тръгна.
Мерих с мултицет бобината и всичко е ок поне по данните от аутодата но не ще да тръгнр незнам защо.
В момента съм с комутатор вързан с една бубина от пежо 205 ма й беше един ми я изрови от един боклук ама работи та се прибрах до софия.
Сега ще търся друга.
Замислям се дали няма да стане от голф 2(моя е голф 3 1,8 ААМ)
знам че са по читави.
Тази от пежото я догодих кофтито е че махнах единия резистор от накрайника на кабела за да го сложа в високото на бобината с накъв кабел феритен пак от пежо който свети та не се трае.
ето окончателното решение при мен макар,че вече продадох колата.
всичко може би е започнало с датчика на хол(намира се в делкото и седи под палеца.играе роля на чукче и наковалня при по старите коли)изглежда когато започне да се поврежда не свършва изведнъж а ту работи ту не работи.в следствие на тази му дяволия при мен изгори комутатора.ПРИ ИЗГОРЯЛ КОМУТАТОР ИЛИ ДАТЧИК НА ХОЛ ИЛИ И ДВЕТЕ КЪМ БОБИНАТА НЕ ИДВА НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ(няма 12 волта)
само да уточня,че става дума за двигател РВ 1.8 инжекция
желая ви успех с ремонтите.
всичко може би е започнало с датчика на хол(намира се в делкото и седи под палеца.играе роля на чукче и наковалня при по старите коли)изглежда когато започне да се поврежда не свършва изведнъж а ту работи ту не работи.в следствие на тази му дяволия при мен изгори комутатора.ПРИ ИЗГОРЯЛ КОМУТАТОР ИЛИ ДАТЧИК НА ХОЛ ИЛИ И ДВЕТЕ КЪМ БОБИНАТА НЕ ИДВА НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ(няма 12 волта)
само да уточня,че става дума за двигател РВ 1.8 инжекция
желая ви успех с ремонтите.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта