потенциометър на дроселната клапа
потенциометър на дроселната клапа
Здравейте колеги.Някой знае ли как се настройва потенциометъра за положението на дроселната клапа?Четох,че ако се повреди се копува в комплект с корпуса на инжекциата.Понеже потенц. си има каталожен номер .
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аз сменях
Моят майстор каза,че не може да се настрои както е било фабрично(моя беше разбутан,а може би и повреден и придърпваше зверски)Каза,че ако искам да се оправи трябва да се сложи друг.Предупреди ме ако ходя при други майстори и ми кажат,че ще ми го настроят да не им вярвам,защото може да се настройва само на специален стенд... Не ме е притискал да ми го сменя, като отидох пак с каталожния номер на частта го накарах да погледне дали някои от неговите инжекциони не е със същия номер.Единия от Ауди пасна,ама ми се струва,че сега гори повече,въпреки че СО-то падна от 5,0 на 0,5 само със смяна на потенциометъра.Междо другото ми смени и инжектора с потенциометъра.Сега голфето си е пушка ама все още не мога да засека разхода,въпреки че по бордови като гледам май е по-голям.....
Във стария форум бях писал затова и един колега от клуб Шкода,който работи в сервиз Дунев, твърдеше че на ден настройвал по няколко такива и било като детска играчка
Върви се пробвай ако искаш....

Във стария форум бях писал затова и един колега от клуб Шкода,който работи в сервиз Дунев, твърдеше че на ден настройвал по няколко такива и било като детска играчка

Re: потенциометър на дроселната клапа
pas1.8mi написа:Здравейте колеги.Някой знае ли как се настройва потенциометъра за положението на дроселната клапа?Четох,че ако се повреди се копува в комплект с корпуса на инжекциата.Понеже п
отенц. си има каталожен номер .
Благодаря за информацията,колега.

А за "регулатор празен ход" знаеш ли в какво състояние трябва да е контакта,при затворена дроселна клапа?При мен при затворена дроселна е "затворен",а при отворена е "отворен".

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Рециклираните са по около 200 евро(даваш твоя и ти връщат рециклиран)Има три модела като рециклирането на най-скъпия беше 200 евро.Ако си поръчаш чисто нов от Бош струва около 1000лв
:
:
: .Аз в момента съм без автоматичен смукач защото нещо не се спогажда с тоя потенциометър,явно стойностите на сигнала са други,не знам.При мен като запаля на студено държи доста ниски 300-400, но като загрее си ги кове на 900 и оттам нататък никакъв проблем.През лятото загряваше много бързо ама сега като се застуди
Ще трябва да ходя при моя майстор да прави няква доработка за да мога да си управлявам автоматичния смукач с бутонче от ел.стъкло.Предполагам, че ще мога да си го глася на колкото си искам обороти....малко е кофти ама какво да се прави
Автоматичния смукач работи само докато мотора достигне работна температура и после се изключва...
Проблема с настройката на потенциометъра е, че при определено положение на дроселовата клапа влиза определено количество въздух,според което му се впръсква нужното гориво.Във фабриката са нацелили точната стойност при която количеството въздух и гориво да нарастват по един и същ начин като са в някакво съотношение(поне така мисля).Като не е настроено като хората се получава разминаване и съответно губене на мощност или внезапно придърпване.Стария ми потенциометър си държеше нормални обороти като е загрял,но придърпваше и количеството на СО беше 5.х % според газ анализатора в сервиза на Бош, а с новия пада до 0.5%(не знам дали има как да ме излъжат за това).Може и да съм се набутал и да съм хвърлил много пари но поне знам,че всичко е ок и Голфето си е пушка,не забива муцуна при определени обороти и не придърпва...
Хайде със здраве!





Автоматичния смукач работи само докато мотора достигне работна температура и после се изключва...
Проблема с настройката на потенциометъра е, че при определено положение на дроселовата клапа влиза определено количество въздух,според което му се впръсква нужното гориво.Във фабриката са нацелили точната стойност при която количеството въздух и гориво да нарастват по един и същ начин като са в някакво съотношение(поне така мисля).Като не е настроено като хората се получава разминаване и съответно губене на мощност или внезапно придърпване.Стария ми потенциометър си държеше нормални обороти като е загрял,но придърпваше и количеството на СО беше 5.х % според газ анализатора в сервиза на Бош, а с новия пада до 0.5%(не знам дали има как да ме излъжат за това).Може и да съм се набутал и да съм хвърлил много пари но поне знам,че всичко е ок и Голфето си е пушка,не забива муцуна при определени обороти и не придърпва...
Хайде със здраве!
Re: потенциометър на дроселната клапа
pas1.8mi написа:Здравейте колеги.Някой знае ли как се настройва потенциометъра за положението на дроселната клапа?Четох,че ако се повреди се копува в комплект с корпуса на инжекциата.Понеже потенц. си има каталожен номер .
Благодаря ти за ценната и изчерпателна информация,колега.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта