Споделям опит с изсмукването на газовете от картера.при моя Пасат В4 (мотор 2Е, автоматик).
Проблема тръгна когато беше на 7 год. Гаснеше на ляв завои на кръстовище. След тръгването, когато отнемеш газ да изчакаш колоната. При автоматика нали не изключваш от скорост!
Оказа се, че гумения троиник които влиза на входа на инжекциона се е разложил и системата е загубила вакума.
Системата за контрол използва много сигнали основани на разлики в налягания и всеки пропуск е от значение. В този случай се подава лъжлив сигнал на входа и това се отразява най-вече на фината регулировка при ниски опбороти.
Смених този троиник с оригинален за 35 лв.
Проблема продължи. Оказа се че при ремонта "майстора" е напънал пластмасовата тръба излизаща от картера и тя се е спукала точно в съединението тип "бомбе".
В магазините този "шнорхел" струва 125 лв!!!
Опитвах да лепя с какво ли не - не става. Мястото е неприятно защото е горещо и пластмасите не издържат.
Освен това изтичаше масло от съединението.
Успешното решение:
- за 5 лв един стругар ми извая щуцер с размерите на бомбето.
- от битака си купих маслоустойчив маркуч дето става за какво ли не.
- тъй като формата на този шноршел е доста сложна намерих една алуминиева тръба 12х1 от климатика на някаква кола. Използвах, че тръбата имаше колена с подходящи ъгли.
- нарязах ал. тръба на колена и ги свързах с гумени парчета така, че почти повторих формата на оригиналния шнорхел.
Е вече нямам проблеми.
Смятам дори, че е по добро решение от оригиналното.



Тръба картерни газове 1.6
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта