:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Плюсове и минуси на желязните и лятите джанти.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 23 мар 2006 23:11


bomber написа:Не съм много сигурен ма маи е вярно,защото структурата на молекулната решетка на алуминия се нарушава.Нека ако има по-компетентни по въпроса да кажат.


Не знам точно от каква сплав на алуминия са джантите, обаче по колелата има едни джиджавки - уши - закрепящи депласьора към рамката. Та идеята на тая джиджавка е като се удари някаде депласьора да не се счупи рамката а ухото. Обаче често става така че се криви вместо да се счупи, и след първото изправяне после достатъчен и много слаб удар да се изкриви отново. Същото съм чувал че се отнася и за рамките, а там са доста 'корави' сплави. Та заради това отворих темата...




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 23 мар 2006 23:41


Прав си за ушите.Дори и да го изправиш после се криви супер лесно.За това купуваш ново :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта